En tiedä itkeäkö vai nauraa.
Itse asun Tampereella, exä Rovaniemellä. Tytär 13 vuotias asuu mun luona ja käy isänsä luona pidemmillä lomilla. Viime lomalla, joulun jälkeen mulle tipahti postiluukusta lastensuojeluilmoitus isän päihteidenkäytöstä! No sitä sitten selviteltiin ja selvisi että tämä isä syö ihan lääkärin määräämiä lääkkeitä mutta alkoholinkäyttö on ollut runsasta kun tytär on ollut siellä. No tämä isä sovi lastensuojelun kanssa että tytär menee hänen äitinsä luokse ja isä käy siellä katsomassa tytärtä vaikka joka päivä. Ja se sopii minulle, sovittiin isän äidin loman ajaksi tyttären sinne menon ja kaikki piti olla ok.
Kunnes... isä pyysi multa todistusta toimeentulotukeen koska tytär on siellä jotta se otetaan laskennassa huomioon ja voitte kuvitella kun sanoin että voin kirjoittaa sen jälkikäteen niiltä päiviltä jotka viettää tyttärensä kanssa, ihan niinkuin se oikeutetusti meneekin. Nyt sitten minä kuulemma rikon tapaamissopimusta ja pn viemässä tiedä sitten mihinkä saakka tämän jutun, lastensuojeluilmoituskin on kuulemma tulossa tännepäin ja mitähän vielä...
Saanko menettää hermoni, saanko?
5
188
Vastaukset
- äoijsosi
No älä ainakaan itke. Eikä kannata niin paljoa tuollaisesta välittää, että kannattais nauraakaan. Annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja teet asiat sen mukaan, mitä viranomaiset ja asiantuntijat sinua neuvovat. Exälle sanot ytimekkäästi, että toimit ohjeisen mukaan. Piste.
- popams
Älkää lisääntykö päihteidenkäyttäjien ja vajukkien kanssa.
Ei miulla muuta.- KurjaaOn
Tampere on naisvaltainen paikkakunta, joten siellä asuvan naisen on etsittävä vaikka sitten narkki Rovaniemeltä.
- rwerwet
"Itse asun Tampereella"
Otan osaa, paikka on aivan perseestä - hhvääepänabe
ei hyvää päivää ei hyväänpäivää. voi hyvänen aika ei hyvää päivää ei hyvää päivää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409