ALI JAHANGIRI

iltapilalla

Olin eilen stand upissa ja yhtenä esiintyjänä oli tämä jahangiri. Esitys pelkkää huutoa ja kiroilua ja agressiivisen oloista heilumista.

Komiikka on varmasti vaikea laji ja kaikki jutut ei voi hauskuuttaa kaikkia. Yleensä kuitenkin sellaisetkin vitsit, jotka ei itseä niin paljoa naurata, ymmärtää huumoriksi ja ymmärtää että joitain ne naurattaa. Jahingiri kertoi teuvo hakkaraisesta ja kuinka hän on alkanut pitämään siitä. Tarinassa myös siitä, että teuvo olisi yrittänyt lyödä päivi räsästä. Tässä kohtaa hän kysyi yleisöltä että kuka muu on halunnut joskus tehdä niin? ja jatkoi samalla linjalla toivottaman pitkään.

Jahangiri puhuu suomesta ja rasismista usein samassa yhteydessä paljon. Mitä hän tuo tähän yhteiskuntaan positiivista vihapuheillaan ja väkivallan ihannoinnilla?

Räsänen on tehnyt arvostettavan uran lääkärinä ja eduskunnassa. Mikäli hänen kaikki mielipiteet ei vastaa omia, on paljon ihmisille ominaisempia tapoja vaikuttaa kuin väkivalta ja siihen lietsominen.

Jahingiri on epävakaan oloinen ja agressiivinen kiroileva öykkäri. Keikan jälkeen oli vastenmielistä, että hän oli yleisön puolella ja sai hätkähtäen kulkea hänen ohitseen. Sillä riehunnalla ei ole mitään tekemistä komiikan kanssa. En voi suositella

40

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netku

      Joo, ei jatkoon, palautetaan omiensa pariin...

      • Anonyymi

        Ehdottomasti takaisin mistä lie tullut.. älkää menkö keikoille, älkääkä hänen kauppaansa!


      • Anonyymi

        Tyypillinen muslimi on vihamielinen luulee olevansa kuuluisa hihh. En ikään menis hullun muslimin esitykseen. Muslimit on aina vihamielisiä ei tartte kuin sormella tökätä johan alkaa ulina ja kova huuto


      • Anonyymi

        Ali kuuluu takaisin lähi-itään.

        Hän huokuu vihaa Suomea ja suomalaisia kohtaan.


    • Myötähäpeää

      Olen myös kerran nähnyt livenä "komiikkaansa". Yleisö heitti hänelle vastapalloja, jotka olivat hyvän maun mukaisia. Vastauksensa eivät olleet, provosoitui liikaa, ja agressiivisesti.

    • netku

      Joo, ei jatkoon. Palautetaan omiensa pariin.

    • somaiiiii

      smaa olen huomannut miksi ylipäätään telkkariin pitäää olla ns mokkakorva kiintiö oletteko myös huomanneet että mainoksiinkin ujutetaan nykyään aina joku maahanmuuttaja ja sitten pari blondi suomi tyttöä
      miksemme näe suomipoikaa ja paria somalityttöä tissit pitkällä, niin mietitäänpäs tovi miksemme näe.....

    • Anonyymi

      Ali on hyvä koomikko, ehkä hieman yli nauraa omille vitseilleen.

      Nyt kun Ali ryhtyy k-kauppiaaksi, toivotaan ettei mamut liikaa föraa alin butiikista, muutoin voi ali toimia kummasti.

      • Anonyymi

        Ali ei ole hyvä koomikko.

        Ali mollaa heikompia ja vanhuksia ja vainajia.


    • Anonyymi

      Ei tarvi HUUTAA jos sanottavassa on tarpeeksi asiaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun mielestä on hienoa että tämä "koomikkoa" ja hänen oikeaa luontoaan tuodaan vihdon esille. Vuosia esittänyt jopa YLE:n siunauksella uskomattoman homofobista ja naisvihamielistä läppää.

      Kerran olen todistanut että janhagirillä oli huono päivä, hänen settinsä meni todella pahasti pieleen niin mies valitsi yleisöstä yhden naisen: kävi haukkumaan häntä vitun lesboksi ja määräsi tämän naisen nauramaan hänen vitseilleen. Nainen oli todella ahdistunut, mutta se ei "koomikkoa" haitannut.

      Toivottavasti Ali Jagangiri nyt lopullisesti canceloidaan ja YLE lopettaa hänen rahoittamisensa.

      • Anonyymi

        Kyllä, canceloidaan, suljetaan hänen kauppa ja ostetaan lippu sinne mistä tulikin.


    • Anonyymi

      Mun puolesta sais mennä sinne mistä on tullutkin, ei tulis ikävä.

    • Anonyymi

      Ali on öykkäri

      • Anonyymi

        Niin on, pois Suomesta tommonen.


      • Anonyymi

        Ali kuuluu viidakkoon.


    • Anonyymi

      Jenkeissä ja muualla maailmassa roastaukset ja komedia on äänekästä ja todella rankkaa. Täällä Suomessa pitää varovasti hipsutella, ettei vaan loukkaa ketään. Nytkin kiertää videonpätkiä missä joku juoppoämmä huutaa Alille kun tykkäs huonoa vitsistä. Pysykää sitten torpassanne juopottelemassa. Jos ette kestä rankkaa huumoria. Miks pilaatte muiden illan. Ei muakaan kiinnosta missä joku juoppo on. Evvk.

      • Anonyymi

        Ali ei kestä yhtään jos sitä kritisoi. Se itse on heittää todella ilkeää läppää muista ihmisistä, siis jopa rasistista ja homofobista, mutta kun sitä arvostellaan niin raivostuu jatai uhriutuu. Todella herkkähipiäinen ego tällä miehenpuolikkaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ali ei kestä yhtään jos sitä kritisoi. Se itse on heittää todella ilkeää läppää muista ihmisistä, siis jopa rasistista ja homofobista, mutta kun sitä arvostellaan niin raivostuu jatai uhriutuu. Todella herkkähipiäinen ego tällä miehenpuolikkaalla.

        Ali on hauskempi kuin dokusuomalaiset. Olen itse kantasuomalainen ja ällöttää nämä juopot. Lisää vaan Ali. ( olen muuten homo, mua ei haittaa hänen huumori..osta hamekangasta jos noin pahoitat mielesi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ali on hauskempi kuin dokusuomalaiset. Olen itse kantasuomalainen ja ällöttää nämä juopot. Lisää vaan Ali. ( olen muuten homo, mua ei haittaa hänen huumori..osta hamekangasta jos noin pahoitat mielesi).

        Todella huonoa käytöstä Alipapa, häpeä ja poistu maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ali on hauskempi kuin dokusuomalaiset. Olen itse kantasuomalainen ja ällöttää nämä juopot. Lisää vaan Ali. ( olen muuten homo, mua ei haittaa hänen huumori..osta hamekangasta jos noin pahoitat mielesi).

        Ali on siitä surullinen koomikko ettei hän ole hauska. Homofobiassa ja rasismissa tulivat ne miltä suunnalta tahansa ei ole mitään hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ali on hauskempi kuin dokusuomalaiset. Olen itse kantasuomalainen ja ällöttää nämä juopot. Lisää vaan Ali. ( olen muuten homo, mua ei haittaa hänen huumori..osta hamekangasta jos noin pahoitat mielesi).

        Oliko Ali kännissä?

        Miten se kehtaa?


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitit, pois täältä puhumasta pahaa suomalaisille, alipapan vitsit todella mauttomia.

    • Anonyymi

      Jotenkin uskomatonta että varsinkin aina niin woke Yleisradio on tätä tapausta hehkuttanut, antanut ruutuaikaa ja siten rahaa. Ei suomalaisten verorahoilla pyöritettävä yhtiö saisi toimia noin!

      • Anonyymi

        Iiris Suomela suosii Alia.

        Ali on vihreiden suosikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iiris Suomela suosii Alia.

        Ali on vihreiden suosikki.

        Iiris Suomelasta on myös olemassa blackfaceksi tulkittavia kuvia jossa hän on huvin vuoksi kenkäblankanut kasvonsa mustiksi.

        YLE:llä on nämä kuvat hallussaan, mutta jostakin syystä ei ole koskaan uutisoinut niistä mitään suomalaisille.


    • Anonyymi

      Suomesta yriterään kovasti tehdä Ruotsin kaltaista monikulttuurihelvettiä. Veikkaisin että
      Kansalla on kohta mitta aika täysi.

    • Anonyymi

      Ja Naantalin Kylpylä vielä pyytää anteeksi Alipapalta..mitä helvettiä.. boikottiin sekin paikka!!!

      • Anonyymi

        Ali kuuluu. MOkkabaariin.


    • Anonyymi

      Tää juippi vois muuttaa takas sinne mistä on lähtöisin, ei tulis ikävä.

    • Anonyymi

      Ali Jahangirin katastrofikeikka on myös Heikelä & Koskelo 23 minuuttia uusimman podcast jakson aihe.

    • Anonyymi

      Mä en missään tapauksessa menisi hänen keikalleen ja maksaisi hänen esiintymisestään.
      Hän oli joskus vuosia sitten jonkun gaalan juontaja ja esiintyjä. OLi Jussi-gaala tai Venla-gaala. Ihmiset pukeutuneet juhlapukuihin ja siellä palkittiin parhaita. Jahangiri ei ollut pukeutunut asiallisesti ja esiintyi törkeästi. Siis oli todella juhlatilaisuus jonka tämä ns. koomikko onnistui pilaamaan. Oli vasta ollut eduskuntavaalit ja Keskusta voittanut ja Sipilästä oli tullut pääministeri. En ole keskustan kannattaja mutta en silti sulata että uusi pääministeri haukutaan ja häntä pilkataan joka lauseessa. Ja täysin asiattomalla tavalla. Tähtäimessä oli myös yleisössä ollut Roope Salminen jonka vartaloon kohdistettiin arvostelua. Jahangirin muka hauskuus on sitä että hän ivaa suomalaisia kaikin tavoin.
      En tiedä mitä on sanonut Naantalin kylpylässä mutta suuttuneen naisen puheesta päätellen on ivaillut ikäihmisiä.
      Toivottavasti emme ainakaan televisiossa näe tätä Jahangiria enää pilaamassa kenenkään iltaa.

    • Anonyymi

      Itse en pidä ollenkaan Ali Jahagiristä enkä sen showsta. Mutta tuossa tapauksessa toi juopunut ämmä olis pitänyt heivata heti pihalle! Sinne ei ketään kuitenkaan ole pakotettu katsomaan! "Koomikko" on kuitenkin vaan töissä, ja silloin pitää antaa työrauha. Viisaanpi konsti protestoida on olla menemättä sen keikalle, tai lähtee kesken pois. Suomessa on paljon hyviä stand up koomikoita valitsee sitten niistä... Jahangiri on vaa huutaja joka nauraa omille "hyville" vitseilleen...kai sitäkin joku käy kattomassa....

      • Anonyymi

        Alilla tuntuu olevan todella herkkä hipiä: itse haukkuu ja huutaa kaikille tosi törkeään, jopa rasistiseen ja naisvihamieliseen sävyyn, mutta kun joku roastaa vähän takaisin niin heti on itkemässä mediassa ja tekemässä itsestään uhria.


    • Anonyymi

      Iltalehti: Ali Jahangiri haistatteli naiskatsojalle keikalla

    • Anonyymi

      Nyt oli loukkaantunu! En ole koskaan ymmärtny stand koomikkoja ehkä olen tylsä! Ei mitään järkee huutamisessa kerran katsoin naista en muista nimee mut aivan älytöntä. Sori vaan!

      • Anonyymi

        Ei mitään soria. Olen samaa mieltä. Ja varsinkin Ali on todella ei hauska ihminen, ihan väärässä ammatissa.


    • Anonyymi

      Ihan normaalia toimintaa Lähi-Idästä olevalta ihmiseltä. Nämä rikastuttajat ovat luoneet oman slanginsa suomen kielestä. Esim. sanaa v%%%u viljellään joka lauseessa ja käyttävät sanaa tavalla jota suomalaiset eivät koskaan tee. Ehkä hoono soome johtuu siitä, että useat rikastuttajat pyörivät omissa porukoissaan ja lähinnä tapaa kanta-asukkaita kun keikkaavat jonkun teinipojan.

    • Anonyymi

      Arabi kulttuuriin kuuluu, pitää kovaa älämölöä.
      Aivan kuten suomessa, karjalaiset ja savolaiset, ovat huomattavasti vilkkaampia kuin esim. pohjalaaset.
      Ero on huomattava. Itse olen savolaistaustainen, ja monta pohojalaasta ja hämäläistä olen tavannut.
      Tosiaan, arabit tietysti tuo tänne omat tapansa. Jotka ovat meille outoja. Esim. Moniavioisuus, tyttöjen ja poikien sukuelinten silpominen.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe