C-HR led valot

Tojota

C-HR omistajat jolla on Led valot! Seuratkaa umpioita , sinne muodostuu kosteutta kun lämpötila painuu 0 ja vähän alle . Minulla on 3000 km ajettu C-HR hybridi LED valoilla ja huomasin että molemmissa umpioissa on kosteutta oikeen reilusti sisäpuolella kun ilma painuu tuonne kylmän puolelle. Kannatta pitää silmällä sillä uusi LED umpio maksaa 2060 euroa kappale ja jos ei ole takuu enää voimassa ja umpiot pilalla kosteudesta köyhdyttää se semmosen 4120 euroa ja työt päälle . Kyllä se pikkasen ketuttaa kun uusi auto ja maksanut siitä itsensä kipeäksi pitää alkaa tehtaan jäljiltä purkaan , onneksi on takuut voimassa , muuten olisi auton vaihto edessä. Toyotalla kerrottiin olevan ihan uusi ilmiö , kuka tietää mikä on sitten totuus. Olkaa tarkkana , luulen että ilmiö esiintyy muissakin koska ei ole yksittäisestä kappaleesta kysymys kun mullakin on molemmissa kosteutta.

12

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnittelumoka

Puutteellinen tuuletus eivätkä ledit tuota tarpeeksi lämpöä.

• EikäTakaisinkutsua

Ja taas Toyotalla paikat huurtuu. Sama hätäjarrutuksen antureitten kanssa, ei toimi kun joskus. Ja tällä ollaan saatu törmäystestissä yksi tähti perusteettomasti, mikä tuhnu.

• Vwvalehtelee

Täyttä valetta Toyotalla ei ole ongelmia valojen kanssakatso uusia Skodia ovat aivan ruosteessa.

• HolistinRaivoaNoloa

Holisti, et tuolla tyylillä ja valheita väännä Toyotan ongelmia pois.

• xcvbnbvcc

Kun valot sammutetaan, lämpimiin laseihin alkaa tiivistyä kosteutta, ei tälle mitään mahda, fysiikan peruslakeja. Mutta höyry haihtuu lähes samantien jos tuuletus toimii, ja mitään haittaa ei asiasta ole.

• AuttaakoMikään

Mut kun ei huurut häviä ja juuri on ajon aikanakin. Ei naapurin Ocussa ainakaan huurtuu, mut mun C-HR huurtuu.

• fysiikka.haltuun

"lämpimiin laseihin alkaa tiivistyä kosteutta, ei tälle mitään mahda, fysiikan peruslakeja. "

Nyt on fysiikan peruslait aivan hukassa. Ympäristöään lämpimämpiin kohteisiin ei koskaan pysty tiivistymään kosteutta ilmasta. Homma menee juurikin päinvastoin.
      Ilma pystyy sitomaan vähemmän vettä kylmänä. Ympäröivää ilmaa kylmempi esine viilentää ilmaa ympäriltään ja siksi vettä tiivistyy sen pintaan.

• SellaistaOnKunEiTiedä

Sama on Toyotateron uskon kanssa, perustuu vääriin tietoihin ja pelkästään uskomuksiin.

• eihän se pieni huuru haittaa mitään. Toyotissa on niin tehokkaat valot ettei valotehoon vaikuta mitään. verratkaapa vakavaan ongelmaan, itäauto skodan heikkoon lämmityslaitteeseen, ikkunat käytännössä huurussa aina lämpötilan ollessa pakkasen puolella. johtuiskohan siitä myös itäauto skodien tajuttoman nopea ruostuminen kun aina paikat kosteana eikä kuiva milloinkaan...

• MitäHolistiTähän

No eipä tuokaan pidä paikkaansa. Toyotan ruostuminen sen sijaan on fakta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe