Siis ei vittu, mua pyydettiin ulos!!!!!!!!!!!!!!!

MäOonCool

Joo, siis mua tosiaan pyydettii ulos eilen illalla kaupassa. Olin vaa hakee kanssa ja suosii, nii sitte exän kaverin kaverin kaverin kaveri, tuli ja pyhä ulos. Ja sit se odotti mun vastausta, ja tottakai mä suostuin. No sit se rupee kysyy, et nähdään teos kaupan takana raiteilla. Siis siin Mia kulkee tavarajunia, joskus siihen kauppaan. No mä vastasin et joo, mut sit se sano, et Sul on yks yllätys mulle. No tänää mä menin sovittuun aikaan sinne tänää, eli melkein heti koulun jälkee. Menin siis häntä vastaan, klo 15.30. No mä odotin siin 15 kin, ei kuulunu mitää. No, mä luulin et se oli vaa myöhässä. No, sitte kouluinkin reippaasti sellaset 1 ja puoli tuntii. Mä istuin siinä kaupan seinää vasten, ja tuijotin puhelinta. Sitte yhtäkkii se laittomin tekstarin, et se ei ehdi, et nähdään sitte huomenna. No, mä en siis haluu mennä. Jptenmpistin sit sille viestin, et Anna olla, et jos kerran sun kans ol3minen on noin vaikeeta, nii anna olla. No, olin päässyt jo ylös ja suoliston ja puhdistin turhat,ylimääräiset lisät pois ja lähdin. Olin noin puolivälissä junarataa, ku tä juoma sielt Takaani nurkan takaa, et odota vähän. Mä siin en ruvennut pysähtyy siltikään, kuñes hän ottikävsivarrestani sitten. Ja pysäytti mut, aivan totaalisesti. Mä käännyin, sit se vaa alko sanoo et ip en saa ottaa, ja viskata sitä heti pois. Mä vaa sanoin, eronapa vikaa, sähän tässä sitä ehdotti ja odotin vastausta 1 ja puoli. No se oli sitten siinä. En vieläkään kyl ymmärrä, et mikä hän luuli ja luulee vielä tänäänkin olevansa.

Eli siis pistäkää omii kommenttejanne tästä, ja omianne.

0

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
        Kotimaiset julkkisjuorut
        77
        2356
      2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
        Kajaani
        15
        935
      3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
        Ikävä
        52
        786
      4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
        Haapavesi
        46
        731
      5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
        Ikävä
        50
        714
      6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
        Ikävä
        47
        644
      7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
        Ikävä
        80
        616
      8. 50
        595
      9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
        Kuhmo
        35
        584
      10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
        Ähtäri
        29
        566
      Aihe