Onko noloo jos tyttö pelaa csgota? :D mua siis kiusataan siitä ihan älyttömästi koulussa ja huudellaa kaikkee ”tuu yks ver ykösee” oikeesti seuraavasta huutelusta hakkaan ne lol
Vastaukset 10
- 123d13d123f12f3
miks koet sen "haastamiset" kiusaamisena. kai ne haluaa testata et ootko hyvä frägittää
- Juuh
Ei se haastaminen, eine kasuaalit mulle pärjää lol, vaan enemminki se jatkuva huutelu
- Randomcssänpelaaja
Ei siin mittää ne on vaa kateellisia :'D
- Tuu1v1seen
Ne nauraa vaan siks ku tytöt on aina paskoi peleissä
- Juuh
Mihin perustat ton? :D en pelaa sillä tuusottimella
- Misgeli
Ei ollenkaan ole noloa
- irsodez
no onhan se nyt noloo jos tyttö pelaa cs gota
- Csgo
Mäki pelaan csgota ja oon tyttö ja pelaan sitä aika paljonkin ja mullekki huuellaan että tuuppa 1vs1 ja sanotaan että oot iha paska pelaa sitä ja tommosta.
- Anonyymi
Älä välitä niistä.. Kunhan luulevat olevansa supersankareita. Ja on siellä se mute nappi :D
- Anonyymi
No oletpa uniikki lumihiutale. Ihan niinkuin pelit olisi jaoteltu sukupuolille. Itse pelannut naisena sotapelejä jo vuodesta 2006, eikä voisi paskaakaan kiinnostaa mitä muut pelaamisestani ajattelevat. Tosin, en kyllä mainostakaan sitä muille että pelejä pelailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568