useita eri henkilöitä? Miksi et koskaan etene suhteissasi?
Olet kaivannut täällä
14
359
Vastaukset
Helpommin sanottu kuin tehty.
- Kusnus
Etkö ole edes aloitteita itse tehnyt? Kirjoitellut vain palstalle ja toivonut jokaisen niistä vuoroin lukevan ne täältä ja tekevän aloitteen puolestasi?
- Kukakaipaileeuseita
Muista en tiedä, mä olen kaivannut vain yhtä miestä.
- Kolmasnainen
Parempi että et kaipaa mua enää. Et ole se nainen. En luota henkilötietoihisi. Olet joku muu.
Tiedän, että kaksi tunnistettavaa on kaivannut itse en ole oikein kiinnostunut kuin toisesta. Toinen on 10 v nuorempi molemmat vaaleita. Toisen kanssa ollut IRL yhteydesä aika usein. Sama
On vain yksi hän.
- papatostavatkaljaa
Hän-Mies, eli He-Man. Sarjakuvahahmo siis.
Itse näin tänään kaupassa pitkästä aikaa jonkun uuden tytön, josta en meinannut oikein saada silmiä ollenkaan irti mutta oli pakko irroittaa katse, koska olin kassalla ja piti maksaa ostokset samaan aikaan, sitten hän katosi jonnekin, mutta näen kyllä uudestaankin, melko varmasti.
Aika hmm... niin ulkonäöltään aika söpö sekä seksikäs vartalo.. Ulkoillessa monestikin tapaa aina uusia ihmisiä. Näkeehän niitä komeita miehiä useinkin. Itse asiassa istuin äsken yhden vieressä, mikäs niitä katsellessa. Jokatapauksessa yhdelle kuuluu vain sydämeni..
- Kerropas
Eräsnainen kirjoitti:
Näkeehän niitä komeita miehiä useinkin. Itse asiassa istuin äsken yhden vieressä, mikäs niitä katsellessa. Jokatapauksessa yhdelle kuuluu vain sydämeni..
Sun eilinen kuva oli aika paljastava. .onko sulla muka koira?
- silleeekai
Ihastun aina liian samanlaisiin ihmisiin kuin itse olen, elikä todella ujoihin/tai muuten vaan hankaliin tapauksiin ;)
- silleeekai
ja eikä niitä nyt kovin montaa ole ollut
- oletkohan
Käsittänyt väärin? Mietin vaan jos tää mulle oli... kyllä se pitää paikkansa että monesta henkilöstä olen kirjoittanut tänne.. mutta jos olet katsonut oikein niin osa kirjoituksista on ihastumis puolella.
En enempää avaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001