Onko noloo jos tyttö pelaa csgota? :D mua siis kiusataan siitä ihan älyttömästi koulussa ja huudellaa kaikkee ”tuu yks ver ykösee” oikeesti seuraavasta huutelusta hakkaan ne lol
Tyttö pelaa cs
10
912
Vastaukset
- 123d13d123f12f3
miks koet sen "haastamiset" kiusaamisena. kai ne haluaa testata et ootko hyvä frägittää
- Juuh
Ei se haastaminen, eine kasuaalit mulle pärjää lol, vaan enemminki se jatkuva huutelu
- Randomcssänpelaaja
Ei siin mittää ne on vaa kateellisia :'D
- Tuu1v1seen
Ne nauraa vaan siks ku tytöt on aina paskoi peleissä
- Juuh
Mihin perustat ton? :D en pelaa sillä tuusottimella
- Misgeli
Ei ollenkaan ole noloa
- irsodez
no onhan se nyt noloo jos tyttö pelaa cs gota
- Csgo
Mäki pelaan csgota ja oon tyttö ja pelaan sitä aika paljonkin ja mullekki huuellaan että tuuppa 1vs1 ja sanotaan että oot iha paska pelaa sitä ja tommosta.
- Anonyymi
Älä välitä niistä.. Kunhan luulevat olevansa supersankareita. Ja on siellä se mute nappi :D
- Anonyymi
No oletpa uniikki lumihiutale. Ihan niinkuin pelit olisi jaoteltu sukupuolille. Itse pelannut naisena sotapelejä jo vuodesta 2006, eikä voisi paskaakaan kiinnostaa mitä muut pelaamisestani ajattelevat. Tosin, en kyllä mainostakaan sitä muille että pelejä pelailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108