Sen takia en ikinä pilkkaisi uhria, olipa hän sitten mies tai nainen.
Kun luin tuon Mikael Jungnerin kirjoituksen, tunsin rakastavani häntä.
Hän on rohkeasti puolueeton, hän on lain puolella ja siksi myöskin uhrin puolella.
Ei ole eka kerta, kun Mikael Jungner on ihastuttanut tällä tavalla!
Itse olen aina joukkokiusaajia vastaan, uhrin puolella!
' ' '
"Paavo Väyrysen tilanne puhuttaa: ”Kyse jostain ihan muusta kuin juridiikasta”
Liike Nytin perustajiin kuuluva viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungner arvioi, ettei europarlamentaarikko Paavo Väyrysen paluuta eduskuntaan voida estää.–Tuo Väyrysen paluu on kyllä ihan selvä. Eduskunnan työjärjestys puhuu paluusta kun Euroopan parlamentin jäsenyys päättyy. Ei siellä ole syitä eritelty. "
Vihaan joukkokiusaajia! Lain puolella olen.
Lain_puolella
2
142
Vastaukset
- Täällä
on hiljaista.
- SITRUUNA1701
EN TAJUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15211446- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565924Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644900- 164697
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas894230- 853522
- 803270
- 481771