On vähän tylsää

tylsääon

mitähän sinä touhuilet naisimmeinen?

25

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nautiskelen elämän pienistä iloista.

• Eioleketään

Mitä siihen kuuluu?

• uutisetjasää

No hyvä. Sitä kannattaa tehdä.

• Luonto, sauna, hyvä ruoka ja juoma. 😊

• aitoriitta

Ole menossa nukkumaan niin nukkumaan. Huomenna työpäivä. Huomenna pitäisi olla hyvä ilma. Tänään tein munkkeja ja maistelimme myös tippaleipää. Kiva kun on vappuaatto. Voi kun sinullakin olisi seuraa vaan minähän olen aina sinun seuralainen. Hyvää yötä hieno mies.

• aitoriitta

Minusta on kivaa kun olet vähän mustasukkainen.

• tulikohyvätmunkit

Missä olet töissä?

• Iisalmessa
        aitoriitta kirjoitti:

Minusta on kivaa kun olet vähän mustasukkainen.

Sinusta kuka nyt olisi? En usko olevan.

• MulEiTylsää

TIetenkin mietin sinua ja tylsyyttäsi

• IloistaWappua

Huomenna tylsyytesi loppuu, kun on Wappu.

• Piristäähänse

Kaverilla vois kyllä huomenna kyläillä. Mutta ihan kahvi linjalla.

• kaipaanhäntä

Istun sohvalla tietsikka sylissä. Hiukan on ollut kipua selässä ja muutakin vaivaa. Täytyy aamulla miettiä mitä tehdä. Odotan näkeväni minulle tutun ihmisen vapun jälkeen.

• luuppiluuppilluuppiluupp

Olen nainen, niin voinen vastata. Mietin kovasti syntyjä syviä, elimäen tarkoitusta ja mitä pitää oppia. Kovin on keskeneräistä vielä. Sama luuppia vielä kierrän. Kun vaan joskus oppisi eräänkin asian tekemään oikein. Tavallinen pulliainen kuitenkin olen, en mikään hihhuli.

https://youtu.be/_Okvz_Ducs4

• näinkuluuaika

Seurustelin sukulaisten kanssa ja meen iltapalalle. Mitäs sä?

• Tämmöstänyt

Makoilen sohvalla ja leffaa töllötän.

• aina_vaan_höpsähtänyt

Aamupäivästä kävin hyvän ystävättäreni kanssa kävelyllä ja ihmettelimme mm. majavan pureskelemia puunrunkoja, pöntössä pesivää pöllöä sekä vuolaasti virtaavaa jokea. Päivällä poikkesin naapurissa vaihtamassa kuulumisia, luin nettilehtiä ja söin edellispäiväisen salaatin tähteet sekä pistin pyykit kuivumaan. Tiskipöydällä odottavan astiavuoren sivuutin tykkänään ja livahdin pinon ohi töllöttimen ääreen. Ilta onkin kulunut pääsääntöisesti hömästellessä, lukuunottamatta satunnaisia syvällisempiä mietelmiä ihmiselon koukeroista. Ja se mies.... ponnahtaa mieleen joka käänteessä....

• Kulissi_liittoanne

Vieläkö petät sitä mökissäs asustava kolmi jalkaista ystävääsi ?

Mietin vaan kauan teeskentelet unelmien pikkurouvaa?

• ikuisesti_höpsähtänyt
        Kulissi_liittoanne kirjoitti:

Vieläkö petät sitä mökissäs asustava kolmi jalkaista ystävääsi ?

Mietin vaan kauan teeskentelet unelmien pikkurouvaa?

Sekoitat minut varmaankin johonkin toiseen. Näillä palstoillahan se on hyvinkin mahdollista.

• Tuokioita

Kylläpä ihmiset saavat ihailtavan paljon asioita aikaiseksi. Mä olen koko päivän väistellyt yhtä ihan kivaa, mutta pakollista hommaa, ihan puhtaasti laiskuuttani. Aloitin lopulta sen verran myöhään, ettäsain hommelin kutakuinkin valmiiksi vasta nyt, yömyöhään. Lopputuloskaan ei varsinaisesti ole mikään taidonnäyte, ennemminkin kaikessa säälittävyydessään hupaisaa katsottavaa. Mutta eihän se mittään haittaa!

Katselin päivällä auringonpaisteessa pihaplänttiämme ja tunsin hellyyttä sitä kohtaan. Siltikään en tarttunut haravaan siistiäkseni hellyyteni kohdetta, katselin sitä vain (siis hellyyteni kohdetta, en haravaa). Suuri asia tässä pihaplänttijutussa on se, että iloitsen siitä, että ylipäätään huomaan sellaisen yksityiskohdan elinypäristössämme. On näet ollut viime aikoina niin, että minulla on ollut sikäli (ai että rakastan tuota sanaa: si-kä-li! Niin asiallinen, niin ymmyrkäinen, niin poliittisesti mitäänsanomattoman korrekti ja vailla tarttumapintaa!) kiire ja myös sen seitsemän silitysrautaa tulessa (yritän olla vitsikäs, mainitsen siltä varalta ettei yritystäni muutoin huomaa), että en ole ehtinyt, enkä illalla kotiin tullessani edes jaksanut kiinnittää huomiota sellaisiin elämän pieniinsuuriin perusasioihin kuin koti, piha, tai kaunis ja mukava koti, kaunis ja mukava piha. Työn ja muiden myrskyjen myötä myös sosiaaliset suhteet ovat viime kuukausina joutuneet osaltani laiminlyödyiksi (toivottavasti vain hetkellisesti). Pitäisi kaiketi tehdä ryhtiliike tässäkin asiassa.

Hetkinen. Mikä tän viestiketjun aihe olikaan? Ai niin, se oli se "mitä olet puuhaillut tänään?" -juttu. Syystä, jota minun on vaikea perustella edes itselleni, saati muille, ajauduin kirjoituksineni maailman laitamille, vaikkakin oman elämäni syvän yksinkertaisuuden keskiöön, eli oikeastaan varsin tärkeään aihealueeseen kumminkin.

Aloittaja-tylsistelijä, tiedätkö muuten, tylsyys on varsinainen Luovuuden Lähde? Mitä kaikkea upeaa maailma olisikaan menettänyt ilman tylsyyttä? Ihmisellä on hyvä olla tylsää. Tylsyys on tärkeää. Kuten koko elämä.

Jälkikrjoituksena muuten mainittakoon, että P. Picassolla oli kokoonsa nähden valtavat kädet sekä silmät. Eräässä mustavalkokuvassa hän katsoo noilla suurilla kummallisilla sammakonsilmillään intensiivisesti kameraan ja pitää hellästi suurten käsiensä välissä pientä pöllöä. Tämä kuva on meillä perinteisesti kuulunut kehystettynä wc:hen, mutta nyt siirsin sen toiseen paikkaan. En osaa sanoa, miksi.

• WappuHomolle

Tätä ei ainakaan ole kirjoittanut se yhdyssanavammainen henkilö. Ei kai naapurustossamme asu muiden siivousintoisten ja anaalisten henkilöiden joukossa joku kirjallinen lahjakkuus? Kenties yleisen kirjallisuustieteen maisteri, joka klo 3.27 hoitaa velvollisuuttaan S24-päivystyksessä, upeaa! Ehdit samalla valmistella sitä väitöskirjaa.

• SiiveniskunViiltokoVain
        WappuHomolle kirjoitti:

Tätä ei ainakaan ole kirjoittanut se yhdyssanavammainen henkilö. Ei kai naapurustossamme asu muiden siivousintoisten ja anaalisten henkilöiden joukossa joku kirjallinen lahjakkuus? Kenties yleisen kirjallisuustieteen maisteri, joka klo 3.27 hoitaa velvollisuuttaan S24-päivystyksessä, upeaa! Ehdit samalla valmistella sitä väitöskirjaa.

Voi veljet! Kyllä hivelee! Sallinet, että otan kommenttisi jonkinlaisena kehuna ja tunnustuksena? Sikäli (aah, tuo makoisa sana taas) hassua, että ensinnäkin, olettamuksestasi poiketen, olen nainen ja tykkään aivan hirveesti miehistä, täsmennettäköön vielä että eräästä yksittäisestä miehestä, ja toiseksi: ihan amispohjalla mennään. Ts. koulutustasoni on keskiasteen ammatillinen perustutkinto, joka ei edes kaukaisesti nivoudu sukulaissuhteeseen sellaisten juhlallisten termien kanssa kuin "kirjallisuustiede", "maisteri" tai "väitöskirja". Saati sellaisen kuin "yleinen kirjallisuustiede", jonka sisällöstä en tiedä hevonp*skaa.

Sinulla lienee
        (tässä kontekstissa) verrattain syvällinen suhde akateemiseen maailmaan, niin ihailtavan jouhevasti käytät noita kunnianarvoisia akateemisen maailman termejä. Mielipiteeni on, että teit hyvin kun tulit. Teit siis oivallisen hyvin tullessasi tänne Suomi24:n! Kirjoita tänne, vaikkapa minun viestini vastaukseksi jotakin hienoa, tyylikästä, ehkä älykästäkin. Jotakin, jossa tuoksuu akateeminen vapaus, tulisieluinen ja kiihkeätempoinen väittely, tieto, tutkimuksellinen viitekehys (mitä hittoa se sitten ikinä tarkoittaakaan; kuulinko jostain vai keksinkö termin omasta päästäni, tiedä häntä! 😂 ), Aristoteleen kantapään muisto!

Jos pyytämäni teet, mä olen ihan että vau. Sinä muruseni, murheen ja lohdutuksen kombi.

• Tuokioita
        SiiveniskunViiltokoVain kirjoitti:

Voi veljet! Kyllä hivelee! Sallinet, että otan kommenttisi jonkinlaisena kehuna ja tunnustuksena? Sikäli (aah, tuo makoisa sana taas) hassua, että ensinnäkin, olettamuksestasi poiketen, olen nainen ja tykkään aivan hirveesti miehistä, täsmennettäköön vielä että eräästä yksittäisestä miehestä, ja toiseksi: ihan amispohjalla mennään. Ts. koulutustasoni on keskiasteen ammatillinen perustutkinto, joka ei edes kaukaisesti nivoudu sukulaissuhteeseen sellaisten juhlallisten termien kanssa kuin "kirjallisuustiede", "maisteri" tai "väitöskirja". Saati sellaisen kuin "yleinen kirjallisuustiede", jonka sisällöstä en tiedä hevonp*skaa.

Sinulla lienee
        (tässä kontekstissa) verrattain syvällinen suhde akateemiseen maailmaan, niin ihailtavan jouhevasti käytät noita kunnianarvoisia akateemisen maailman termejä. Mielipiteeni on, että teit hyvin kun tulit. Teit siis oivallisen hyvin tullessasi tänne Suomi24:n! Kirjoita tänne, vaikkapa minun viestini vastaukseksi jotakin hienoa, tyylikästä, ehkä älykästäkin. Jotakin, jossa tuoksuu akateeminen vapaus, tulisieluinen ja kiihkeätempoinen väittely, tieto, tutkimuksellinen viitekehys (mitä hittoa se sitten ikinä tarkoittaakaan; kuulinko jostain vai keksinkö termin omasta päästäni, tiedä häntä! 😂 ), Aristoteleen kantapään muisto!

Jos pyytämäni teet, mä olen ihan että vau. Sinä muruseni, murheen ja lohdutuksen kombi.

Ai niin hitto vie, mun nimimerkkihän oli Tuokioita eikä mikään siiveniskunviiltojutska! Pääsi unohtumaan. Sorry!

• aitoriitta

Äsken heräsin ja söin aamupalaa. Maistoin simaa ja se oli hyvää. Lukuisten kokeilujen jälkeen vihdoin onnistui. Makaan nyt sohvalla kahvikuppi vieressä. Kirjoittelen sulle ja toivon, että sulla on kiva Vappu. Mene ihmeessä jos saat kutsuja juhliin. Meitä ei kukaan kutsunut😔. Ei sinun tarvitse koko ajan olla täällä kirjoittelemassa.

• aitoriitta

Arvaa mitä. Olen iloinen että mies vaikuttaa minun kautta sinuun koska silloin sinun menestys on taattu. Mies on sellainen kultasormi. Hän tuottaa menestystä ympärilleen. Ihan oikeasti. Olet nyt hyvissä käsissä.

• aitoriitta

Tulin töistä ja kirjoittelen tässä sohvalla. Pian syön miehen tekemää lohikeittoa ja jälkiruoaksi munkkia sekä simaa. Kiva päivä töissä. Kaikki juhlatuulella. Toivottavasti sinulla on mukava Vappu. Jos vaikka tapaisit jonkun. Anna elämälle mahdollisuus. Sarin vaikka. Kuka hän muuten on. En ole YHTÄÄNmustasukkainen😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10081
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3365
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3123
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2169
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      115
      2126
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1356
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe