Eli oon 12 vuotias tyttö ja oon monimaalainen (en suomalainen) Mun äitin äiti on puoliks Ukrainalainen ja puoliks Georgialainen ja mun äitin Isä on kokonaan Venäläinen ja sit taas mun isän isä on kokonaan Israelilainen ja isän äiti on kokonaan Venäläinen ja sen Takia jos Joku kysyy multa et minkä maalainen oon nii mulla on tosi vaikee vastata siihen😬 Eli laskettuna oon 4/8 Venäläinen, 1/8 Ukrainalainen , 1/8 Georgialainen ja 2/8 Israelilainen mut oon syntynyt Suomessa😂
Onko teillä ideoita miten voisin vastata jos joku kysyy että minkä maalainen oon?
Olen monimaalainen
7
2127
Vastaukset
Virallisestihan lienet suomalainen, kun kerran täällä olet syntynyt.
Toisaalta voit kysyjiltä kysyä, miksi heitä kiinnostaa.
Voit myös selittää joka kerta koko jutun.- asdfasdfxdfbdxfbdf
Olet joko maalainen tai kaupunkilainen
- Sven
Suomalainen olet, jos suomessa syntynyt. Vanhemmat tai isovanhemmat ei muuta sitä miksikään.
Hei Jokutoinen!
Olet sen maalainen kuin koet olevasi. On suuri rikkaus, kun sinun perhe- ja sukutaustasi on monikulttuurinen, ole ylpeä siitä. Se minkä maalainen olet, ei kerro minkälainen ihminen olet. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.
Reeta, Kaisa ja Päivi/NettiSaapas, Kotka- ssf
Sano, vaikka et oot venäläinen ja sun vaari on israelilainen ja sit jos joku kysyy tarkemmin, niin voit selittää tarkemmin.
- ssf
Esimerkiksi ukrainalaiset ja georgialaiset on aika lähellä venäläisiä.
- Ldldldlrlr
Olet trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799472Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603636Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 371503
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141383Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091343- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää811102