Gmailin voi muuttaa uuteen uskoon asetuksista. Samalla yhteystiedot kuitenkin katoavat jonnekin, sillä niitä ei voi enää klikata näkyviin entisestä paikasta. Missä ne nyt lymyävät?
Kiitos vastauksista.
Uuden Gmailin yhteystiedot?
7
186
Vastaukset
- Stop.Googling
Gmailin käyttö pitää lopettaa heti alkuunsa. Vaikka vakoilu ei sinua itseäsi häiritse, niin vakoilu saattaa häiritä yhteystietojesi takana olevia henkilöitä.
- windowskinlähti
Hyvä pointti! En käytä sähköpostina kuin tilapäisiä kuten 10minemail...
- grrrrr
Yritin tänään klikata skypen auki, alkoi kyselemään sen tai microsoftin salasanoja, ei ole ennen tapahtunut.
- 625
Kokeilin omalla, niin kuukkelin mashiinassa vikaa. Ei näy yhteystiedot.
Kirjoittaessa viestiä saa osoitekenttään tiedot - etsinmuttaenlöydä
"Kokeilin omalla, niin kuukkelin mashiinassa vikaa. Ei näy yhteystiedot."
Mukava, että vika on jossakin muualla kuin minussa. Käytän vanhaa versiota niin kauan kuin saavat uuden korjattua. Uuden version mukanaan tuomat ominaisuudet ovat minulle sitä paitsi turhia, mutta ymmärrän tietysti, että jollakin toisella on niille käyttöä.
Olisi ollut kiva, jos Gmailin ulkoasuakin olisi uudistettu enemmän. Monessa muussa vähemmän suositussa sähköpostissa on paljon selkeämpi käyttöliittymä sikäli, että esimerkiksi yhteystietoja ei tarvitse etsiä, vaan ne ovat selkeästi esille klikattavissa. Samoin on isommat napit "VASTAA" ja "VASTAA KAIKILLE". - geeggeg
Mistähä napeista sais parhaat kiksit?
- potkipeilistäpersuuksias
Varmasti niistä parhaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201