Kai se on aika paljastaa

kunhantapanaikaa

Että minä vedätin vain näillä jutuilla mitä tänne kirjoittelin... halusin tietää mitä palstalla alkaa tapahtumaan kun kirjoittelin tänne samaan aikaan kun tutustuin sinuun...sorry! Oon noulaiffi enkä keksiny muutakaan tekemistä ajankuluksi :'D mut hei! Elä huolestu! Tämä on vain meidän kahden välinen salaisuus.

36

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah, mistäs tiedät kenen kaikkien välinen. 😂

• kunhantapanaikaa

Hah hyvä pointti :'D

• aijaavainiin

Harhoissasi vedättelet täällä ihmisiä..? Ei täällä vedätetä ketään. Ei voi tietää kuka kirjoittaa ja mitä. Mieti sitä vaihtoehtoa kun olet satuttanut toista käytökselläsi irl tutustumisessa, koska olet luullut, että hän on täällä.

• kunhantapanaikaa

Paitsi että irl käyttäydyin mallikkaasti ja hän taas ei valehtelemalla koko ajan.

• voitnytjuhliavappua

Niin, ajattele ap ehkä sait muutaman tuntemattoman tekemään itsarin. Muutamien ihmisien inhoamaan toisiaan ja ehkä joitakin pareja eroamaan ja joitakin roikkumaan kynsin hampain paskoissa suhteissa. Ihailtavaa, ihmisten vedätys on kivaa.

• kunhantapanaikaa

No mutta mitäs ovat niin herkkähipiäisiä että ottavat tosissaan nämä palstajutut. Mutta voinen sanoa että olet käsittänyt väärin. En jaksa sen tarkemmin selitellä mutta olen aika varma että vetäsit nyt aivan vääränlaisen johtopäätöksen.

• Jaa että tämmöne homma, mitä seuraavaksi? Lisää ajan tappamista? Lisää keksittyjä juttuja? T. Zod

• Elluhalloyb

Tää on maailma satujen....
      Siinnä se pointti...🌈♥🌸🌻😂👍🍀🌞😴😀

• SääliksiKäy

Katohan kun tää vonkaaminen on aloitettu huhtikuun 2018 lopulla uudstaan. Huumenimimerkki, kun äijä on kännissä täällä sitten saa puheeseen otetta. Hallusinaatio elisa-kettu, vinkuu.

• Sehän_meidän_kieli
        SääliksiKäy kirjoitti:

Katohan kun tää vonkaaminen on aloitettu huhtikuun 2018 lopulla uudstaan. Huumenimimerkki, kun äijä on kännissä täällä sitten saa puheeseen otetta. Hallusinaatio elisa-kettu, vinkuu.

Saisiko tuon sun sössötyksen suomeksi kiitos.

• kunhantapanaikaa

Elluhallob taitaa olla ainoita täysjärkisiä täällä :'D

• Soittajapaimen

Johanna Iivanainen - Soittajapaimen (Tein minä pillin pajupuusta) sanat lyrics
      🎵🎶🎶🎶🎵🎵🎶🎼🎶🎼

Tein minä pillin pajupuusta
      Toki vain pajupuusta, hei
      Soreasti, koreasti pillini soipi
      Toki vain pajupuusta, hei
      Toki vain pajupuusta

Metsässä soitan illansuussa
      Toki vain illansuussa, hei
      Toki vain illansuussa, hei
      Toki vain illansuussa

Karjankin kellot kilvan soittaa
      Toki vain kilvan soittaa, hei
      Soreasti, koreasti karjankin kellot
      Toki vain kilvan soittaa, hei
      Soreasti, koreasti karjankin kellot
      Toki vain kilvan soittaa

Lainehet lammen loiskien laulaa
      Toki vain loiskien laulaa, hei
      Soreasti, koreasti lainehet lammen
      Toki vain loiskien laulaa, hei
      Soreasti, koreasti lainehet lammen
      Toki vain loiskien laulaa

• Kuutpai

Kyl mä arvasin ton. Uskomatonta millasia ihmisiä löytyy että voi tehdä tollasta vaan ku on tylsää. Ei pysty ymmärtää.Mut älä huoli en ois ees halunnutkaan sua, kyl on niin paljon niin mukavia miehiä.😊

• kunhantapanaikaa

Se on hyvä että on. Ehkä sieltä joukosta löytyy joku joka kestää sinuakin :)

• Eiolesalaisuus

Jos olisi minulle niin eikös se nyt ole selvää jo että molemmat tietää ja itse ainakin kohdistan suoraa ja tahallaan täysin tunnisteellista yrittämättä edes peitellä sitä että tiedän hänen täällä käyvän

Hän yrittää peittää toisinaan sitä kuka on mutta tunnistan hänet täältä helposti.

• kunhantapanaikaa

Ei ollut sinulle! Minä olen tunnisteellisesti kirjoittanut kohteelleni ja hän taas ei.

• Vakavissaan

Ootte te höpöjä ;)
      Mä ainaki kirjoitan tosissaan ;)

• sniffintouch

Vai vedätit. Minä kun uskoin kaiken yhyhyh. Mitä nyt?

• kunhantapanaikaa

Elä huoli. Ei tämä aloitus sinua koske.

• kylläpä

Kuullostaa aika ilkeältä.

• kunhantapanaikaa

Olen ilkimys pahimmasta päästä!

• sullaonoutohuumorintaju

Mutta tavallaan hyvällä tavalla. Kyllä sen arvasin senkin höpö että tämä on sulle leikkiä.

Paitsi että eihän me edes tunneta oikeasti. Täytynee lopettaa tämä, ihan sekoa touhua. :)

• kunhantapanaikaa
        sullaonoutohuumorintaju kirjoitti:

Paitsi että eihän me edes tunneta oikeasti. Täytynee lopettaa tämä, ihan sekoa touhua. :)

Joo tää on aika sekoo touhuu... ja kun ei aina voi sanoa varmaksi että tunnistaako. Nytkin epäilen sinua erääksi henkilöksi... jos olet se keneksi luulen sinua niin täytyy sanoa että en missään vaiheessa yrittänytkään leikkiä sinun kanssasi. Tämä aloitus koskee ihan eri henkilöä.

Ok. Jos kertoisin keneksi sua luulen soittaisit varmasti valkotakkiset paikalle vaikka tosin et voisi kun et tiedä missä asun. Vitsit kuinka hienoa olisi tutustua häneen ja vaikka höpötellä niitä näitä.Erikoisia ( hyvällä tavalla ) persoonia on harvassa. :)

• kunhantapanaikaa
        sullaonoutohuumorintaju kirjoitti:

Ok. Jos kertoisin keneksi sua luulen soittaisit varmasti valkotakkiset paikalle vaikka tosin et voisi kun et tiedä missä asun. Vitsit kuinka hienoa olisi tutustua häneen ja vaikka höpötellä niitä näitä.Erikoisia ( hyvällä tavalla ) persoonia on harvassa. :)

Niin en tiedäkkään tarkalleen missä asut.

• mielenkiinnostakysyn

Mistäs sä tunnistat ihmisen täällä, johon olet tutustunut reaalissa ja miten monta vuotta olet tätä harrastanut ja monenko eri ihmisen kanssa?

• kunhantapanaikaa

No sanon yhden asian mistä tunnistan vaikka niitä on muitakin. Kirjoitustyylistä tunnistan. Enkä ole harrastanut montaa vuotta... tämä kaikki vedätys tapahtui viime kesänä ja päättyi syksyllä. Olen kyllä senkin jälkeen tänne kirjoittanut sekä myös kauan ennen tätä kyseistä vedätystä olen tänne kirjoitellut. Pidän tätä hyvänä paikkana ajatusten purkamiseen. Tästä on itseasiassa ollut jopa apua minulle :-o en tiedä kuinka moni muu palstalainen voi sanoa samaa.

• totuusmuualla

Ajanviettopaikkahan tämä on, eikä täältä varmuudella tunnista ketään. Oikeasti asiat tapahtuvat ihan muualla.

• kunhantapanaikaa

Riippuu ihan henkilöistä ja niinpoispäin. Mutta ajanviettoahan tämä tosiaan on. Itse uskon että kyllä täällä voi tunnistaa toisen. Minulle esimerkiksi kävi niin että eräs henkilö tunnisti minut ennenkuin minä tunnistin hänet. Mutta ei siitä sen enempää. Hän jopa ylpeili täällä sillä että tunnisti... ja täytyy kyllä myöntää että hän on aika fiksu kun tunnisti :o suoraansanottuna en olisi uskonut ennenkuin tajusin.

• mielenkiinnostakysyn
        kunhantapanaikaa kirjoitti:

Riippuu ihan henkilöistä ja niinpoispäin. Mutta ajanviettoahan tämä tosiaan on. Itse uskon että kyllä täällä voi tunnistaa toisen. Minulle esimerkiksi kävi niin että eräs henkilö tunnisti minut ennenkuin minä tunnistin hänet. Mutta ei siitä sen enempää. Hän jopa ylpeili täällä sillä että tunnisti... ja täytyy kyllä myöntää että hän on aika fiksu kun tunnisti :o suoraansanottuna en olisi uskonut ennenkuin tajusin.

Olet sä se mustis Sari, joka urkki tekstiviestejä kännykästä ja laitteli tänne sekä alkoi omahyväisesti täällä leikkiä kilteillä ihmisillä?

• kunhantapanaikaa
        mielenkiinnostakysyn kirjoitti:

Olet sä se mustis Sari, joka urkki tekstiviestejä kännykästä ja laitteli tänne sekä alkoi omahyväisesti täällä leikkiä kilteillä ihmisillä?

Mistäköhän kohtaa oot saanu päähäs että voisin olla :'D alko hieman naurattaa tuo sinun kysymyksesi. Voin sanoa että olen mustis Sarista kaukana...

Onpas sinulla oudot mielenkiinnot! :'D

• huomattuon
        kunhantapanaikaa kirjoitti:

Mistäköhän kohtaa oot saanu päähäs että voisin olla :'D alko hieman naurattaa tuo sinun kysymyksesi. Voin sanoa että olen mustis Sarista kaukana...

Onpas sinulla oudot mielenkiinnot! :'D

Kiva kun tunnistin sinut täältä, itsellesi provoat edelleen täällä viestejä koko ajan.

• naamiohuvit
      • kunhantapanaikaa

Hemmetin hyvä jos olet hän kenelle tämä aloitus on tarkoitettu. Toivottavasti et uhraa enää sekunttiakaan minun miettimiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10041
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3335
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3093
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2805
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2159
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2113
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1973
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1591
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1336
    Aihe