Tämä katosi......???...miksi

uusinta

vanhinnat ja viisaimmat ja..
..ja tietäväiset. Kertokaa nyt meille tietämättömille, mistä kaukaa juontaa vanhimmat huoneessa olevien eri sisäpiirien välillä vallitseva epäsopu ja katkeruus. Mitä on aikoinaan tapahtunut ???...ja mikä on saanut noin pitkän ja kestävän epäpuran aikaiseksi ??? Samat nikit jatkuvasti toistensa kimpussa

16

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanavarriori

      Ei.Sitä.Epäsopua.Voi.Ymmärtää.Jos.Ei.Ole.Elänyt.Sota.aikaa.Chatissa.

    • TerreDaVino

      Epäsovun synty juontaa siitä, kun kun chat ei anna kirjoittajalle sitä, mitä hän on sieltä tullut hakemaan eli omat odotukset eivät täyty ja ärsyyntyminen puretaan kirjoittajiin tai tiettyyn kirjoittajaan. Ja varsinkin kirjoittajaan joka vaikuttaa saaneen myös elämältä haluamansa. Ei ärsyyntynyt halua haastaa riitaa, mutta hän ei osaa ilmaista itseään ja pettymyksen tunteitaan toisin. Chatista poistuminenkaan ei ole hänelle vaihtoehto koska ei ole vaihtoehtoa.

      Suvaitsevaisuudesta puhutaan paljon, mutta harva sitä aidosti näyttäisi toteuttavan.

      Suurinta suvaitsevaisuutta on ruksia kirjoittaja, jonka kirjoituksista saa hermopinnettä ja olla puhumatta kyseisestä chattailijasta sen jälkeen. Ellei sitten chattaile juuri siitä syystä, että haluaa ärsyyntyä ja ärsyttää.

      Aloittajalle vielä. Tahdon olettaa, että kirjoituksellasi olisi rakentava motiivi, mutta saanen epäillä. Sisäpiiristä puhuminen on tarkoitushakuista eli epäsovun lietsomista. Sinun soisi miettivän, miksi ensimmäinen aloituksesi deletoitiin. Kuten tapahtuu tämän uusinnankin kohdalla.

      Toivotan sinulle parempia chathetkiä ja toivon että löydät mielenkiintoisia juttukavereita, että voit keskittyä olennaiseen, eli viihtymään.

      Klara Vappen, bara vatten!

      • kulmankiila

        Typerää spekulointia.


      • Chattaajatar

        Hyvä kommentti. Samalla tavalla voisin nähdä tuon epäsovun syntymisen chatissa.
        Sinua lainatakseni.
        "chat ei anna kirjoittajalle sitä, mitä hän on sieltä tullut hakemaan eli omat odotukset eivät täyty ja ärsyyntyminen puretaan kirjoittajiin tai tiettyyn kirjoittajaan"
        "ärsyyntynyt halua haastaa riitaa, mutta hän ei osaa ilmaista itseään ja pettymyksen tunteitaan toisin. Chatista poistuminenkaan ei ole hänelle vaihtoehto koska ei ole vaihtoehtoa"

        Tästä suvaitsemisesta vielä.
        Kaikkeahan ei tietenkään chatissa tarvitse suvaita. Mutta eriävät mielipiteet voidaan esiittää niin monella tavalla. Myös fiksusti.
        Itse ihmettelen tätä tapaa. Kun joidenkin pitää aina ilmoitella, kuka on ruksissa ja ikiruksissa ja kertoa syitä siihen. Mielestäni ruksiminen voi tapahtua ilmoittelemattakin.

        Toinen ihmettelyn aihe. On se, että tullaan huomauttelemaan, vanhimmat chatissa jonkun olevan vanha nainen, tai vanha mies. Tämän lisäksi heitellään ikääntymiseen liittyviä pilkkaavia kommentteja. Miksi?
        Eikö ko.huone ole juuri tarkoitettu vanhemmille ihmisille?
        Vanhemmille ikään liittyvät jutut on ihan luonnollisia ja siksi, tälläisessä ikäryhmässä niistä syntyy luonnollisesti puheenaiheita.
        Eli sairauksista, kuolemasta, yksinäisyydestä ym. vakavista aiheista.
        Näiden lisäksi olen huomannut, että osataan siellä myös keventää tunnelmaa iloisemmilla huumorinsävyttämillä puheenaiheillakin.


      • tämäkinvielä
        Chattaajatar kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Samalla tavalla voisin nähdä tuon epäsovun syntymisen chatissa.
        Sinua lainatakseni.
        "chat ei anna kirjoittajalle sitä, mitä hän on sieltä tullut hakemaan eli omat odotukset eivät täyty ja ärsyyntyminen puretaan kirjoittajiin tai tiettyyn kirjoittajaan"
        "ärsyyntynyt halua haastaa riitaa, mutta hän ei osaa ilmaista itseään ja pettymyksen tunteitaan toisin. Chatista poistuminenkaan ei ole hänelle vaihtoehto koska ei ole vaihtoehtoa"

        Tästä suvaitsemisesta vielä.
        Kaikkeahan ei tietenkään chatissa tarvitse suvaita. Mutta eriävät mielipiteet voidaan esiittää niin monella tavalla. Myös fiksusti.
        Itse ihmettelen tätä tapaa. Kun joidenkin pitää aina ilmoitella, kuka on ruksissa ja ikiruksissa ja kertoa syitä siihen. Mielestäni ruksiminen voi tapahtua ilmoittelemattakin.

        Toinen ihmettelyn aihe. On se, että tullaan huomauttelemaan, vanhimmat chatissa jonkun olevan vanha nainen, tai vanha mies. Tämän lisäksi heitellään ikääntymiseen liittyviä pilkkaavia kommentteja. Miksi?
        Eikö ko.huone ole juuri tarkoitettu vanhemmille ihmisille?
        Vanhemmille ikään liittyvät jutut on ihan luonnollisia ja siksi, tälläisessä ikäryhmässä niistä syntyy luonnollisesti puheenaiheita.
        Eli sairauksista, kuolemasta, yksinäisyydestä ym. vakavista aiheista.
        Näiden lisäksi olen huomannut, että osataan siellä myös keventää tunnelmaa iloisemmilla huumorinsävyttämillä puheenaiheillakin.

        Sekin ihmetyttää että eräiden mielestä parisuhteessa olevat eivät saisi sätätä. Kovin niukka tuo ympäristö sitten on jos sen perusteella pitäisi vielä valita kenen kanssa voi jutella ja mielipiteitä vaihtaa. Tarkoitushan on vaihtaa tietoa ja mielipiteitä.


      • vapaana
        tämäkinvielä kirjoitti:

        Sekin ihmetyttää että eräiden mielestä parisuhteessa olevat eivät saisi sätätä. Kovin niukka tuo ympäristö sitten on jos sen perusteella pitäisi vielä valita kenen kanssa voi jutella ja mielipiteitä vaihtaa. Tarkoitushan on vaihtaa tietoa ja mielipiteitä.

        Jos chatissa ei kirjoita varattujen kanssa ei siellä paljon porukkaa ole,, varmaan enempi varattuja kuin vapaita. Chat on keskustelupaikka ei treffipaikka ottakaa se huomioon:)


      • juttusaaluistaa
        vapaana kirjoitti:

        Jos chatissa ei kirjoita varattujen kanssa ei siellä paljon porukkaa ole,, varmaan enempi varattuja kuin vapaita. Chat on keskustelupaikka ei treffipaikka ottakaa se huomioon:)

        Juuri noin se menee. Keskustella voi kaikkien kanssa. Seuranhaku sitten aivan toinen asia.


      • takaapuhuva
        tämäkinvielä kirjoitti:

        Sekin ihmetyttää että eräiden mielestä parisuhteessa olevat eivät saisi sätätä. Kovin niukka tuo ympäristö sitten on jos sen perusteella pitäisi vielä valita kenen kanssa voi jutella ja mielipiteitä vaihtaa. Tarkoitushan on vaihtaa tietoa ja mielipiteitä.

        Onhan siellä vanhemmissa yksi lappalainen joka vähän väliä takertuu siihen että naiset juttelee varattujen miesten kanssa. Sekin hiukan outoa miten joku voi tietää ja erottaa vapaat ja varatut ??


    • salmisenreka

      kerrotko lissee vanhimmat huoneen sisäpiireistä ja niien epäsovusta ja katkeruuesta ? ??



      en ole huomannut sisäpiiriä tai riitoja tai epäsopua tai katkeruutta et tiiät enemmän kuin minä vaikka oon vuosia jo sättäillyt.



      ettet vaan oisi yksi sopantekijä ihan ite

      • ensopankeittäjä

        Minä olen huomannut kaikki edellä mainitsevasi epäkohdat chatissa.


      • sopuasättiin

        Minä olen pitkään sätännyt ja sen myötä havainnut että kyllä niitä piirejä on. Sen huomaa melko nopeasti tervehdyksistä ja kommenteista. Etenkin sätissä pitkään olleet naiset ovat jakautuneet selvästi kahteen ryhmään. Kohdistamatta kommentoidaan mutta niin selvästi että kohde heti tunnistetaan. Nämä pääluimurit pitäisi saada kerran samaan pöytään puimaan asiat ja sen jälkeen jättää ja unohtaa sieltä monen vuoden takaa pulppuavat erimielisyydet ja solvaukset.


    • Luke_6_41_42

      Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

    • Luke_6_41_42

      Kuinka näet rikan veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

    • kummallista

      Poistakaa palstat koska mielipiteetkin poistatte. Niissä tulee esille mielipiteet asiasta mistä on kysymys.

    • kirjoittelija.-

      aika vähä tuolla on riitelyä, jos ei siihen erityisesti kiinnitä huomiota, tai hae sitä.
      ei ole ainakaan mua häirinnyt

    • MuelboDeTossa

      Antakaa heidän riidellä, ruksi kehiin ja taas on sivusto mukava.
      Asialle emme voi mitään sillä siellä tulee aina olemaan heitä jotka kyttää toisten sanomisia ja haastavat sen jälkeen riitaa. Itse tämä riidasta kysely on mielestäni se joka aiheuttaa jo eri riitaa.
      Muistaa pitää sen että harva ihminen tuolla oikeesti ketään tuntee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe