Olen ihastunut varattuun tytttöön.mitä teen?

Rakastunutpoika01

Oon 16 v kohta 17 v poika.Oon tosiaan ihastunu jopa rakastunut varattuun tyttöön.ollaan samalla luokalla.ollaan 9. Luokal. Tyttö on 15 tai 16 en muista kumpi😂 tyttö on tosiaan varattu ja se harmittaa mua.ajattelen tätä tyttöö kokoajan. Se on luonteeltaan tosi mukava,hauska,puhelias,nauraa kokoajan.aika samanlainen kun mä. Sen hymy on vaa nii ihana. Mä en tiä et pitäiskö mun kertoo sille mun tunteista vai ei. Sil on kuitenki toinen jätkä ni entiä et kannattaaks sille kertoo mun tunteista.mitä mieltä te ootte? Ite oon aika ujo tyttöjen seuras mut tän tytönkaa on vaa nii helppo olla.pystyn oleen oma itteni tän tytön seuras. Tää tyttö on myös tehny must itsevarmemman. Auttakaa!! Haluun kuulla teilt et mitä mun pitäis tehä

19

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MirandaUusi

      Sun kannattaa puhuu siel, sanoo se yks sit mitä tahansa vaa.

    • Rakastunutpoika01

      Mitä mun kannattaa puhuu?

      • MirandaUusi

        No siis ensinnäki, sano tunteista. Äläkä kiertele sitä vaa sano sille suoraan vaikka, möi, mun mielest oot tosi kiva ja mulla on sua kohtaan tunteita. Tai että, möi, mun mielest sä oot tosi söpö, tùks joskus mun kans vaik ulos. Ei sen kummempaa, paitsi ton pojan kohdalle voisit tehdä yhden jutun. Eli jos se saa tietää et ootte yhdessä, nii sano sille suoraan, että sä tykkäät tästä samasta tytöstä. Tai sitten annatte vain olla hänen katkera siitä, en keksi muuta mitä voisit tehdä. Sillä loppun, on sun käsissä.


      • älä.yritä

        Huono neuvo. Jos tyttö on otettu niin anna olla. Saat toki olla sen kaveri.


      • MirandaUusi

        Tää ei oo huono, vaan hyvä.


      • MäOonCool

        Ei kannata antaa olla, jos haluu. Sen näkee vasta sitte ku sanoo omistsan, ja sitten näkee et mitä se siihen sanoo.


    • Rakastunutpoika01

      Se tyttö ja tää poika on kai iha vakavissaa ni tuskin se jättää sen pojan mun takii.en ees tiä tykkääkö se must yhtää. Pitäiskö mun ootta et ne eroo jos ne ny ees eroo vai kerronko vaa ny mun tunteista?

      • MirandaUusi

        No kuten sanoin, kerro hänelle niistä. Ja jos haluut odottaa et ne et oo, vaik mä en myöskää et nii tekis. Mut kato jos ne vaik eroja, ja anna silti hetki sit aikaa. Mut kuitenki, hän tietää sun niist jutuost, ja ehkä hän ottaa sitte sit!


    • Rakastunutpoika01

      Entiiä uskallanko kertoo ,koska jos kerron ja se tyttö ei tykkääkkä musta Ja sit se kertoo siitä kaikille ja sit sen tietää jo moni

      • MirandaUusi

        No sitten se on sun oma häpee, ja asia että mitä tteetkin asian suhteen. Ei meidä asia eikä vika, ku yritetää auttaa, nii sit sä heittäydyt, tollaseks pelkuriks ja nynnyks. En haluu haukkuu, enkä haukukkaa. Mut näin on.


    • Rakastunutpoika01

      On se poikakaverikin aika mukava ja söpö.

      • MäOonCool

        Joo todellaki, sama täällä siis. Sä voit poika haistaa myöskin pikän paskan.


      • MirandaUusi

        Ja turhaa poistella mun kommenttei, sillä et sää mua pysty estelee. Eikä kukaa muukaa, se on oikeesti sun oma asia. Ja itse päätöt sun tulevaisuutes sen asian kanssa. Me autettiii sua, ja jos kerra sua ei saa auttaa, nii terve menoa siis sullekki. Haista vittu sitten!!!


    • Rakastunutpoika01

      Mitä sanon sille poikakaverille? Alkaisko se olee mun kanssa jos se tytön kanssa ei onnistu.

      • MirandaUusi

        Sano mitä sanot, ihan sama mulle.


      • MäOonCool

        Sanot vaan "Moi, mä oon ihastunut sinun kanssa samaan tyttöön, ja mitä tehdään tän asian kanssa?", tai jotain "Moro, mitä kuuluu? Mä oon muuten sun kans ihastunu samaa tyttöö, ja mä ajattelin kysyy, että häiritseekö se sua? Et mä vaa ajattelin, et hän sais olla munki tyttöystävä, jos sä annat sit hänen olla munki? Sopiiko?". Tos ili muutamii vaihtoehtoja, mutta koska me ei tiedetä mitä sä haluut sanoo, nii sanomiset ovat sun vastuulla. Ei meidän, sillä ei ,e tiedetä mitä sähaluut, ja nii edellee ja edellee. Eli tää juttu on lopulta, ihan sun vastuullas.


    • järenääni

      Tuskin se susta on kiinnostunut, kun sillä kerran on toinen. Vaikutat vain säälittävältä luuserilta jos menet vonkaamaan varattua muijaa... Jos ne eroaa, niin sitten tilanne on eri.

    • Tarja-33

      Kerro se hänelle. Ei siinä ole mitään pahaa vaikka silloin tällöin tapailette salaa ja paneskeletta:D

      • MirandaUusi

        Nii.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe