Ollaan nyt päälle 2,5v oltu yhdessä joten varmaan alkaisi olemaan kihlautiminen ajankohtaista.Tyttökaveri on jo aika suoraan kysynyt että milloin meinaan kosia häntä ja kyllä itse olisin tehnytkin sen mutta ongelmana on sen käden pyytäminen hänen isältään.
En ihan hirveästi ole hänen kanssa ollut tekemisissä ja en ole jutellut juuri yhtään hänen kanssaan koska ei tulla oikein yhtään juttuun.Ei edes tervehdi minua kun tavataan vaikka itse tervehdin.Tuntuu niin kiusalliselta kysyä häneltä siitä kun ei muutenkaan jutella ja asiaa hankaloittaa kun nähdään ehkä kerran kuussa kun käymme sielä.
Ja jos kysyisin niin vastaus olisi tyyliin häneltä että 'mitä vittua sä multa tuota kysyt' ja tästä voi päätellä millainen henkilö kyseessä.Ja aika usein kännissä kun käymme ja en kuulemma saisi kysyä sitä silloin kun hän on kännissä..
Mutta tyttöystävälleni hänen isänsä on tärkeä ja haluaa nimenomaan että kysyn häneltä muuten ei suostu kihlautumaan.
Pitää kait odottaa sopivaa hetkeä ja saisin rohkeuteni kerättyä ja kysyttyä tuota.
Tulevan puolison käden pyytäminen
3
718
Vastaukset
- mekkkk
Noi on vanhoja juttuja menet vain kihloihin jos siltaä tuntuu eik' tartte muilta kysellä kuin naiseltasi.
- TurhuuttaKysyäTyperiltä
Mitäs juoppolallilta kyselet
- offiti
"Joten varmaan" olisi aika kosia, hmm koetko itse todella niin? Pidemmän päälle ei siitä välttämättä mitään hyvää koidu, jos tyttöystävän painostuksen tai odotuksen pohjalta olet kosimassa... siis vaikka lopulta ite olisit myös sen kannalla, niin kannattaa kuitenkin selvittää tuo asia itselleen omassa päässään. Haluatko, miksi jne... tuo ajatus isältä kysymisestä on ok, mutta epäröinti myös siinä, huolimatta millainen appiukon tekele on, niin viittais siuhen, että itse tykönäsi et ole asian suhteen velä sujut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217246Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965388Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1503323Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t432338Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681278En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143