Vaatimukseni suurille.

Ruuneman

YK on kallis tyhjäntoimittaja, joka tulee huikean kalliiksi.

Jos "suuri paha" iskee jossakin, niin oitis kokoontuu YK päättämään toimistaan. Päätös saattaasyntyäkin, mutta kun yksi kolmesta suuresta käyttä veto-oikeuttaan niin siinä ollaan. Toiminnan 0-tulos toteutuu sataprosenttisesti. Koomista tai ainakin lähes, aina.

Olen joskus, eli usein, ihmetellyt oman Jussijumalani toimia. Kun Syyriassa tuhottiin ihmisten koteja, käytettiin oikein sirpalepommeja kotien tuhoamiseksi.

Kun pienet lapset itkivät suruissaan ja kauhuissaan , ihmettelin.

Missä se minun Jussijumalanikin pälyilee . Seisooko Damaskoksen kadulla suunnattomassa vallassaan ihmettelemässä, tarttiskohan tehdä jotta.

13

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä mieltä olisitte tästä.?

      Julistetaan Suomi aseettomaksi maaksi Eihän tällaisen maan, eikä muun vastaavan, kimppuun hyökätä.

      Tulee ihan vallaton olo keksinnöstäni. Taidan kirjoittaa oitis Ykhon.

      Käsittämätön on se hyvinvointi joka meille näin syntyy. Nykyhallituskaan ei moiseen pysty,!
      ,
      Ehdotan tätä samaa Hjallikselle, tuolle Harkimolle.

    • taasko.tätä

      Syyria on Allahin reviiriä. Äläkä vääntele kristinuskon Jumalan nimeä, Jumalan pilkka on jo laissa kielletty ja rangaistava teko !

      • Allahinko reviiriä?
        Sano vaan suoraa, että Persianlahden diktaattorien valtakausi siellä kukoistaa.

        Heippä nyt on meno ystävän luo, joten

        Glada Vappen åt Er alla!


      • Missä minä Jumalaa pilkkasin? Eikö maailmassa ole uskonnonvapaus ja jokaisessa oma Jumala aina, minun Jussinikin.


    • kaskas

      taas taas 👈

      Onhan Hunkz'illakin Jesse tuolla naapurissa, mitäs täti nyt noin vääntää kiukkua? Jussi tai Jesse ihan sama,,,,Taivaan faijalla mahtaa riittää huumoria ja kärsivällisyyttä äkäpussejakin kohtaan.

    • näkijäkokija

      Tuosta YK:n voimattomuudesta puhui jo isä aikanaan 40 v sitten. Itse harmittelen kun nuo kauppasaarrot on omituisen pitkään tehokeinoina, niistähän joutuu maksamaan siviiliväestö ja tehottomia nekin tavallaan.

      Jemenissä hiljattain ne näyttäytyi pöyristyttäviltä, mutta välittääkö enää kukaan Länsimaista sikäläisistä elintilakamppailuista?

      Ruune pukeutuisi näennäiseen maailmanpelastajan haarniskaan, soita mieluimmin Trumpille, siinä on rohkea äijä otteissaan!

    • eikämuuta

      Yk on Usan juoksupoika.

      • dssdfx

        Tuolle ei ole mitään perusteita, mutta tällähän on tapana möläytellä mitä vaan perustelematta.

        Päinvastoin. YK:hon on ujuttautunut vahvoja piirejä, jotka eivät ole enää puolueettomia vaan ovat USAta vastaan. Tästä syystä USA pienensi maksujaan YK:lle. USA on silti edelleen YK:n suurin rahoittaja.


      • näinkosti

        Ei pysty pompottaa kuten ennen.


    • Hallaahon.äänestäjä44

      YK:n maksaa USA. Sen pääkonttori on New Yorkissa ja YK perustettiin, jotta USA ja Nliitto eivät tuhoaisi toisiaan Japania Intiaa ... ei huolita mukaan koska vain kustannukset nousevat kun nämäkin alkavat vaatia jotain

      Eri maista tulevat edustajat tulevat rellestämään New Yorkiin, joten USA saa niiden kulutuksesta rahansa takaisin ainakin osittain ja suostuu maksamaan

      Jos YKn pääkonttori olisi Sveitsissä, USA olisi jo eronnut siitä ja jättänyt Venäjän yksinään veto-äänineen äänestelemään

      Halonen toivoi saavansa Suomen turvaneuvostoon ja kavereilleen ja itseleen viran eläkeläisenä YK:sta ja siksi yritettiin lisätä jokseenkin turhia rauhanpuolustajia Libanoniin koska se on edellytys turvallisuusneuvoston jäseniltä vaadittava näyte

      Halonen kävi edeltäen myös diktatuureissa jakamassa suomalaisia kunniamerkkejä jotta nämä äänestäisivät hänen puolestaan YK:ssa Suomen turvallisuusneuvostoon, eivät äänestäneet

      Halonen jakaa kunniamerkin kansansa teurastajalle Assadille tämän kierroksen yhteydessä lokauussa 2009 suurristi ketjuineen https://www.youtube.com/watch?v=5iWn1JCJtg0

      • samasamsamasamasas

        Japania Intiaa ... ei huolita TURVANEUVOSTOON PYSYVIKSI
        mukaan koska vain kustannukset nousevat kun nämäkin alkavat vaatia jotain


    • kopioituja.hetkiä

      Historialla on ikävä taipumus toistaa itseään.
      Yhden runotapahtuman aikana kuulin pysähdyttävän runon vuodelta 1970, joka on kuin kappale nykytodellisuutta.
      PAINAJAISUNI kirj, suomenruotsalainen Per-Hakon Påwals, suom. TTuomas Anhava,

      Useimmat meidän planeetallamme
      ovat nälissään
      jonain päivänä he lähtevät tulemaan
      kohti meidän täysiä jääkaappejamme
      silloin minä ammun
      ja sinä myös
      me ammumme kaikki
      metähtäämme tarkkaan
      ensin lapsia
      sitten naisia
      viimeksi miehiä
      me tappelemme kuin pirut
      saadaksemme syödä.
      ---------------------------------------------------------
      toinen runo on Kosovon rauhanneuvotteluista v.1999 joissa tärkein osio tuntui olevan
      osanottajien istumajärjestys neuvottelupöydän äärellä. Kopioin tämän nimim. Vallaton
      Ville kirjoittaman runon täältä keskustelupalstalta vuodelta 2006.

      RAUHANNEUVOTTELUT

      linnan puistossa juhlat
      viivasuorina shampanjalasien rivit
      panssavaunujen kyljillä
      sakaalit!!!
      odottakaa!!!
      tänään klovni soittaa mykkää flyygeliä
      kapellimestari liiaksi humalassa
      huomenna me
      sovimme
      ruostuneista
      aseista

      • kopioituja.hetkiä

        korj. panssarivaunujen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe