Täysin naurettavaa on nykyinen jääkiekko. Pelasin kymmeniä kiekko- kaukalopallo- ja nyrkkeilyotteluja. Kertaakaan en ollut "rähmälläni", enkä istunut jäähyaitiossa. Kaukalopallo oli ja on herrasmiesten peli, jossa miestä ei oteta. Joten naurattaa, kun "tappelulajin" - jääkiekon pelaaja on "polvillaan ja rähmällään" heti kun joku hiukan "tönäisee"...
Naurettavaa naivismikiekkoilua
12
384
Vastaukset
- TosirealistiKokkolan
Marraskuussa kuollut vanha hampaaton anoppini oli lottana sodan aikana ja aina "rähmällään" saksalaisten upseerien kanssa. Kyllähän Halsualla riitti saksalaista konjakkia ja tupakkaa. Anoppi poltteli kuulemma kolme askia Junoa päivässä. Sukupuolitaudit tietysti haittasivat välillä ja vaikuttivat jonkin verran myöhemmin omiin lapsiin haitallisesti, hah!...
- voielämänkovuutta
Ei ole heleppoa Marja-Liisan elämä ollut. Tuommonen äiti ja sitten sai vielä tuollaisen miehen.
- Ressunihailijatar
Ressu on nero.
- taas-pelaa
Voi Kivelä raukka!sulla on dementtia,ethän sinä oo ikinä pelannu MITÄÄN,haaveissas vaan!
- TosirealistiKokkolan
En tiedä ketä tarkoitat; jopa nimeltä mainiten. Mutta dementia jäytää aivolohkojasi, jos sellaisia edes on. Kirjoituksesi sisältää niin paljon kielioppivirheitä, etten viitsi niitä alkaa selitellä. Dementia - alkava Alzheimer kalvaa kalloasi, hah!...
- TosirealistiKokkolan
Tällä palstalla saan kirjoitella mitä haluan, hah!...
- TosirealistiKokkolan
Turha tulla tänne minua omalla nimelläni haukkumaan. Ilmoitin asian viranomaisille ja tutkinta on käynnissä. Tulen ilmoittamaan kaikkien minua ja anoppiani nimitelleet jatkossa myös muille viranomaislle mm. oikeuskanslerille, hah!...
- Ressunihailijatar
Ressu on nero.
- Porttikieltopukkasi
Et ehtinyt rähmällesi kun ehdittiin heittämään ulos.
- Anonyymi00011
Nyt on anoppi kuollut ja kaukalopallon pelailu loppunut. Narsisti kuitenkin vielä Höyry Häyrysen nimellä tuo itseään esille.
- Anonyymi00012
Vastailee itselleen ja kehuu itseään semmosta se on vanhuuden höppänä. Yksi puutarha juttu oli kerran kesätoimittajan tekemänä muuten ei merkintöjä elämästä.
- Anonyymi00013
Eiköhän tuosta kohta päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631281Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87712- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt43613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523