Mukavaa vappuakin
Leivoselle
60
965
Vastaukset
Äglämögä? 😂😂
Vappuja vaan yhdeltä vaappujalta! 🎈🍾- jaahasjaahas
se meni sitten kakkoselle vaput salaa ykköseltä. oot sinä mulkkujen mulkku.
- Äläpäskomentelesiinä
Eräsnainen kirjoitti:
Pijäppäs sie jo ne kituset kiinni.
Totuuden saa aina sanoa ja ap on kyllä varattu mies.
- Vappuavaantäältäkin
Tiedän erään naisen jolla on tuollanen koira ja hän vaappuu.
- kinkinkin
muistaa nyt sitten varmistaa ettei ykkönen saa vihiä ... voi olla ettei oo kaukanakaan .. !!
- paskisakkia
Sullekinkin pitää aina kaikenlaista keksiä jotta pysysit hiljaa.😒
- ggbbgg
Jokainen täällä joskus hiljenee.........tyrkylle typylle.
- gladavappen
Heja heja vappen
- M--
Je t'aime tellement chéri, j'espère que nous étions sur la Tour Eiffel en regardant le beau Paris, l'un l'autre, toi et moi en souriant ... ahh l'amour <3
:(''''' - ollappa
Ranskan pääkaupungissa.
Liian hienoa meikäläiselle. Mieluummin istun täällä laiturilla. 😀
- nytsittenonse
Vappu
Hyvää huomenta.
Päivä muiden joukossa. - taitaaollaettä
Eräsnainen kirjoitti:
Heräsin jo aikaisin auringonnousuun.
Tavallinen päivä tämäkin on. 😊Ehkä ei sada tänä päivänä:)
- olitkosilloin
Kauempana vai lähempänä.
Yllätti osoite muutos Aika kaukana. Mitäs yllättävää tässä nyt on. Harkitsen muuttoakin, ei mulla oikeastaan ole missään enää mitään.
- kuinkashän
Eräsnainen kirjoitti:
Aika kaukana. Mitäs yllättävää tässä nyt on. Harkitsen muuttoakin, ei mulla oikeastaan ole missään enää mitään.
Olen ihan ällikällä.
- enmpäosaa
Ranskan kieltäkään
- vanharunosi
Tulethan uniini,
lohduttamaan sydäntäni,
joka huutaa ikävää perääsi.
Anna silmilleni ilo nähdä sinut
edes unessani.
Hyväile untani aamuun asti,
herätessäni ajattelen sinua
hymy huulillani.- runotmukavia
Eräsnainen kirjoitti:
Tästä ei ole kovinkaan kauan kun olit unessani. Voin vain toivoa unen toteutuvan.
Oletko tallentanut.
- kirjoittamisenlahja
Eräsnainen kirjoitti:
Olen tallentanut niitä.
Osaat sanoa ja kiteyttää.
Runoileminen on suuri lahja.
- kannattaaselviytyä
Yrittkää selviytyä.
Onnea yrityksiin. - leivoselle
hyvää iltaa
sauna lämpenee.- ihquu
pesikkö ykkösen selän. )))
Olen väsynyt.
Hyvää yötä.- hyvääyötä
nuku hyvin
- Hyväähuomenta
Sadepäivä.
Nukuin pitkään
Heräsin pahaan oloon.- Mitenhelvetissä
Sinä jaksat aina valittaa ja ruikuttaa, jätä varattu mies taaksesi niin voi olokin helpottaa.
Ihme ruikutusta.
- sataakohan
Koko päivän.
- heh.heh.heh
sitähän sitä kannattaakin pohtia täällä ))
- Heiapkerroskin
Miksi pitää ykköstä kun siltä salaa pitää roikkua täällä typeryyksiä jauhamassa kakkoselle ??
Reissussa, vähän säpinää elämään. 😀
- olikoviikon
mittainen reissu.
Ei ole päässyt vähään aikaan mihinkään.
- voimuuttua
Olin lenkillä kuten tavallista
- sadeloppui
Muuten kolea
hyvää yötä muistaen Huomenna ehkä jo aurinkokin näyttäytyy. Hyvää yötä.
- hyväähuomenta
Aurinkoa päivään ja mieleen!
- kiireisenäpäivänä
Eräsnainen kirjoitti:
Samoin sinne. Kiire päivä.
Kannattaa olla varovainen.
- syykiireeseen
Eräsnainen kirjoitti:
Samoin sinne. Kiire päivä.
Onko kevätsiivous.
- siisonko
Eräsnainen kirjoitti:
Ei ole, enemmän tälläistä huvia.😆
Kirjallisia tuotoksia.
- kivatsulla
Eräsnainen kirjoitti:
En nyt sitäkään tarkoittanut. Menoa ollut muuten kaikenlaista kivaa.
Hyvää yötä:(
- virikkeitäpikkuisillekin
Oikeasti jotkut tuollaiset "erikoispäivät" voisivat olla pikkulapsille hauskoja päiväkodeissakin, voisivat tehdä omia naamareita, mitä huvittaa, askarrella.... erikoispäiviä lastentarhoissa, joista pikkulapset voisivat pitääkin, ja isännätkin sitten voisivat katsoa: että minkälaisia naamareita tuli tehtyä?
- hyvääjuhannusta
Erittäin mukavaa joulua kaikille jo ennen juhannustakin :D
Parempi liian myöhään kuin liian aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581