Jouduin mafiaravintolaan Napolissa

MinutRyöstettiin

Yritin mennä syömään erääseen Napolin monista ravintoloista. Ovella oli joku baarimikko (?) vastaanottamassa ja tervehti kohteliaasti.
Kun tilasin ruoan, niin samaan aikaan istui pöytääni kaksi tyyppiä, jotka puhuivat tosi huonoa englantia. Näyttivät mulle seteliä ja vaativat jotakin. Sain selville, että ellen maksa niille, niin en pääse ravitolasta ulos. Näyttivät samalla takahuonetta, että täytyy mennä sinne niiden kanssa selvittämään jokin asia. En voinut mitään ylivoimalle. Minun oli pakko luovuttaa kaikki arvokas, mitä taskuissani oli, ennenkuin päästivät lähtemään: siis ryöstivät minut.
Siinä meni noin 400 euroa rahaa, kamera, kello, vihkisormus, kännykkä..

Tuli kallis reissu!

5

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgjhggfhj

Pahoja unia olet nähnyt

• J-armo

Mikä katu. Millä alueella? Kerro tarkemmin. Kävitkö tekemässä rikosilmoituksen?
      Matkavakuutushan korvaa jos tuo tosi juttu.

• kysyyy

Etteivät olisi olleet kerjäläisporukkaa? ja jos tarina on tosi niin missä ihmeessä tarjoilijat, kokki yms. olivat kun eivät puuttuneet tilanteeseen? vai olivatko kaikki ns.mukana juonessa? miksi luovutit kaiken jos eivät edes uhkailleet jollain aseella? ei Napoli ole mikään lomaparatiisi, sieltä kannattaa vaan suunnata Caprille tai Sorrentoon ja mielellään ei yksin jos Napoliin jää lomalle.

• rauhallisetkylätonpop

Italiassa kannattaa lomailla turistikohteissa tai paikallisten kalastajakylissä/Toskanan maaseudulla, niin ettei joutuisi vaikeuksiin ja ei Campanian alueella jos ei haluaa vaaraa, kokeile esim. rennon rauhallista Toskanaa tai espanjalaismaista Sardiniaa. Ja älä koskaan ala riehua tai rettelöidä hotelleissa tai voi käydä huonosti. Ota esim. loma-asunto/talo hiljaiselta maaseudulta, et joudu heti ongelmiin tai ryöstetyksi. Ja matkusta porukalla ei koskaan yksin Napolin keskustaan siellä vaara vaanii etenkin jos erotut turistina. Olen käynyt 10000 kertaa Italiassa ja välttynyt ryöstetyksi tulemiselta näillä konsteilla, tosin taloja voidaan koska vain murtaa missä vaan maassa. Suurkaupungeissa Italiassa olen kyllä nähnyt taskuvarkaita itse teossa, eivät vaan ole onnistuneet osumaan minun kohdalleni. Espanja ei ole parempi esim. Barcelona kuhisee taskuvarkaita ja virkavalta ei välitä, Italiassa poliisit juoksevat ottamaan kiinni varkaat jos vain ehtivät. Valitettavasti myös Kreikansaarilla käy aina silloin tällöin varasjengejä, jotka kyttäävät taloja. Mikään kohde ei ole enää täysin rauhallinen.

• dasdsadasda

10000 kertaa Italiassa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6588
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3940
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3365
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      383
      1807
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1360
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1093
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      996
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      930
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe