lähettää kännissä viestin puhelimeen;D
Meinaatko nainen tänään
40
757
Vastaukset
- mihinpuheelimeen
Miehet on uhkarohkeita ,paitsi jos niillä on hamekankaan tarve.:)
- Serpenttiinien.leikkaus
Muuta puuhaa.
- Eikerkee
Sori mut on muutakin tekemistä.
- Niisiks
En oo kännissä enkä varma sun numerostas, joten en.
- Elluhalloyb
Mä en lähettele brittiavaruuteen textareita....
Enkä muutenkaa....
Muutama..lasi..ei päähän mee...👍😀🌞🌻🎈🍀 - nyyhkiströöt
ei ole sun numeroa. Muuten kyllä varmaan sun puhelin umpeutuisi minun kultaisista ihastusviesteistäni.
- SaaNähdä
On sillä numero se voisi tulla yöksi Vappuna itse en juhli töiden takia;D
- samppispäissäni
Kyllä mä laitan varmaan montakin.
Tosin en yhtään sulle...
😆 Ei se uskalluksesta ole kiinni. Joku saattaakin saada viestiä.
- Eikumpaakaan
En kännissä
enkä viestiä pistämässä.
Eikä kiinni uskalluksesta. - laitasää
uskaltaisin,mut en laita.....
- häläpätihäppää
Paas numerosi, niin takuula lähetän.😀
- omakultasein
En mää kehtaa laittaa kellee yöllä viestii. Laitan viestin 1.5.2018 klo 10.30 soppiiko..?
- silloin.jo.muuta.puuhaa
Liian myöhäistä silloin jo. Ehtii kulta vaihtua. Joten pliis, jotain rajaa häirinnällä.
- omakultasein
Rikotaan tämä salaisuus jo, laitan viestiä huomenna. Mennää sit kahestaa brunsille, jätä se kotiin mökään::))
- Piiiiiip
Viestin voi lähettää,koska vaan nyt katsotaan onko rohkee nainen vai Minni-Hiiri;D
- Ötökkä
Rohkeutta löytyy enemmän kuin monesta jotka itseään mieheksi kutsuu. Ei puutu, kun halu lähettää viesti. Älä pilaa päivääsi sitä odottamalla.
- Minnihiiri
Kenelle pitäisi viestiä laittaa?
- hiiri
Mikkihiirelle tietenkin?
- Minnihiiri
hiiri kirjoitti:
Mikkihiirelle tietenkin?
Entä kun mikkihiirejä on niin monta...
- hiiri
Minnihiiri kirjoitti:
Entä kun mikkihiirejä on niin monta...
Valitse se isokorvaisin, jollei muuten erotu mieleistä?
- Minnihiiri
hiiri kirjoitti:
Valitse se isokorvaisin, jollei muuten erotu mieleistä?
Saisiko muita tuntomerkkejä?
- Minnihiiri
hiiri kirjoitti:
Valitse se isokorvaisin, jollei muuten erotu mieleistä?
Pitää ihan katsoa kuvista miten isot korvat hänellä on...
- huppelsalakirjoitus
Huppelipäissään lähettää viestin jossa lukee esimerkiksi: J%5hjlhag3`? Akllgg1bfldskjötyg! Iikh3!
- HauskaaWappua
En meinaa olla kännissä mut en kyllä enää uskaltaisi vaikka olisinkin. Laita sinä niin mä vastaan sit selvinpäin ;)
- toivottavastijotainkivaa
Hän höpisi jotain jostakin viestistä joten milloinkahan on aikomus? ;)
- kännisten
hörinöitä
- Töissäoli
Ei hän ollut silloin kännissä!!!
- Hyväniin
Töissäoli kirjoitti:
Ei hän ollut silloin kännissä!!!
Toivotaan, että saat odottamasi kivan viestin :)
- Tuskinmuttoivotaan
:) :)
- Enjuhli
Vappu on juoppojen, lasten ja teekkarien juhla. En oo niistä mikään, vähiten juoppo. Viestiä ei tule.
- PuuhPuuh
Nyt oon kotona aattelin,jos nainen tulee yöksi niin mulla on noita ilmapalloja laatikossa;D
- mnainenjostakin
Uskallusta on vaikka muille jakaa! Olenhan ennenkin viestitellyt. Itse kielsit, ettei meitä tule. En siis lähetä viestiä. Jos joskus muutat mielesi tiedät, mistä tavoitat.
- En_meinaa
1.) en meinaa olla kännissä.
2.) en harrasta humalassa viestittelyä. - K__
En juo alkot, 🍶 niin ei tulee viestejä!
Mutta, viestin voisi vaikka pistää tulemaan selvin päin, vai mitä? 😎
Haluat sä M.Mies Mussu minulta viestin?- M--
Laita hunajaiseni jotain lällujä niin vastaan samalla mitalla :)
#VappufiiliksetNoususuhdanteessa
Mukavaa vappua kaikille toivoo K_naiseen umpirakastunut M-mies! - K__
M-- kirjoitti:
Laita hunajaiseni jotain lällujä niin vastaan samalla mitalla :)
#VappufiiliksetNoususuhdanteessa
Mukavaa vappua kaikille toivoo K_naiseen umpirakastunut M-mies!Jos tiedät mikä on GBO ja nimi on Mika niin 📶📱
Mutta jos et .. niin elämä on!
- A3a3A3
En vaan soitan ja huohotan 😜
- hyppelyhuppelinauru
Tai jos tulee joku hyvä vitsi, niin soittaa siitä puhelun kaverille kertoakseen sen vitsin:
Vastaaja (eli siis kaveri joka vastaa puhelimeen) "Moi".
Soittaja: Moi...hihihihihihihiiihiiii...
Vastaaja (kaveri): No mikä?
Soittaja: eikun vitsi, mielel.. hihihihihihiiiiiiiiiiii...
Vastaaja (nauru tarttuen): Hahah, siis joku oikein hyvä vitsi?
Soittaja: Odota hihihih... hengitän hetken ja kerron sitten, odota, hihihh3.3h - aitoriitta
En meinaa. Mulla ei ole sun puhelinnumeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482