Tosiaan alkaa tuntua siltä, että mieluummin asuisin vuokralla. Miehellä kun on kova päättämisen tarve ja omaan taloon pitäisi päästä tällä punaisella minuutilla. Itsellä ei vielä kovinkaan kiirettä, opiskelut kesken ja työpaikasta ei tietoakaan... Mies on saanut päähänsä muuttaa metsän keskelle omaan rauhaan ja nyt ollan tapeltu paikasta niin kauan kun ollaan asuntoa katseltu.. Joten asun mieluummin vuokralla kuin tappelen verisesti siitä kumpi saa päättää loppuelämää koskevan asuinpaikan.
Nimimerkki: Ei metsään!
ERON PARTAALLA!
3
1130
Vastaukset
metsässä ole niitä työpaikkojakaan. Toisaalta, jos ei ole töitä, miksi ei yhtä hyvin voisi asua vaikka "metsässä"? Jos vaikka ministeri Pekkarinen hajasijoittaisi taas jonkun valtionviraston jonnekkin "hevon kuuseen", niin sitten olisi edullinen asunto lähellä työpaikkaa... höh. Suosittelen kuitenkin ottamaan eron ja pysymään ns. sivistyksen parissa.
- Maarit-66
En suosittele metsään lähtemistä.
Olet aivan oikeassa mitä kirjoitit!!
Tsemppiä ja voimia sulle :) - Ci-Tikka
Eiköhän tässä nyt ole kysymys suhteesta ja teidän yhteisen arvomaailman yhteen sovittamisessa. Jos tuollaisessa tilanteessa kämpän ostatte, johon vain toinen on tyytyväinen, menee suhde kivikkoon aika varmasti. En suosittele, ystävän vastaavasta tilanteesta oppineena.
Tämäkin on hyvä myöntää lopulta, että on joskus on parempi erota kuin sinnitellä yhdessä. Jos toinen on lande ja toinen urbaani ja kumpikin pitää kiinni omasta vakaumuksestaan niin parempi erota. Uusia kumppaneita löytyy kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797