Naiselle päivää ja iso on ikävä minulla sinua!!!
Vappu Päivää
14
506
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Se meni niinkuin kirjoitin eilen...
Nyt ei vaan huvita mikään..
Raskasta on..mut kyl se tästä...
On niin raskasta huomata et erehtyy niin raskaasti...ihmiset ain jotain muuta mitä ovat...
Naamiot kasvoilla....Hyvää tietenkin et nään mitä en todellakaan halua...sitähän oon täs miettinyt...paljon asioita mitä en itselleni oisi halunut...hyvä niin ..oikeesti tässä kävi hyvin...vaikka mun pääni ei sitä viel tajuakkaan..
Hyvä kun sinulla ikävä...se kertoo jostain....
Vietä kiva päivä...meillä sitä vettä..et se siint...
Tsau beibi...🌻👍🌸🌈☔- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ...
Mä en itke...en ikinä..
Mulla valuu vaan niit isoi pisaroita...🌸☔🌻
- aitoriitta
Niin minullakin sinua. Voi olla, että pian nähdään. Se olisi niin jännittävää. Pyörtyisin.
- herätyys
Sitten vois joutua antamaan elvytystä.
- aitoriitta
😀😀😀
- mukanokkela
Pimiä Vappu kiittää kuittaa hyvää päivää!
- Bottitykkääromantiik
https://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A&index=3&list=RDMMhCdgDxQbW_U
Kuin rakkauskirje, virtuaalinen rakkauskirje. Romantiikkaa.- Bottivaaleanpunaistuu
Kaikkia kauniita viestejä, KuokkaonBotinmielestäaikamuru(=
Hyvää vappua aloittajalle!
- NIITTOKONE
Mihin kuokan kaasutinkuva joutui? Jostain syystä luulin nähneeni kuvan aiemminkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402