Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pelson vankilassa kummitteli?

armo

En usko kummituksiin. Ne, samoin kuin ufot ym. ovat paholaisen tekosia, ilveilyä.

Olin joitakin vuosia sitten istumassa Pelson vankilassa. Olin juuri tullut uskoon. Tapahtui seuraavaa:
Sellin seinässä on kaksi nappia: yhdestä voi soittaa valvomoon ( jos on asiaa vartijoille) ja toisesta kuunnella radiota. Jos vartijat soittavat, syttyy vihreä valo, jos yrität itse soittaa valvomoon, punainen. Kun radio on päällä, palaa keltainen valo ( vaikea selittää sellaiselle joka ei ole vankilassa ollut).

Kuuntelin radiosta uutiset. Sen jälkeen sammutin radion painamalla seinässä olevaa nappia. Radio sammui. Otin muutaman askeleen ja käännyin katsomaan: näin omin silmin, että keltainen valo syttyi ja radio meni päälle.

Mietin eri vaihtoehtoja, mutta en keksinyt. Tiedän, että radiot voivat mennä itsestään päälle esim. hätätiedotuksissa, mutta siitä ei ollut kyse. Radiosta kuului pelkää musiikkia.

Ja en ollut humalassa, huumeissa enkä lääkkeissä. Olen kuullut muiltakin vangeilta oudoista ilmiöistä, erityisesti Sukevan vankilassa: tavaroita lentelee sellissä itsestään jne..

Onko muilla tietoa vastaavista? Itse uskon, että vihtahousu ei tykännyt uskoontulosta ja yritti pelotella. Avasin pöydällä olevan Raamatun ja näytin sitä avattuna. Jostakin syystä en pelännyt tilanteessa lainkaan, vaikka yllättävä veto olikin...Nämä on tietysti helppo sivuuttaa hörhöjen horinoina, mutta monelta olen näitä kuullut.

4

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaalalainen

      Ainoa virheetön Raamatunkäännös on "KUNINGAS JAAKON RAAMATTU 1611" (luettavissa www.JustBible.com ) ja en usko että sinulla on sitä ollut siellä sellissä; veikkaan että "uskoontulosi" on vain jotain harhaoppista uskonnollista tyhjyyttä jota koko Suomi (ja moni moni muukin valtio maailmassa) on täynnä, kuten Helluntailaisuudet, Luterilaisuudet, Ortodoksisuudet, Jehovan Todistajat jne jne.

      Kuinka pelastua Helvetiltä (sekä muita tässä viestissäni käsittelemiäni asioita luettavissa) nettisivuilla;
      (englanniksi) JESUS-IS-SAVIOR.COM
      (suomeksi, mutta minimaalinen sivu) WWW.MIKSERI.NET/SLNNLSTS

      Sinua ja kaikkeutta tauotta rukouksessa ajatellen.

      • armo

        En usko, että Raamatun näyttäminen sinänsä asiaan vaikutti, eihän kotona lukemattomana oleva Raamattu sinänsä mihinkään vaikuta. Kerroinkin vaan, että tein niin.

        Mutta aloituksessa ei ollut tarkoitus käsitellä raamatunkäännöksiä tai uskoontuloani, eikä arvioida sitä, vaan ilmiötä.

        Ja on kyllä outoa, että kuuntelin nuoruudessani black metallia ym. mutta tuollaista ei koskaan tapahtunut.

        Siksi uskonkin, että juuri uskonasiat vaikuttivat. Heittihän Lutherkin tarinan mukaan paholaista mustepullolla. Eli tuollaiset ilmiöt ovat paholaisen aiheuttamia.

        Kuolleiden ihmisten henget eivät siis vaella täällä.

        Sanon vielä tätä palstaa seuraaville: älkää uskoko aaveisiin, ufoihin ym. Ne ovat vain paholaisen juonia. Uskokaa Kristukseen.


    • Vaalalainen

      Ymmärsin kyllä että et halua keskittyä uskonopillisiin asioihin tässä keskustelussa, mutta sivuhuomautuksena sanottakoon; viime viestissäni mainostamassani JESUS-IS-SAVIOR.COM -sivustolla väitetään että Martti Luther - tai kuten em. sivulla kutsutaan "Martin LOSER" - on todennäköisesti tällä hetkellä Helvetissä.

      En ole 100% varma, mutta onko lempipastorini MAX D. YOUNCE sanonut Lutherista, että "maailman suurin huijari" tjsp.. emmuista.

    • kauanuskossa

      Aloittaja olet ihan oikeassa. Paholainen ei tietenkään pidä siitä että hänen palvelija tulee uskoon. Olen kokenut pimeyden voimien ilmestymistä ennen uskoontuloa ja senkin jälkeen. Jeesus Kristus on nimi, jota ne voimat säikkyvät. Hienoa että olet Voittajan riveissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe