Eli oon 12 vuotias tyttö ja oon monimaalainen (en suomalainen) Mun äitin äiti on puoliks Ukrainalainen ja puoliks Georgialainen ja mun äitin Isä on kokonaan Venäläinen ja sit taas mun isän isä on kokonaan Israelilainen ja isän äiti on kokonaan Venäläinen ja sen Takia jos Joku kysyy multa et minkä maalainen oon nii mulla on tosi vaikee vastata siihen😬 Eli laskettuna oon 4/8 Venäläinen, 1/8 Ukrainalainen , 1/8 Georgialainen ja 2/8 Israelilainen mut oon syntynyt Suomessa😂
Onko teillä ideoita miten voisin vastata jos joku kysyy että minkä maalainen oon?
Olen monimaalainen
7
2202
Vastaukset
Virallisestihan lienet suomalainen, kun kerran täällä olet syntynyt.
Toisaalta voit kysyjiltä kysyä, miksi heitä kiinnostaa.
Voit myös selittää joka kerta koko jutun.- asdfasdfxdfbdxfbdf
Olet joko maalainen tai kaupunkilainen
- Sven
Suomalainen olet, jos suomessa syntynyt. Vanhemmat tai isovanhemmat ei muuta sitä miksikään.
Hei Jokutoinen!
Olet sen maalainen kuin koet olevasi. On suuri rikkaus, kun sinun perhe- ja sukutaustasi on monikulttuurinen, ole ylpeä siitä. Se minkä maalainen olet, ei kerro minkälainen ihminen olet. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.
Reeta, Kaisa ja Päivi/NettiSaapas, Kotka- ssf
Sano, vaikka et oot venäläinen ja sun vaari on israelilainen ja sit jos joku kysyy tarkemmin, niin voit selittää tarkemmin.
- ssf
Esimerkiksi ukrainalaiset ja georgialaiset on aika lähellä venäläisiä.
- Ldldldlrlr
Olet trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416