Leivoselle

äglämögä

Mukavaa vappuakin

60

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äglämögä? 😂😂
      Vappuja vaan yhdeltä vaappujalta! 🎈🍾

    • jaahasjaahas

      se meni sitten kakkoselle vaput salaa ykköseltä. oot sinä mulkkujen mulkku.

      • Pijäppäs sie jo ne kituset kiinni.


      • Äläpäskomentelesiinä
        Eräsnainen kirjoitti:

        Pijäppäs sie jo ne kituset kiinni.

        Totuuden saa aina sanoa ja ap on kyllä varattu mies.


    • Vappuavaantäältäkin

      Tiedän erään naisen jolla on tuollanen koira ja hän vaappuu.

      • No sehän kiva, tuskin vaan mie.


    • kinkinkin

      muistaa nyt sitten varmistaa ettei ykkönen saa vihiä ... voi olla ettei oo kaukanakaan .. !!

      • Et sitten parempaa keksinyt?😂


      • paskisakkia

        Sullekinkin pitää aina kaikenlaista keksiä jotta pysysit hiljaa.😒


      • Hahaa.😂 Ei minnuu hiljaiseksi saa pirukaan. 😛


      • ggbbgg

        Jokainen täällä joskus hiljenee.........tyrkylle typylle.


      • Miten niin tyrkky?
        Kyllä sitä haudassa sitten hiljenee.


    • gladavappen

      Heja heja vappen

    • M--

      Je t'aime tellement chéri, j'espère que nous étions sur la Tour Eiffel en regardant le beau Paris, l'un l'autre, toi et moi en souriant ... ahh l'amour <3

      :('''''

      • Kaunis kirjoitus, toivottavasti tavoittaa vastaanottajan.


    • ollappa

      Ranskan pääkaupungissa.

    • Liian hienoa meikäläiselle. Mieluummin istun täällä laiturilla. 😀

      • nytsittenonse

        Vappu
        Hyvää huomenta.
        Päivä muiden joukossa.


      • Heräsin jo aikaisin auringonnousuun.
        Tavallinen päivä tämäkin on. 😊


      • taitaaollaettä
        Eräsnainen kirjoitti:

        Heräsin jo aikaisin auringonnousuun.
        Tavallinen päivä tämäkin on. 😊

        Ehkä ei sada tänä päivänä:)


      • Täällä paistaa aurinko. 🌞


      • olitkosilloin

        Kauempana vai lähempänä.
        Yllätti osoite muutos


      • Aika kaukana. Mitäs yllättävää tässä nyt on. Harkitsen muuttoakin, ei mulla oikeastaan ole missään enää mitään.


      • kuinkashän
        Eräsnainen kirjoitti:

        Aika kaukana. Mitäs yllättävää tässä nyt on. Harkitsen muuttoakin, ei mulla oikeastaan ole missään enää mitään.

        Olen ihan ällikällä.


      • Kuuluu mukaan suunnitelmiin tietenkin. Tulevaisuus mietityttää.


    • enmpäosaa

      Ranskan kieltäkään

    • vanharunosi

      Tulethan uniini,
      lohduttamaan sydäntäni,
      joka huutaa ikävää perääsi.
      Anna silmilleni ilo nähdä sinut
      edes unessani.
      Hyväile untani aamuun asti,
      herätessäni ajattelen sinua
      hymy huulillani.

      • Tästä ei ole kovinkaan kauan kun olit unessani. Voin vain toivoa unen toteutuvan.


      • runotmukavia
        Eräsnainen kirjoitti:

        Tästä ei ole kovinkaan kauan kun olit unessani. Voin vain toivoa unen toteutuvan.

        Oletko tallentanut.


      • Olen tallentanut niitä.


      • kirjoittamisenlahja
        Eräsnainen kirjoitti:

        Olen tallentanut niitä.

        Osaat sanoa ja kiteyttää.
        Runoileminen on suuri lahja.


    • kannattaaselviytyä

      Yrittkää selviytyä.

      Onnea yrityksiin.

    • leivoselle

      hyvää iltaa
      sauna lämpenee.

      • ihquu

        pesikkö ykkösen selän. )))


    • Olen väsynyt.
      Hyvää yötä.

    • hyvääyötä

      nuku hyvin

    • Hyväähuomenta

      Sadepäivä.
      Nukuin pitkään
      Heräsin pahaan oloon.

      • Mitenhelvetissä

        Sinä jaksat aina valittaa ja ruikuttaa, jätä varattu mies taaksesi niin voi olokin helpottaa.
        Ihme ruikutusta.


      • Ja sinä olet sekaisin kuin seinäkello. 😂
        Toivottavasti vointisi paranee. 😘


    • sataakohan

      Koko päivän.

      • heh.heh.heh

        sitähän sitä kannattaakin pohtia täällä ))


    • Heiapkerroskin

      Miksi pitää ykköstä kun siltä salaa pitää roikkua täällä typeryyksiä jauhamassa kakkoselle ??

    • Reissussa, vähän säpinää elämään. 😀

      • olikoviikon

        mittainen reissu.
        Ei ole päässyt vähään aikaan mihinkään.


      • Uusi reissu toiseen paikkaan.


    • voimuuttua

      Olin lenkillä kuten tavallista

      • Taitaa olla sateinen keli. 😒


    • sadeloppui

      Muuten kolea
      hyvää yötä muistaen

    • Huomenna ehkä jo aurinkokin näyttäytyy. Hyvää yötä.

      • hyväähuomenta

        Aurinkoa päivään ja mieleen!


      • Samoin sinne. Kiire päivä.


      • kiireisenäpäivänä
        Eräsnainen kirjoitti:

        Samoin sinne. Kiire päivä.

        Kannattaa olla varovainen.


      • syykiireeseen
        Eräsnainen kirjoitti:

        Samoin sinne. Kiire päivä.

        Onko kevätsiivous.


      • syykiireeseen kirjoitti:

        Onko kevätsiivous.

        Ei ole, enemmän tälläistä huvia.😆


      • siisonko
        Eräsnainen kirjoitti:

        Ei ole, enemmän tälläistä huvia.😆

        Kirjallisia tuotoksia.


      • En nyt sitäkään tarkoittanut. Menoa ollut muuten kaikenlaista kivaa.


      • kivatsulla
        Eräsnainen kirjoitti:

        En nyt sitäkään tarkoittanut. Menoa ollut muuten kaikenlaista kivaa.

        Hyvää yötä:(


      • Kivat on sulla itselläsi siellä, joten öitä!


    • virikkeitäpikkuisillekin

      Oikeasti jotkut tuollaiset "erikoispäivät" voisivat olla pikkulapsille hauskoja päiväkodeissakin, voisivat tehdä omia naamareita, mitä huvittaa, askarrella.... erikoispäiviä lastentarhoissa, joista pikkulapset voisivat pitääkin, ja isännätkin sitten voisivat katsoa: että minkälaisia naamareita tuli tehtyä?

    • hyvääjuhannusta

      Erittäin mukavaa joulua kaikille jo ennen juhannustakin :D

      Parempi liian myöhään kuin liian aikaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe