Tulevan puolison käden pyytäminen

Vappe

Ollaan nyt päälle 2,5v oltu yhdessä joten varmaan alkaisi olemaan kihlautiminen ajankohtaista.Tyttökaveri on jo aika suoraan kysynyt että milloin meinaan kosia häntä ja kyllä itse olisin tehnytkin sen mutta ongelmana on sen käden pyytäminen hänen isältään.
En ihan hirveästi ole hänen kanssa ollut tekemisissä ja en ole jutellut juuri yhtään hänen kanssaan koska ei tulla oikein yhtään juttuun.Ei edes tervehdi minua kun tavataan vaikka itse tervehdin.Tuntuu niin kiusalliselta kysyä häneltä siitä kun ei muutenkaan jutella ja asiaa hankaloittaa kun nähdään ehkä kerran kuussa kun käymme sielä.
Ja jos kysyisin niin vastaus olisi tyyliin häneltä että 'mitä vittua sä multa tuota kysyt' ja tästä voi päätellä millainen henkilö kyseessä.Ja aika usein kännissä kun käymme ja en kuulemma saisi kysyä sitä silloin kun hän on kännissä..
Mutta tyttöystävälleni hänen isänsä on tärkeä ja haluaa nimenomaan että kysyn häneltä muuten ei suostu kihlautumaan.
Pitää kait odottaa sopivaa hetkeä ja saisin rohkeuteni kerättyä ja kysyttyä tuota.

3

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkkk

Noi on vanhoja juttuja menet vain kihloihin jos siltaä tuntuu eik' tartte muilta kysellä kuin naiseltasi.

• TurhuuttaKysyäTyperiltä

Mitäs juoppolallilta kyselet

• offiti

"Joten varmaan" olisi aika kosia, hmm koetko itse todella niin? Pidemmän päälle ei siitä välttämättä mitään hyvää koidu, jos tyttöystävän painostuksen tai odotuksen pohjalta olet kosimassa... siis vaikka lopulta ite olisit myös sen kannalla, niin kannattaa kuitenkin selvittää tuo asia itselleen omassa päässään. Haluatko, miksi jne... tuo ajatus isältä kysymisestä on ok, mutta epäröinti myös siinä, huolimatta millainen appiukon tekele on, niin viittais siuhen, että itse tykönäsi et ole asian suhteen velä sujut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe