Hei, Osaisiko joku Adobe ammattilainen auttaa.
Ongelma on seuraava.
1. lähetän sopimuksen Adobe Sign:llä henkilölle A
2. Henkilö A täyttää sopimuksen tarkoitetut kohdat ja delegoi sopimuksen allekirjoitettavaksi henkilölle B.
3. Henkilö B saa sopimuksen, mutta A:n täyttämät kohdat ovat tyhjentyneet. Miksi näin tapahtuu.
Adobe Sign
Hävinnytteksti
2
419
Vastaukset
- rottenpotatoes
Asiasta mitään tietävänä tietysti
https://helpx.adobe.com/fi/support/sign.html
katsoin tuolta.
Ohjeet vaikuttavat kattavilta. - kcvdjhsjv
Eikös muutokset aina pidä tallettaa?
Voit kirjoittaa mitä tahansa lomakkeeseen ja lähettää sen, mutta jos tietoja ei ole talletettu lähtee tyhjä lomake.
Kirjoitat kirjeen ja tulostat sen. Suljet ohjelman tallettamatta ei sinulle jää kopiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469