Onko noloo jos tyttö pelaa csgota? :D mua siis kiusataan siitä ihan älyttömästi koulussa ja huudellaa kaikkee ”tuu yks ver ykösee” oikeesti seuraavasta huutelusta hakkaan ne lol
Tyttö pelaa cs
10
958
Vastaukset
- 123d13d123f12f3
miks koet sen "haastamiset" kiusaamisena. kai ne haluaa testata et ootko hyvä frägittää
- Juuh
Ei se haastaminen, eine kasuaalit mulle pärjää lol, vaan enemminki se jatkuva huutelu
- Randomcssänpelaaja
Ei siin mittää ne on vaa kateellisia :'D
- Tuu1v1seen
Ne nauraa vaan siks ku tytöt on aina paskoi peleissä
- Juuh
Mihin perustat ton? :D en pelaa sillä tuusottimella
- Misgeli
Ei ollenkaan ole noloa
- irsodez
no onhan se nyt noloo jos tyttö pelaa cs gota
- Csgo
Mäki pelaan csgota ja oon tyttö ja pelaan sitä aika paljonkin ja mullekki huuellaan että tuuppa 1vs1 ja sanotaan että oot iha paska pelaa sitä ja tommosta.
- Anonyymi
Älä välitä niistä.. Kunhan luulevat olevansa supersankareita. Ja on siellä se mute nappi :D
- Anonyymi
No oletpa uniikki lumihiutale. Ihan niinkuin pelit olisi jaoteltu sukupuolille. Itse pelannut naisena sotapelejä jo vuodesta 2006, eikä voisi paskaakaan kiinnostaa mitä muut pelaamisestani ajattelevat. Tosin, en kyllä mainostakaan sitä muille että pelejä pelailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4303624Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1162673Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422239Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne132172Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv192020Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941617Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k471555Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541445