..peräreikänsä piiluvan prinsessan kanssa, voi kudella umpeen impikalvoansa, yhe sun toisenkaan jannun ongelmaa, nyt erotaan. Moro.
Kirjoitettu on. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
T.per veer sia dolenzjee.... ole rauhassa.
Ei tommosen valehtelevan
12
304
Vastaukset
Mistä v.tusta suollat tuollaisia? 😂
- sekoittajan_soppia
Ei multa tuollaiset viestit ainakaan, = D vaikka prinsessan olisinkin joskus maininnut.
- JeesusKristusONKuningas
Oletko loukkaantunut, sanoitko olevasi myös poukkaantunut.
Hei, tuu tänne kälkkää kälä kälä sivistys bälä kjiähkäkä. Zöpzäp. - Poukkaannu.keskenäs
En ole vastuussa, vaikka poukkaantuisitte. Mikä on eräsnainen. Senkin erä äs pieruperästä varastosta pieremä. Niin. Naamioleikki.
- Mistäonkyse
Ei niin yhtään mistään. Ellei oravalla ole syndroomaa, mitä tavataan sanoa:mikä tulisi tällaista vikkelää käpykipittelijää reikään pistään. Köppels käppälehes......
- Romanssi
Romanssi
Leif wager
Sua vain yli kaiken mä rakastan
Sinä taivaani päällä maan
Minä maiset murheeni unohdan
Sinisilmiis kun katsoa saan
Minä maiset murheeni unohdan
Sinisilmiis kun katsoa saan
Ylin riemuni oot mitä toivoisin
Sä kun istut mun rinnallain
Olet kaikkeni aarteeni kallehin
Olet onneni unelmain
Oi sallithan että mä suutelen
Sinisilmiäs armahain
Mä jos kauas sun luotasi joutunen
Kuvas seuraa mun matkallain
Ylin riemuni oot mitä toivoisin
Sä kun istut mun rinnallain
Olet kaikkeni aarteeni kallehin
Olet onneni unelmain
Oi sallithan että mä suutelen
Sinisilmiäs armahain
Kuvas seuraa mun matkallain..- JeesusKristusONKuningas
Kirjoitettu on. Sitten minä näin mitrn peto nousi maan uumenista. Pedolla oli samanlaiset sarvet mitä karitsalla, mutta se puhui kuin lohikäärme.
- Kätkät.eikucätcät
Kyllä karitsalla on sarvet. Naisella on kroonisesti vuotava arpi jalakojensa välissä, mistä ei kiistellä.
- hannuristojiimies
Käyn asioilla ja olen pakotettu kertomaan mitä minulle on tehty julkisesti internetissä.
Kysyin poliisilta Whatsapp ja sanottiin että se ei ole rikos.
Aika loppuu. Vuosia jo odotin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2075260Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813726SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673613Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers223558SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun443170SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site342468Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062380SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412356Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?312204Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762150