Meillä on huomenna aamulla 10km päässä valinnaisliikunta kun se on koulun ulkopuolella enkä saa sinne autokyytiä ja opettaja yrittää pakottaa polkemaan sinne, sehän on ihan ok jos vanhemmat laittaa opelle viestin etten saanut aamulla kyytiä jonka takia skippasin ne tunnit?
Onko pakko mennä valinnais liikuntaan
4
451
Vastaukset
10km ei kyllä ole yläastelaiselle matka eikä mikään..
Miksi olet ottanut valinnaisen liikunnan, jos et halua liikkua?
Päästäksesi mahdollisimman helpolla?- vitunkyrpä
ai en halua liikkua? vitun rotta jumalauta maksoin siitä että saan koulusta bussikyydit liikuntahallille, siellä pelattiin tennistä jonka takia valitsin liikunnan valinnaiseksi, en siksi että koulumatkalle lähdetään polkemaan kuudelta aamulla. tapa ittes
vitunkyrpä kirjoitti:
ai en halua liikkua? vitun rotta jumalauta maksoin siitä että saan koulusta bussikyydit liikuntahallille, siellä pelattiin tennistä jonka takia valitsin liikunnan valinnaiseksi, en siksi että koulumatkalle lähdetään polkemaan kuudelta aamulla. tapa ittes
Vai että oikein KYS... Kuinka omaperäistä. Minäpä tästä menenkin tuonne saunani taakse hoitelemaan itseni. Sniff.
Ei sitten tullut mieleen, että liikunta pitää sisällään paaaaaljon muutakin, kuin tennistä? Siksi sen aineen nimi on "liikunta", eikä "tennis".
Mutta kyllä se teiniangsti siitä pikku hiljaa vuosien varrella vähenee ja järkikin lisääntyy. Hyvää kesälomaa, toivottavasti silloin ei vituta noin paljoa - eikä tarvitse pyöräillä minnekään.
Kaikki tämä trollitutkan hälyttämisestä huolimatta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701