Ollaan nyt päälle 2,5v oltu yhdessä joten varmaan alkaisi olemaan kihlautiminen ajankohtaista.Tyttökaveri on jo aika suoraan kysynyt että milloin meinaan kosia häntä ja kyllä itse olisin tehnytkin sen mutta ongelmana on sen käden pyytäminen hänen isältään.
En ihan hirveästi ole hänen kanssa ollut tekemisissä ja en ole jutellut juuri yhtään hänen kanssaan koska ei tulla oikein yhtään juttuun.Ei edes tervehdi minua kun tavataan vaikka itse tervehdin.Tuntuu niin kiusalliselta kysyä häneltä siitä kun ei muutenkaan jutella ja asiaa hankaloittaa kun nähdään ehkä kerran kuussa kun käymme sielä.
Ja jos kysyisin niin vastaus olisi tyyliin häneltä että 'mitä vittua sä multa tuota kysyt' ja tästä voi päätellä millainen henkilö kyseessä.Ja aika usein kännissä kun käymme ja en kuulemma saisi kysyä sitä silloin kun hän on kännissä..
Mutta tyttöystävälleni hänen isänsä on tärkeä ja haluaa nimenomaan että kysyn häneltä muuten ei suostu kihlautumaan.
Pitää kait odottaa sopivaa hetkeä ja saisin rohkeuteni kerättyä ja kysyttyä tuota.
Tulevan puolison käden pyytäminen
3
603
Vastaukset
- mekkkk
Noi on vanhoja juttuja menet vain kihloihin jos siltaä tuntuu eik' tartte muilta kysellä kuin naiseltasi.
- TurhuuttaKysyäTyperiltä
Mitäs juoppolallilta kyselet
- offiti
"Joten varmaan" olisi aika kosia, hmm koetko itse todella niin? Pidemmän päälle ei siitä välttämättä mitään hyvää koidu, jos tyttöystävän painostuksen tai odotuksen pohjalta olet kosimassa... siis vaikka lopulta ite olisit myös sen kannalla, niin kannattaa kuitenkin selvittää tuo asia itselleen omassa päässään. Haluatko, miksi jne... tuo ajatus isältä kysymisestä on ok, mutta epäröinti myös siinä, huolimatta millainen appiukon tekele on, niin viittais siuhen, että itse tykönäsi et ole asian suhteen velä sujut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579