Meinaatko nainen tänään

EtUskalla

lähettää kännissä viestin puhelimeen;D

40

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihinpuheelimeen

      Miehet on uhkarohkeita ,paitsi jos niillä on hamekankaan tarve.:)

    • Serpenttiinien.leikkaus

      Muuta puuhaa.

    • Eikerkee

      Sori mut on muutakin tekemistä.

    • Niisiks

      En oo kännissä enkä varma sun numerostas, joten en.

    • Elluhalloyb

      Mä en lähettele brittiavaruuteen textareita....
      Enkä muutenkaa....
      Muutama..lasi..ei päähän mee...👍😀🌞🌻🎈🍀

    • nyyhkiströöt

      ei ole sun numeroa. Muuten kyllä varmaan sun puhelin umpeutuisi minun kultaisista ihastusviesteistäni.

    • SaaNähdä

      On sillä numero se voisi tulla yöksi Vappuna itse en juhli töiden takia;D

    • samppispäissäni

      Kyllä mä laitan varmaan montakin.
      Tosin en yhtään sulle...
      😆

    • Ei se uskalluksesta ole kiinni. Joku saattaakin saada viestiä.

    • Eikumpaakaan

      En kännissä
      enkä viestiä pistämässä.

      Eikä kiinni uskalluksesta.

    • laitasää

      uskaltaisin,mut en laita.....

    • häläpätihäppää

      Paas numerosi, niin takuula lähetän.😀

    • omakultasein

      En mää kehtaa laittaa kellee yöllä viestii. Laitan viestin 1.5.2018 klo 10.30 soppiiko..?

      • silloin.jo.muuta.puuhaa

        Liian myöhäistä silloin jo. Ehtii kulta vaihtua. Joten pliis, jotain rajaa häirinnällä.


      • omakultasein

        Rikotaan tämä salaisuus jo, laitan viestiä huomenna. Mennää sit kahestaa brunsille, jätä se kotiin mökään::))


    • Piiiiiip

      Viestin voi lähettää,koska vaan nyt katsotaan onko rohkee nainen vai Minni-Hiiri;D

      • Ötökkä

        Rohkeutta löytyy enemmän kuin monesta jotka itseään mieheksi kutsuu. Ei puutu, kun halu lähettää viesti. Älä pilaa päivääsi sitä odottamalla.


    • Minnihiiri

      Kenelle pitäisi viestiä laittaa?

      • hiiri

        Mikkihiirelle tietenkin?


      • Minnihiiri
        hiiri kirjoitti:

        Mikkihiirelle tietenkin?

        Entä kun mikkihiirejä on niin monta...


      • hiiri
        Minnihiiri kirjoitti:

        Entä kun mikkihiirejä on niin monta...

        Valitse se isokorvaisin, jollei muuten erotu mieleistä?


      • Minnihiiri
        hiiri kirjoitti:

        Valitse se isokorvaisin, jollei muuten erotu mieleistä?

        Saisiko muita tuntomerkkejä?


      • Minnihiiri
        hiiri kirjoitti:

        Valitse se isokorvaisin, jollei muuten erotu mieleistä?

        Pitää ihan katsoa kuvista miten isot korvat hänellä on...


    • huppelsalakirjoitus

      Huppelipäissään lähettää viestin jossa lukee esimerkiksi: J%5hjlhag3`? Akllgg1bfldskjötyg! Iikh3!

    • HauskaaWappua

      En meinaa olla kännissä mut en kyllä enää uskaltaisi vaikka olisinkin. Laita sinä niin mä vastaan sit selvinpäin ;)

    • toivottavastijotainkivaa

      Hän höpisi jotain jostakin viestistä joten milloinkahan on aikomus? ;)

      • kännisten

        hörinöitä


      • Töissäoli

        Ei hän ollut silloin kännissä!!!


      • Hyväniin
        Töissäoli kirjoitti:

        Ei hän ollut silloin kännissä!!!

        Toivotaan, että saat odottamasi kivan viestin :)


      • Tuskinmuttoivotaan

        :) :)


    • Enjuhli

      Vappu on juoppojen, lasten ja teekkarien juhla. En oo niistä mikään, vähiten juoppo. Viestiä ei tule.

    • PuuhPuuh

      Nyt oon kotona aattelin,jos nainen tulee yöksi niin mulla on noita ilmapalloja laatikossa;D

    • mnainenjostakin

      Uskallusta on vaikka muille jakaa! Olenhan ennenkin viestitellyt. Itse kielsit, ettei meitä tule. En siis lähetä viestiä. Jos joskus muutat mielesi tiedät, mistä tavoitat.

    • En_meinaa

      1.) en meinaa olla kännissä.

      2.) en harrasta humalassa viestittelyä.

    • K__

      En juo alkot, 🍶 niin ei tulee viestejä!

      Mutta, viestin voisi vaikka pistää tulemaan selvin päin, vai mitä? 😎
      Haluat sä M.Mies Mussu minulta viestin?

      • M--

        Laita hunajaiseni jotain lällujä niin vastaan samalla mitalla :)

        #VappufiiliksetNoususuhdanteessa

        Mukavaa vappua kaikille toivoo K_naiseen umpirakastunut M-mies!


      • K__
        M-- kirjoitti:

        Laita hunajaiseni jotain lällujä niin vastaan samalla mitalla :)

        #VappufiiliksetNoususuhdanteessa

        Mukavaa vappua kaikille toivoo K_naiseen umpirakastunut M-mies!

        Jos tiedät mikä on GBO ja nimi on Mika niin 📶📱
        Mutta jos et .. niin elämä on!


    • A3a3A3

      En vaan soitan ja huohotan 😜

    • hyppelyhuppelinauru

      Tai jos tulee joku hyvä vitsi, niin soittaa siitä puhelun kaverille kertoakseen sen vitsin:

      Vastaaja (eli siis kaveri joka vastaa puhelimeen) "Moi".

      Soittaja: Moi...hihihihihihihiiihiiii...
      Vastaaja (kaveri): No mikä?
      Soittaja: eikun vitsi, mielel.. hihihihihihiiiiiiiiiiii...
      Vastaaja (nauru tarttuen): Hahah, siis joku oikein hyvä vitsi?
      Soittaja: Odota hihihih... hengitän hetken ja kerron sitten, odota, hihihh3.3h

    • aitoriitta

      En meinaa. Mulla ei ole sun puhelinnumeroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe