Saattaisin pestä sun selän.😘
Hyvää yötä sitten.
Harmi etten ole mies paikalla
38
1013
Vastaukset
- Kuinmyö
Hyvää yötä ja kauniita unia
- uniakatsomaan
Kiitos samoin sinulle.
- mik
Olisit soittanut😘
- Kuinmyö
Lauantaina olis aikaa. .miten sinulla?
- mik
Sopii jos sovitaan niin.
- ähäkuttikuitti
Eikö se ole sama homma ton selän pesunkin kanssa? 😉
- ähäkuttikuitti
Mihinkähän pöllähtäisit?😁
- muakin.harmittaa
Joo, se olis ollu kiva. Olisiks sä laittanu jonkin hyvän iltapalanki?
- muakin.harmittaa
Eräsnainen kirjoitti:
Eiköhän me oltais siirrytty suoraan jälkiruokaan.😉
Se vasta oliski ollu!
- Kuinmyö
Eräsnainen kirjoitti:
Eiköhän me oltais siirrytty suoraan jälkiruokaan.😉
Jälkiruokaan . .:)
- M--
Mä alan kohta nukkumaan kun piti syödä ensin. Hyvää yötä sullekin! Kukahan muuten olet?
Sehän olisi erittäin kiva asia..
Hyvää yötä!- äglöasdfg
Melkein vuorokauteen ei ole
päässyt edes tänne. Oliko jo kova ikävä? 😘
- Kylläon
Hieno koira. Olen nähnyt tuollaisia ennenkin. Onko se minkä ikäinen?
- Imissyou
Hyvä kun on loppuviikko vapaata. Kävin salilla vetämässä pienen treenin. Nyt syön 🍗😎
- Mitäpäs
Tuli treenailtua?
- Kuinmyö
Mitäpäs kirjoitti:
Tuli treenailtua?
Aerobista treeniä soutua, kuntopyörää ja vähän punttia vatsoja alaselkää venyttelyä tänään.🏋️♀️
Koira on edesmennyt sakemanni. 😔
Oli mahtava ja viisas koira.
Iltasella käyn itse vähän treenailemassa.- entänykyinen
Onko viisas koira?
- Kuinmyö
Eräsnainen kirjoitti:
Koira on edesmennyt sakemanni. 😔
Oli mahtava ja viisas koira.
Iltasella käyn itse vähän treenailemassa.Missä käyt treenailemassa?
- vieläkoirasta
entänykyinen kirjoitti:
Onko viisas koira?
Oli hienon värinen.
Mistäs tiedät että on nykyinen? 😆
No, ei se ihan yhtä viisas ole.
Käyn salilla ja välillä treenaan kotona.- näinsenkerran
Eräsnainen kirjoitti:
Mistäs tiedät että on nykyinen? 😆
No, ei se ihan yhtä viisas ole.
Käyn salilla ja välillä treenaan kotona.Hiihtäjien kanssa.
Olihan sekin johtamus. - Kuinmyö
Eräsnainen kirjoitti:
En kyllä harrasta hiihtoa.
Mutta hyvää yötä. 😘Hyvää yötä täältä myös
- Tuusamantien
sitten jos haluat pestä mun seljän. 😄
- hihihiii
Eräsnainen kirjoitti:
En nyt ihan kenen tahansa selkää pese.😃
No oikkei piä vua jöötä😂
- hyväähuomenta
Eräsnainen kirjoitti:
En nyt ihan kenen tahansa selkää pese.😃
Onko se ruskea koira mukana uudessa paikassa.
- Jälkkäri
Eräsnainen kirjoitti:
Tuttu paikka mulle.
Mitä ruokaa ajattelit syödä tänään😅?
- Maukasnaukaus
Asetan harjan lauteiden väliin suorittaen fingerporia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
