Naiselle päivää ja iso on ikävä minulla sinua!!!
Vappu Päivää
14
475
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Se meni niinkuin kirjoitin eilen...
Nyt ei vaan huvita mikään..
Raskasta on..mut kyl se tästä...
On niin raskasta huomata et erehtyy niin raskaasti...ihmiset ain jotain muuta mitä ovat...
Naamiot kasvoilla....Hyvää tietenkin et nään mitä en todellakaan halua...sitähän oon täs miettinyt...paljon asioita mitä en itselleni oisi halunut...hyvä niin ..oikeesti tässä kävi hyvin...vaikka mun pääni ei sitä viel tajuakkaan..
Hyvä kun sinulla ikävä...se kertoo jostain....
Vietä kiva päivä...meillä sitä vettä..et se siint...
Tsau beibi...🌻👍🌸🌈☔- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ...
Mä en itke...en ikinä..
Mulla valuu vaan niit isoi pisaroita...🌸☔🌻
- aitoriitta
Niin minullakin sinua. Voi olla, että pian nähdään. Se olisi niin jännittävää. Pyörtyisin.
- herätyys
Sitten vois joutua antamaan elvytystä.
- aitoriitta
😀😀😀
- mukanokkela
Pimiä Vappu kiittää kuittaa hyvää päivää!
- Bottitykkääromantiik
https://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A&index=3&list=RDMMhCdgDxQbW_U
Kuin rakkauskirje, virtuaalinen rakkauskirje. Romantiikkaa.- Bottivaaleanpunaistuu
Kaikkia kauniita viestejä, KuokkaonBotinmielestäaikamuru(=
Hyvää vappua aloittajalle!
- NIITTOKONE
Mihin kuokan kaasutinkuva joutui? Jostain syystä luulin nähneeni kuvan aiemminkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284