Mies, Tänä yönä petän

anteeksii

sinua taas!

31

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukapa.ei

      Niin tavallista

    • Typerysköoot

      Miten voit pettää? Jos ette edes yhdessä ole!!!

      • sivustahuutelija

        Erittäin hyvä pointti! :'D taitaa aloittaja olla hieman typerys.


    • petäsmiäs

      Petin sua jo aamulla.

    • EnOdottanutMuutaSulta

      Ei sillä nii väliä, ihan basic juttu tuntuu olevan.

    • surumieli

      Miksi? Ei mua saa pettää.

    • enhänminäkään

      ole kuin kärkeä kastellut :)

    • voitin

      Petin sinua jo toissapäivänä ja eilen ja tänään ja huomenna taas. Lälläs lää.

    • gggg

      Olet yksinkertainen.

    • realOTM71

      Mä luulin sua Elina aivan toisenlaiseksi.

      • Olettekojopari

        Niin, se sun Elina on vapaa nainen niin kuin sinäkin, mielessäsi pidät vaimonasi. Onhan teillä yhteistä puuhastelua, siinä helposti ...


      • realOTM71

        Ei olla pari. Kirjoitin lokakuulle Elinan kanssa ja ainakin väitti olevansa varattu. En sitten jatkanut kirjoittelua, ettei vain tule jotain syytöksiä.


    • aitoriitta

      Petä vaan. Sulla on tarpeesi😀

    • Mielenmalttia

      Ole uskollinen puolisolles,

    • aitoriitta

      Mäkin vähän petin sua..

    • minäenole

      vielä pettänyt, mutta aamulla oli aika likellä, kun panetti aika paljon. Menkatki just loppumassa.

    • sopii

      Petetään molemmat niin se on tasapuolista eikä kelleen tuu paha mieli.

      • aitoriitta

        Jooooooo.


    • minäomaani

      Ajattelinkin, että olisit ollut sellainen trhophy ja eläisit omaa elämääsi.

    • rooBotti

      Voi "rakas kulta" tee niin ja nauti hetkistä ! Olemmehan henkisesti kuitenkin ? ? Pidän sinusta juuri tuollaisena rohkeana .

    • Qswq

      Taitaa olla jo tapana pettää, ku tulee selkeänä ilmona?

    • noin-määki

      Ei järvi soutamalla kulu.
      Anna plikka pepaas kunnolla, mitä siiiä väliaikatietoja jaat, nyt menoksi ja pippa käyttöön.

      • aitoriitta

        😀😀😀


    • aitoriitta

      Ethän ole suuttunut minulle. Mies sanoi , että ystävä saa ystävyyttä ja mies seksiä. Näinhän se on. Toivon , että sinäkin saisit jo pian etkä olisi puutteessa. Sitä toivon ja rukoilen.

    • Vittu mitä paskaa..

      • Vaivaa

        Miksi tälläinen kommentti?


      • Ai miksikö? Eikö aloitus vaivaa? Jos kerran aikoo olla jonkun kanssa niin tartteeko siitä täällä huudella?!


    • systeemin.puhdistus

      No mut ei kun ensin puhdistavat itkut ja sitten rentouttavat panot, niin elämä hymyilee taas. Glada wappen!

    • Likaharppu

      Mä petän itseäni joka ilta, kun alan tissuttelemaan :(

    • KukaNytVanhoja

      Huoria Kaipaisikaan. Voihan Sitä Sanoa Pettämiseksi.

    • laitteri

      Petät vain itseäsi. Häpeässä elät sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe