Mitä haluaisit mun tekevän?

Samassaveneessäkö

Onhan sekin mahdollisuus että olet ymmärtänyt mut niin väärin, että vihaisin sua. Siinä ympäristössä kun pitää käyttäytyä oikein. Meillä molemmilla tuntuu vuorottelevan nämä kaudet kun otetaan etäisyyttä ja taas lähestytään. Saattavat vielä mennä ristiin. Sitten toinen taas "saa nenilleen" ja poistuu paikalta sydän murskattuna. Puhuminen olisi avain. Muuten kaikki on vain väärinkäsityksiä ja omien tunteiden heijastelua ja peilaamista. Näen että olet ihastunut ja uskon sun ymmärtäneen mun käytöksestä jo aikoja sitten mitä tunnen. Muut sen ainakin tuntuu näkevän, mikä kyllä ahdistaa. On elämässä muitakin asioita, jotka aiheuttaneet mielenmyrskyjä, alakuloa ja mielipahaa. Mikäli arvioit mua niin tarkkaan kuin minä sinua, on hyvin mahdollista vetää jos jonkinlaisia vääriä johtopäätöksiä. Turha tämäkin aloitus tietysti oli.

27

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToiveeniHänelle

1. Muut naiset pois
      2. Uskollinen käytös
      3. Ainoastaan totuuden puhumista
      4. Tarinointi loppuu
      5. Kunnioita minua. Älä enää vähättele
      6. Otat yhteyttä ihan itse sitten kun alkaa tuntuun että nuo asiat onnistuu ilman vaikeuksia

• lapsellista.touhua

Hah ,hah joku uskoo vielä Joulupukkiin että joku kasanoova muuttus uskolliseksi se on sama kun toivois mustan muuttuvan valkoiseksi.Ei ne miksikään muutu aina tulee sua parempi naikkonen.Se on ihan sama mitä vaatimuslistoja teet.

• ToiveeniHänelle

Tuskin muuttuukaan. Odottelen silti vielä hetken ennen kuin alan itse leikkiin muiden kanssa.

• omakäytösvaikuttaa

Oletko nyt aivan varma että syy ei ole sinussa jos muita naisia vikittelee, ei tarkota että ois aina pelimies, katsos jos nainen omalla käytöksellään antaa luotaantyöntävän vaikutelman sekä vaan vihjailee ja odottaa ajatustenlukua niin ei voi mies tietää jos hänet haluaisit, pitäisi sanoa varsinkin jos mies saanu kuvan ettei sua kiinnosta. Ei pidä odottaa että mies tekee kaiken, eihän se suhteessakaan mene niin, muutenkin sinkkuna saa kyllä harrastaa seksiä , itellä jos se kaipauksen kohe sanois suoraan että haluais mut niin siihen loppuis heti satunnainen seksikin, sitäpaitsi on tässä puoli vuotta ollut jo ilman lukuunottamatta yhtä seksikertaa tässä mutta huomas taas että ei satunnainen seksi tee muutakun pahentaa vaan oloa kun ei tunteet toista kohtaan ole vähentyneet että ei täsäs ole hirveesti haluja edes ettiä ketään muuta naista suhteeseen.

• olenkyllä

ihastunut, mutta kukapa ei suhun olisi. En usko olevani ainut sillä saralla. Mitä itse haluat ja kenen kanssa haluaisit jakaa murheet ja ilot.

• Aptämä

Tuskin mulle tämä, en ole niin suosittu. Enkä välitä huomiosta. Mutta yksi mies ajatuksissa, hiukan vanhempi. Nähdään melkein päivittäin töissä.

• Eimitäänjärkeä1

Entäpä jos kaikki onkin aloittajan omaa mielikuvitusta ja ymmärrät ihastuksen kohteesi väärin ?
      Jospa tämä henkilö ei ole kiinnostunut sinusta millään tasolla ?
      Mietitkö ikinä, että käytöksesi voi olla ahdistavaa ?

Tiedän mistä puhun, kun olen joutunut itse tällaisen henkilön mielikuvituksen uhriksi.

• PettynytNainen

Onko miehelle vai naiselle tämä?
        Itse naisena näin eräässä miehessä, muuten ekaa kertaa elämässäni jotain lämmintä. Tulkitsin hänet väärin ja sain pakit. En ollut heti valmis luovuttamaan, koska hellyys ja kipinöinti oli mielestäni käsin kosketeltavaa. Nyt olen luovuttanut. En mä enää tämän ikäisenä jaksa. Minun virheeni, mutta ymmärrä tuota henkilöä joka sinusta välittää. Hän voi nähdä sinut suoranaisesti elämänsä parhaimpana löytönä. Arvostaa sinua jo luomiensa mielikuvien perusteella. Anna hänelle anteeksi ja juttele nätisti asiasta.

• Eimitäänjärkeä2

Miehelle tämä....
        Olen itse ollut onnellisessa parisuhteessa jo kauan, niin en ymmärrä, että miten olisin ollut edes saatavilla.
        En ole ikinä osoittanut minkäänlaista kiinnostusta tätä kyseistä miestä kohtaan, niinpä tuli puskista koko juttu.
        Tottahan saa ihmisiin ihastua ja en ole siitä hänelle vihainen, mutta rajansa kaikella. Jouduin monta kertaa kiusallisiin tilanteisiin hänen käytöksensä vuoksi.
        Tästä on jo onneksi aikaa useampi vuosi ja en ole kuullutkaan hänestä enää.

• Välillä huomaan täysin saman omalla kohdallani...

• Siismitähä

Jos sinä näet hänen käytöksestään, että on suhun ihastunut ja hän tietää sun olevan häneen ihastunut, niin mikä tuossa nyt on se ongelma? Tälleen yksinkertaistetusti kysyttynä.

• Fgyyesfvv

Toinen on varattu. Uskoisin. Toinen ei uskalla tai periaatteena ei ole toimia niin, että repäisisi toisen ulos omasta nykyisestä elämästä. Vaikka se voisi olla oikea ratkaisu molemmille, rakastaa toista rauhassa.

• pelkuritEiUskalla
        Fgyyesfvv kirjoitti:

Toinen on varattu. Uskoisin. Toinen ei uskalla tai periaatteena ei ole toimia niin, että repäisisi toisen ulos omasta nykyisestä elämästä. Vaikka se voisi olla oikea ratkaisu molemmille, rakastaa toista rauhassa.

mahdollisesti.

• Hämmästynyt

Kuulostaa tutulta.. Itellä hieman samanlainen tilanne käynnissä. Missä tapasitte?

• Minusta tuntuu että olen ymmärtänyt kaiken väärin. Ehkä en kuitenkaan merkitse hänelle niin paljon kuin olen kuvitellut..

• Eräsmiess

Millon näitte viimeksi?

• Taisi olla perjantaina. Kuinka niin?

• en_tiedä_mihin
        Eräsnainen kirjoitti:

Taisi olla perjantaina. Kuinka niin?

Pikaisesti joo nähtiin...sitten katosi.

• En nyt ihan vain katoa.😃

• Tohtorisykerö69

Tuuppa tänne sieltä ja työnnä anustappi syvälle miun anaaliin vapun kunniax 🤤

• samakaikille

Jos haluat tutustua sun pitää laittaa tekstiviesti tulemaan sillä huomenna voi olla jo liian myöhäistä.

• huonostisuunniteltu

Häne ei voi hyvin kauan jatkuneen "auttamisen" takia, se aiheuttaa yhä hyvin paljon stressiä kun aina vieraitten ihmisten kanssa joutuu tekemään töitä. Kaikki kauheus alkoi jo vuosia sitten, kun häntä ei pidetty hyvänä työntekijänä. Silloin kun itse voi huonosti ei ole minkäänlaista jaksamista ruveta auttamaan ketään muita kuin omia lähisukulaisia. Aivan liikaa ihmisiä ollut mukana koko ajan. Yhä puuttuu kiva vakituisempi työkin.

• kysymys

Kenestä puhut, kenen auttaminen?

• Sivustaseuraaja
        kysymys kirjoitti:

Kenestä puhut, kenen auttaminen?

Älä suotta sitä mieti. Se on yks palstan vakiojankkaaja. Opit kyllä tunnistamaan, jos et ajoissa pääse täältä pois. On se ehkä vähän edistynyt jo välillä noissa mietteissään.

• yksinäkemys

No, mistä päättelet hänen ihastuneen sinuun? Ja mitä itse olet tehnyt? Laita konkreettisia asioita tähän. Jos tilanne on se, että sinun pitäisi saada sanottua hänelle, että lopettaa ihastumisen ja että hän näyttää mielestäsi loukkaantuneelta, niin eikö tuo ole sinun tulkintaa? Tuskin hän haluaa, että menet tonkimaan hänen tunne-elämäänsä. Jos joku tulisi vastaavaa sanomaan minulle, niin toivottavasti kerkeäisin aavistaa hänen asiansa ja ottaisin jalat alleni ja juoksisin kauas. Tuskin siinä vauhdissa saisi asioitaan selvitettyä minulle.

• Vihajarakkaus80

Jos saa vihaisia mulkaisuja, ajattelee helposti ettei toisella oikeasti kiinnosta, vaan se juoksee vain sen perässä. Varsinkin jos muut vielä ympärillä jauhavat omiansa samasta aiheesta. Kasvoikkain pitäsi puhua nämä asiat.

• kysymystä

Miten muut ovat ilmaisseet näkevänsä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2153
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1739
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1597
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1137
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe