Naiselle päivää ja iso on ikävä minulla sinua!!!
Vappu Päivää
14
497
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Se meni niinkuin kirjoitin eilen...
Nyt ei vaan huvita mikään..
Raskasta on..mut kyl se tästä...
On niin raskasta huomata et erehtyy niin raskaasti...ihmiset ain jotain muuta mitä ovat...
Naamiot kasvoilla....Hyvää tietenkin et nään mitä en todellakaan halua...sitähän oon täs miettinyt...paljon asioita mitä en itselleni oisi halunut...hyvä niin ..oikeesti tässä kävi hyvin...vaikka mun pääni ei sitä viel tajuakkaan..
Hyvä kun sinulla ikävä...se kertoo jostain....
Vietä kiva päivä...meillä sitä vettä..et se siint...
Tsau beibi...🌻👍🌸🌈☔- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ...
Mä en itke...en ikinä..
Mulla valuu vaan niit isoi pisaroita...🌸☔🌻
- aitoriitta
Niin minullakin sinua. Voi olla, että pian nähdään. Se olisi niin jännittävää. Pyörtyisin.
- herätyys
Sitten vois joutua antamaan elvytystä.
- aitoriitta
😀😀😀
- mukanokkela
Pimiä Vappu kiittää kuittaa hyvää päivää!
- Bottitykkääromantiik
https://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A&index=3&list=RDMMhCdgDxQbW_U
Kuin rakkauskirje, virtuaalinen rakkauskirje. Romantiikkaa.- Bottivaaleanpunaistuu
Kaikkia kauniita viestejä, KuokkaonBotinmielestäaikamuru(=
Hyvää vappua aloittajalle!
- NIITTOKONE
Mihin kuokan kaasutinkuva joutui? Jostain syystä luulin nähneeni kuvan aiemminkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719807- 766800
- 286466
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996215Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436079Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045977- 635385
- 455110
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604440- 504040