Sen takia en ikinä pilkkaisi uhria, olipa hän sitten mies tai nainen.
Kun luin tuon Mikael Jungnerin kirjoituksen, tunsin rakastavani häntä.
Hän on rohkeasti puolueeton, hän on lain puolella ja siksi myöskin uhrin puolella.
Ei ole eka kerta, kun Mikael Jungner on ihastuttanut tällä tavalla!
Itse olen aina joukkokiusaajia vastaan, uhrin puolella!
' ' '
"Paavo Väyrysen tilanne puhuttaa: ”Kyse jostain ihan muusta kuin juridiikasta”
Liike Nytin perustajiin kuuluva viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungner arvioi, ettei europarlamentaarikko Paavo Väyrysen paluuta eduskuntaan voida estää.–Tuo Väyrysen paluu on kyllä ihan selvä. Eduskunnan työjärjestys puhuu paluusta kun Euroopan parlamentin jäsenyys päättyy. Ei siellä ole syitä eritelty. "
Vihaan joukkokiusaajia! Lain puolella olen.
Lain_puolella
2
94
Vastaukset
- Täällä
on hiljaista.
- SITRUUNA1701
EN TAJUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368