Jouduin mafiaravintolaan Napolissa

MinutRyöstettiin

Yritin mennä syömään erääseen Napolin monista ravintoloista. Ovella oli joku baarimikko (?) vastaanottamassa ja tervehti kohteliaasti.
Kun tilasin ruoan, niin samaan aikaan istui pöytääni kaksi tyyppiä, jotka puhuivat tosi huonoa englantia. Näyttivät mulle seteliä ja vaativat jotakin. Sain selville, että ellen maksa niille, niin en pääse ravitolasta ulos. Näyttivät samalla takahuonetta, että täytyy mennä sinne niiden kanssa selvittämään jokin asia. En voinut mitään ylivoimalle. Minun oli pakko luovuttaa kaikki arvokas, mitä taskuissani oli, ennenkuin päästivät lähtemään: siis ryöstivät minut.
Siinä meni noin 400 euroa rahaa, kamera, kello, vihkisormus, kännykkä..

Tuli kallis reissu!

5

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgjhggfhj

Pahoja unia olet nähnyt

• J-armo

Mikä katu. Millä alueella? Kerro tarkemmin. Kävitkö tekemässä rikosilmoituksen?
      Matkavakuutushan korvaa jos tuo tosi juttu.

• kysyyy

Etteivät olisi olleet kerjäläisporukkaa? ja jos tarina on tosi niin missä ihmeessä tarjoilijat, kokki yms. olivat kun eivät puuttuneet tilanteeseen? vai olivatko kaikki ns.mukana juonessa? miksi luovutit kaiken jos eivät edes uhkailleet jollain aseella? ei Napoli ole mikään lomaparatiisi, sieltä kannattaa vaan suunnata Caprille tai Sorrentoon ja mielellään ei yksin jos Napoliin jää lomalle.

• rauhallisetkylätonpop

Italiassa kannattaa lomailla turistikohteissa tai paikallisten kalastajakylissä/Toskanan maaseudulla, niin ettei joutuisi vaikeuksiin ja ei Campanian alueella jos ei haluaa vaaraa, kokeile esim. rennon rauhallista Toskanaa tai espanjalaismaista Sardiniaa. Ja älä koskaan ala riehua tai rettelöidä hotelleissa tai voi käydä huonosti. Ota esim. loma-asunto/talo hiljaiselta maaseudulta, et joudu heti ongelmiin tai ryöstetyksi. Ja matkusta porukalla ei koskaan yksin Napolin keskustaan siellä vaara vaanii etenkin jos erotut turistina. Olen käynyt 10000 kertaa Italiassa ja välttynyt ryöstetyksi tulemiselta näillä konsteilla, tosin taloja voidaan koska vain murtaa missä vaan maassa. Suurkaupungeissa Italiassa olen kyllä nähnyt taskuvarkaita itse teossa, eivät vaan ole onnistuneet osumaan minun kohdalleni. Espanja ei ole parempi esim. Barcelona kuhisee taskuvarkaita ja virkavalta ei välitä, Italiassa poliisit juoksevat ottamaan kiinni varkaat jos vain ehtivät. Valitettavasti myös Kreikansaarilla käy aina silloin tällöin varasjengejä, jotka kyttäävät taloja. Mikään kohde ei ole enää täysin rauhallinen.

• dasdsadasda

10000 kertaa Italiassa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79