Dna hubi___

Elokuvateollisuus

Mistä voi johtua kun jotkut C-more palvelun elokuvat eivät toimi. Toiset pysähtyvät heti alkuun ja jotkut menevät jonkin aikaa kunnes pysähtyvät. 100 megan netti joten se ei ole ongelma. Onko muilla samanlaisia ongelmia?

12

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranice

      Luultavasti kyseessä on jotain tekijänoikeus juttuja ja Dna ei maksaisi elokuva yhtiölle vaadittavaa summaa esitys oikeuksista.

    • Palacidos

      Mulla sama juttu hubin kanssa eli osa C-moren elokuvista ei toimi. Menee kyllä vähän matkaa, mutta sitten kuva palautuu alkuun. Vika on tosiaankin Dna:n liian heikoissa tekijänoikeuksissa ja C-more ei asialle mitään voi.

      • Re-load

        Jos Dna:n palveluissa on todellakin tuollainen juttu että ei voi katsoa joitain elokuvia sen takia että firma ei oo maksanut teosto maksua niin kyllä sitten todellakin on asiat huonosti. Mulla Elisa viihde ja C-more palvelusta pystyy katsomaan kaikki elokuvat ilman mitään ongelmia.


      • Postipete

        Eihän Dna hubilla pysty vielä edes katsomaan ilmaiskanavia IPTV:n kautta niin kuin kilpailevilla operaattoreilla pystyy


      • dsfdsfdsfdsf
        Postipete kirjoitti:

        Eihän Dna hubilla pysty vielä edes katsomaan ilmaiskanavia IPTV:n kautta niin kuin kilpailevilla operaattoreilla pystyy

        Ei Elisa Viihteessäkään voi katsoa ilmaiskanavia IPTV:n kautta, lukuunottamatta aivan pieniä alueita Suomessa!


    • Sössöpistääpalautetta

      Dna:lla on chat palvelu johon kannattaa laittaa palautetta siitä että jotkut elokuvat ei toimi.

    • Sisäsiittoista

      Dna:n chattiin olin yhteydessä hetki sitten ja sieltä sanottiin että vika ei ole Dna:ssa vaan C-more palvelussa. Mihin tässä nyt oikein sitten uskoisi?

      • Uskonpuhdistus

        Kyllä se ongelma on todellakin Dna:ssa eli he eivät ole maksaneet teosto maksuja. Mulla Elisa viihteessä C-more ja mitään ongelmaa ei oo koskaan ollut joten jos se vika olisi C-moressa niin sitten se olisi kaikilla operaattoreilla.


    • Jason_bourne

      Jason Bourne elokuvat eivät toimi Dna hubissa.

      • kuvaton

        Eikä monet muutkaan.


      • Copyright_bitti_päällä

        Minulla oli jokin aika sitten C-Moren leffakanavat ja kun tallensin ajastettuna joitakin elokuvia Sonyn tv:llä, niin laittoi virheilmoituksiin tiedon, että elokuva on kopiosuojattu eikä sitä talleteta. Se ei ollut mikään este, sillä kun elokuva alkoi, niin tein nopean käynnin naapurikanavalle ja kun palasin elokuvan kanavalle tallennukseen, niin siinä oli pari sekuntia aikaa laittaa tallennus käyntiin;) Ajastettuna tämä temppu ei tietenkään onnistu.

        Tämä Copyright -bitti on oikeastaan MPEG -sisältöön kuuluva ominaisuus, jonka osa laitteista tunnistaa. Sony ainakin tuntuu noudattavan MPEG-normin kopiosuojauksen määritelmiä.


      • suolesta_tuollainen
        Copyright_bitti_päällä kirjoitti:

        Minulla oli jokin aika sitten C-Moren leffakanavat ja kun tallensin ajastettuna joitakin elokuvia Sonyn tv:llä, niin laittoi virheilmoituksiin tiedon, että elokuva on kopiosuojattu eikä sitä talleteta. Se ei ollut mikään este, sillä kun elokuva alkoi, niin tein nopean käynnin naapurikanavalle ja kun palasin elokuvan kanavalle tallennukseen, niin siinä oli pari sekuntia aikaa laittaa tallennus käyntiin;) Ajastettuna tämä temppu ei tietenkään onnistu.

        Tämä Copyright -bitti on oikeastaan MPEG -sisältöön kuuluva ominaisuus, jonka osa laitteista tunnistaa. Sony ainakin tuntuu noudattavan MPEG-normin kopiosuojauksen määritelmiä.

        Aivan suolesta tuollaiset kopion/tallennuksenestobitit, ne meinaa heittää tuollaisilla ihmiset suoraan takaisin 1970-luvulle! Mitä varten laitteissa on tallennusominaisuus jos joku tv-yhtiö päättää ettei sitä saa käyttää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe