Tää on jotenkin niin absurdia koko touhu

Dzein

Me molemmat tiedetään tilanne paremmin kuin hyvin. Silti pitää piileskellä. Minä annan sun leikkiä koska mun mielestä näyttää siltä että sä HALUAT leikkiä! Ja sinä luulet että minä haluan VAIN leikkiä - ja että rakastan vain leikkimistä sun kanssasi! :)))))))))))))))))))

Hei ihan oikeasti... mitä tää oikein on???? Kuinka tää kierre saadaan poikki vihdoin ja viimein?
Haluatko tekstarin jossa ilmoitan että nyt loppu nää leikit molemmilta, sovitaan tapaaminen ja halataan suudellaan ja naidaan kuin eläimet niinkuin aina ollaan haluttu?? :D

24

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myy-

Harmi ettet ole minun kaivattuni :D Hän ei ikinä edes täällä ehdottaisi tuommoisia niin kauan kuin on itse varattu. No ja....hänelle sanoisin, että hän kiinnostaa minua, ja on aina kiinnostanut, muutenkin kuin pelkästään naimismielessä

• Jos olisin sinun kaivattusi, haluaisitko että soittaisin sinulle NYT?

• myy-

Tietysti ääntään olisi ihana kuulla, mutta kyllä nyt on jo niin väsynyt, ettei jaksaisi tai edes osaisi puhella. Itselle mieluisin kommunikointimuoto on viestittely heti livenä näkemisen jälkeen. Ja toisekseen, en minäkään mitään tekisi tilanteen ollessa mitä on. Lisäksi voin myös olla täysin väärässä ihmiseni ajatuksista minua kohtaan.

• myy- kirjoitti:

Tietysti ääntään olisi ihana kuulla, mutta kyllä nyt on jo niin väsynyt, ettei jaksaisi tai edes osaisi puhella. Itselle mieluisin kommunikointimuoto on viestittely heti livenä näkemisen jälkeen. Ja toisekseen, en minäkään mitään tekisi tilanteen ollessa mitä on. Lisäksi voin myös olla täysin väärässä ihmiseni ajatuksista minua kohtaan.

Jos kaivattusi laittaisi sulle huomenaamulla viestiä jossa toivoisi että olisit tästä lähin oma itsesi ja lakkaisit teeskentelemästä, miten vastaisit hänelle? Jatkaisitko mahdollista teeskentelyä jostain syystä edelleen? Vai pysyisitkö täysin vaiti?
        Jos epäilet kaivattusi aikomuksia, ajatuksia ja tunteita, se voi johtua siitä kun hänellä ei ole ollut vielä mitään konkreettista mahdollisuutta osoittaa niitä sinulle käytännössä. Olisiko näin voinut käydä mahdollisesti siksi, kun et ole antanut hänelle yhtäkään mahdollisuutta osoittaa, kuinka paljon sinua oikeasti tahtoo? Voisiko olla niin, että hän on tyytynyt leikkimään kanssasi ja vihjailemaan yhtä sun toista vain siksi, koska aiemmasta suorasta toiminnasta on koitunut hänelle merkittäviä ongelmia?

• Dzein

Aion laittaa aamulla sen viestin rakkaalleni, ellei joku laita tänne siihen mennessä mitään järkevää näkökulmaa jonka perusteella niin ei tulisi tehdä.

• Jos kerran mahdollista niin laita se viesti hänelle.

• M--
        Eräsnainen kirjoitti:

Jos kerran mahdollista niin laita se viesti hänelle.

Meni jo @7.

• M--
        M-- kirjoitti:

Meni jo @7.

Ainoo vaan että en tiedä, onko se todella rakkaani vaiko hänen kaverinsa. Luultavasti on sen kaveri. Se olis kyllä ihan ymmärrettävää, ottaen huomioon mitä kaikkea on tapahtunut.

• Hienoa, toimiva mies!

• Sivusta

Laitoitko Dzein sen viestin? Jos laitoit, miten kävi? :)

• Hyvää yötä rakas. Nähdään unia toisistamme <3

• k-nainen

Jos olet Hän, laita jokin tunniste, esim. milloin näimme viimeksi ja millä paikkakunnalla (paikkakunnan alkukirjain).

• M--
        k-nainen kirjoitti:

Jos olet Hän, laita jokin tunniste, esim. milloin näimme viimeksi ja millä paikkakunnalla (paikkakunnan alkukirjain).

Näimme viimeeksi19.3.2018 noin klo 13-14 (en muista tarkkaa kellonaikaa)

Sain äsken kirjoitettua sen viestin valmiiksi puhelimeeni. Täydet 2000 merkkiä. Ei tartte painaa kuin sendiä :)

• M--

Mua ei pelota. Toivon ettei suakaan enää. Kerro mulle vastauksessasi rehellisesti mitä oikeasti haluat, se riittää!

• parempilaittaa

vaan sitä viestiä. Niin ne asiat lopulta selviää parhain päin. Ei täällä palstalla.

• goforit

Asiaa! Nyt on oikea asenne!

• leikittyhmäävai

No minustakin on ja voisit vastata edes sen yhteydenottoon. Kuulet sen mitä on sovittu ja puhuttu. Saatko olla ystäväni jne. Ethän osaa edes sitä selvittää. Sinä esität niin kaveria jota taas minun tulisi salata jne. Kun näytän joka viestin minkä laitat. Mun on pakko johonkin luottaa. Ja sinä taas et ole se jolle ilmoitin kyllä. Kysy edes minulta mitä mieltä se on niin voisin kehottaa ottamaan yhteyttä. Sillä siitä päästään. Älä viitsi enempää leikkiä minun kanssa. Se ei johda mihinkään. Kun pystyt tämän tilanteen hoitamaan edes oikein. Itse sinä tässä leikit ja jatkat.

• hienopiirre

Naiselle, joka kirjoittaa: naidaan kuin eläimet, olisin sulaa vahaa, se kertoo vilpittömästä ja hyvästä itsetunnosta.

• Mävaanoon

Juu, haluan, että laitat viestiä, niin loppuu tää leikki.

• KyllästynytLeikkimään

No anna palaa! Odotan sun viestiä enemmän kuin mitään muuta. Alkaa palaa pinna ihan totaalisesti.

• pitäkäätoisistannehuolta

Toivottavasti joku onnellinen mies saa sulta viestiä.

• voiesittäätehvehdyksen

Tullee hiprakoitunut viesti joltain tuntemattomalta tytöltä, joka on saanut puhelinnumeron jolain toiselta tuntemattomalta tytöltä, ja viestissä lukee:

Heippa! Kuka oletkaan, halusin vain tervehtiä Sinua lähettämällä viestin!

• Kyllä_lahtuisi

Kuulostaa erittäin lupaavalta.

• janninpahavirhe

Ilari Sahamiehen ei tarvinnut syödäkään mitään kun niin lihava, ei tehdä tehtäviäkään, kun läski paloi mahasta pois, ravintona :D

Selviytyjissä muuten Janni teki pahan virheen, kun ei tajunnut tuota että: hän on erittäin voimakas ja kaikista vaarallisin kilpailija kaikille noille kolmelle miehelle nyt, eli jos Janni ei voita aina koskemattomuutta jatkossa, hän tipahtaa varmasti pois kilpailusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2103
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe