välittäjä.
Sieltä tulee useampi vakio-ohjelma joita seuraan. Yksi hauskakin on suunnuntain Kansan radio.
Muutama vuosi sitten eräs iäkkäämpi nainen soitti:: "Ilmoitan nyt teillekin, että tiedätte: annan polkupyöräni tyttärelleni."
Sinne soitetaan ties mitä ja yleisimpiä aiheita ovat sosiaalipoliittiset hallituksen tekemät virheet .
Mutta periaatehan on että jokainen voi vapaasti kertoa mieltään askarruttavasta aiheesta
Radio seuralainen ja tiedon
3
251
Vastaukset 3
- ylenaikainen
Olen uusihastunut radiota kuuntelemaan. Tämä ihastus sai alkunsa siitä, että ostin uuden television. Parin kuukauden käytön jälkeen se selittämättömästä syystä pimeni. Korjasivat sitä kolmisen viikkoa, jolloin telkkaririippuvaisena elin muutaman tosi tuskaisen päivän. Tupakoinnin lopettaminenkin oli helpompaa kuin se, että en nähnyt joitakin lemppareita. Sitten hoksasin radion. Uskomattoman paljon ohjelmaa ja kaikkeen makuun - ja kaikkeen musiikkimakuun erityisesti. Niinpä radion kuuntelusta varsinkin aamurattona tuli tapa. Telkkarin kotiuduttua aikoinaan töllöttely on onneksi jäänyt entistä vähemmälle.
Siivotessa ja myöhäisiltaseuralaisena vanha kunnon radio on oiva kumppani.- Bengalitikku
Voi olla että kun saan ohjeita, minustakin voi tulla myös uusihastunut.
Radiossa on se hyvä myös ettei sitä tarvitse näpytellä eikä katsoa, eli puolipassiivisuus riittää. Luontoradio, sunnuntaiaamun musiikkiohjelmat, enska ym.
Uusihastunut minäkin olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6101313- 911067
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta181804Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.310779Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213715- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht217599Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541