Harmi etten ole mies paikalla

Saattaisin pestä sun selän.😘
Hyvää yötä sitten.

38

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinmyö

      Hyvää yötä ja kauniita unia

      • uniakatsomaan

        Kiitos samoin sinulle.


    • mik

      Olisit soittanut😘

      • Kuinmyö

        Lauantaina olis aikaa. .miten sinulla?


      • mik

        Sopii jos sovitaan niin.


      • Eikös tuommoinen ole aika höpö hommaa. 😆 Tuollaiset asiat sovitaan henk. kohtaisesti.


      • ähäkuttikuitti

        Eikö se ole sama homma ton selän pesunkin kanssa? 😉


      • Ei se nyt ihan sama. Saatan pöllähtää paikalle yllättäen. 😂


      • ähäkuttikuitti

        Mihinkähän pöllähtäisit?😁


      • Selänpessuun tietenkin. 😘😂


    • muakin.harmittaa

      Joo, se olis ollu kiva. Olisiks sä laittanu jonkin hyvän iltapalanki?

      • Eiköhän me oltais siirrytty suoraan jälkiruokaan.😉


      • muakin.harmittaa
        Eräsnainen kirjoitti:

        Eiköhän me oltais siirrytty suoraan jälkiruokaan.😉

        Se vasta oliski ollu!


      • Kuinmyö
        Eräsnainen kirjoitti:

        Eiköhän me oltais siirrytty suoraan jälkiruokaan.😉

        Jälkiruokaan . .:)


    • M--

      Mä alan kohta nukkumaan kun piti syödä ensin. Hyvää yötä sullekin! Kukahan muuten olet?

    • Sehän olisi erittäin kiva asia..
      Hyvää yötä!

    • äglöasdfg

      Melkein vuorokauteen ei ole
      päässyt edes tänne.

    • Oliko jo kova ikävä? 😘

      • Kylläon

        Hieno koira. Olen nähnyt tuollaisia ennenkin. Onko se minkä ikäinen?


      • Imissyou

        Hyvä kun on loppuviikko vapaata. Kävin salilla vetämässä pienen treenin. Nyt syön 🍗😎


      • Mitäpäs

        Tuli treenailtua?


      • Kuinmyö
        Mitäpäs kirjoitti:

        Tuli treenailtua?

        Aerobista treeniä soutua, kuntopyörää ja vähän punttia vatsoja alaselkää venyttelyä tänään.🏋️‍♀️


      • Koira on edesmennyt sakemanni. 😔
        Oli mahtava ja viisas koira.
        Iltasella käyn itse vähän treenailemassa.


      • entänykyinen

        Onko viisas koira?


      • Kuinmyö
        Eräsnainen kirjoitti:

        Koira on edesmennyt sakemanni. 😔
        Oli mahtava ja viisas koira.
        Iltasella käyn itse vähän treenailemassa.

        Missä käyt treenailemassa?


      • vieläkoirasta
        entänykyinen kirjoitti:

        Onko viisas koira?

        Oli hienon värinen.


      • Mistäs tiedät että on nykyinen? 😆
        No, ei se ihan yhtä viisas ole.
        Käyn salilla ja välillä treenaan kotona.


      • näinsenkerran
        Eräsnainen kirjoitti:

        Mistäs tiedät että on nykyinen? 😆
        No, ei se ihan yhtä viisas ole.
        Käyn salilla ja välillä treenaan kotona.

        Hiihtäjien kanssa.
        Olihan sekin johtamus.


      • En kyllä harrasta hiihtoa.
        Mutta hyvää yötä. 😘


      • Kuinmyö
        Eräsnainen kirjoitti:

        En kyllä harrasta hiihtoa.
        Mutta hyvää yötä. 😘

        Hyvää yötä täältä myös


    • Tuusamantien

      sitten jos haluat pestä mun seljän. 😄

      • En nyt ihan kenen tahansa selkää pese.😃


      • hihihiii
        Eräsnainen kirjoitti:

        En nyt ihan kenen tahansa selkää pese.😃

        No oikkei piä vua jöötä😂


      • hyväähuomenta
        Eräsnainen kirjoitti:

        En nyt ihan kenen tahansa selkää pese.😃

        Onko se ruskea koira mukana uudessa paikassa.


      • Tuttu paikka mulle.


      • Jälkkäri
        Eräsnainen kirjoitti:

        Tuttu paikka mulle.

        Mitä ruokaa ajattelit syödä tänään😅?


      • Voisin hieman maistella sinua.😘😂


    • Maukasnaukaus

      Asetan harjan lauteiden väliin suorittaen fingerporia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe