ihan omituista sakkia. Miehen ex perhe senkun pompottaa häntä, auttamaan ja hoitamaan lapsiaan ja anopin kodin, autot ym ja suku tunkeemeille joka viikko ihan kuin katsastamaan miten asutaan. Minä kuitenkin hoidan miehen lapset, minä hoidan miehen äidin huushollia vähän, psen pyykit ja käyn töissä. Miehen suku ei tee yhtään mitään, tulevat vaan kahville joka viikko. Arvostelevat tekemsiäni vaikkei itse edes auta minua. Olen ainoa joka jotain tekee ja käy töissä ja hoitaa asiat. Lapset kiukkuavat ja rasittavat vaikka kaikkeni teen. Olen kuin orja, mutta teen silti sillä jos en minä niin kuka sitten? Viikolla vein oman auton huoltoon, anopin auton ja ensiviikolla miehen auton pesen ja tankkaan ne.. Mies on työtön ja mun rahoilla eletään. Mies rakastaa mua enkä voi sille mitään että niin minäkin.
Mutta koko suvun vastuu on mun harteilla, minä pyöritän koko palettia. Olen pomo tässä suvussa ja perheessä ja multa kysytään aina neuvot ja luvat joka ikiseen asiaan. Se rasittaa, mutta olen myös ylpeä että saan pomottaa. Mitä teen? Olen heille tärkeä, etten voi lähteäkkään sillä he eivät pärjää ilman minua.
Meillä miehen suku ja ex perhe on
Kokosuvunpomo
1
122
Vastaukset
- Lislasontrolli
LissuLasse tuo tarinasi on jo liian paksua ,kaikki huomaa et sää trollaat ,keksi hiukan uskottavampia provoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952253Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J59964- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185820- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35754