OLEN PALSTAN SKEPONEN

SIIRI-SUUTIN

OLEN PALSTAN KAIKKEIN MULKKUMAISIN SKEPONEN, SILLÄ
NIMENI ON SIIRI-SUUTIN.

PILAAN PALSTANNE JA WAPPUNNE!

14

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Phallos

      Tule näyttään, muuten Me ei uskota, että se on suuri.

    • hellari

      nuo skeposet pilaa palstan täysin.

      • oikeaanhoitoon

        Joo, kaikki skeposet pitäis sulkee mielisaaraaloihin koko loppuiäkseen.


    • sairasta

      Meillä on ilmainen kattava valtion varoin kustannettu rokotusohjelma, minkä johdosta lasten terveys jo ennalta varmistetaan, etteivät he tule elämänsä varrella sairastumaan. Vielä pieniä viilauksia alati lisääntyviin mitättömiin autoimmuunisairauksiin, niin johan helpottaa. Rokotteilla on tarkoitus ratkaista kaikki inhimillisen elämän mysteerit, kuten alati lisääntyvät autismi, diabetes, reuma, mielenterveysprobleemat, tolkuton väsymys ja monet muut, joiden syytä on turhaa miettiä ja aivojaan rasittaa, kun joka tapauksessa rokotteita kehitellään koko ajan lisää.

      Miksi vanhemmat kuskaavat terveitä lapsiaan muka-muka hoitoihin, kun meillä on niin erinomaisen kattava rokotusohjelma, jonka turvin riittävä hyvinvointi on jo saavutettu. Muutama vuosikymmen sitten tuhkarokosta ei revitty uutisia, mutta nyt joka ikinen tapaus pääsee otsikoihin. Autismi taas ei pääse parrasvaloihin, ei ole muodissa ja muutoinkin eihän tuo ole mitään tuhkarokkoon verrattuna. Sitäpaitsi autismin lisääntyminen on negatiivisesti liitetty rokotteisiin, minkä vuoksi on parempi, ettei siitä turhan päiten revitä otsikoita.

      Eikö kaikkien lasten pitäisi olla tiukan valvonnan alla pakkorokotteineen ja pakkohoitoineen. Lääketieteelliset tutkijat tietävät parhaiten, kuinka ihmisen tulee elää. Ennen vanhaan papit määräsivät häpeärangaistuksia ja nyt tämä määräysvalta on siirtynyt lääkäriliitolle.

      Puoskarit? Ovatko he niitä, joiden toimien johdosta sairaudet muuntuvat tunnistamattomiksi vai ovatko he niitä, joiden johdosta nämä kiusallisiksi muuntuneet nykyajan sairaudet koetetaan jotensakin pitää kuosissa.

    • skepponen

      ON SE KIVAA, ETTÄ Toivo Lång keksi haukkumanimen "Skeponen" meille skeptikoille. Sitä on kivaa käyttää, kun vastaa uskomushoito sivulle. Meitä on useita, jotka käytämme tätä nimimerkkiä. Siis se oli neljä vuotta sitten ilmestyessään Toivon haukkumasana.

    • TosikyllästynytHörhö

      Haloooo palstan seriffi ja ylläpitäjät!

      Miksi tuota skeposta ei bannata ikiajoiksi?

    • ÄlkääSortuko

      Antihistamiinit tuhoaa ihmiskunnan.

    • Siiri-Suutin

      Minä myös juhlkn Rino Leinon päivää!

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

    • Hrääkrää

      Tämä keskustelu on juuri sitä tasoa mitä aiheesta voi olla.

      • Alle50

        Aivan, skeptikkojen älykkyysosamäärä on yleensä pienempi kuin heidän kengän numeronsa.
        Eli yleensä alle 50.


    • 13prosenttiafanclub

      Toimin skeptikkojen kanssa todella kiinteässä yhtdkstyössä palstan tuhoamiseksi.

    • Hrääkrää

      Tyypillistä palstan skeptikkojen skepoilua ja palstan pilausta.

    • B.S.Hunter

      Oon BSHunter ja
      Mulla on siirisuutin.

    • Kerska-Tepponen

      Olin tuolloin ollut poissa palstalta melkein 5 kk. Tuli ilmeisesti hörhölle ikävä.

      t. keppihellari

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe