Mistä voi johtua kun jotkut C-more palvelun elokuvat eivät toimi. Toiset pysähtyvät heti alkuun ja jotkut menevät jonkin aikaa kunnes pysähtyvät. 100 megan netti joten se ei ole ongelma. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Dna hubi___
12
198
Vastaukset
- Ranice
Luultavasti kyseessä on jotain tekijänoikeus juttuja ja Dna ei maksaisi elokuva yhtiölle vaadittavaa summaa esitys oikeuksista.
- Palacidos
Mulla sama juttu hubin kanssa eli osa C-moren elokuvista ei toimi. Menee kyllä vähän matkaa, mutta sitten kuva palautuu alkuun. Vika on tosiaankin Dna:n liian heikoissa tekijänoikeuksissa ja C-more ei asialle mitään voi.
- Re-load
Jos Dna:n palveluissa on todellakin tuollainen juttu että ei voi katsoa joitain elokuvia sen takia että firma ei oo maksanut teosto maksua niin kyllä sitten todellakin on asiat huonosti. Mulla Elisa viihde ja C-more palvelusta pystyy katsomaan kaikki elokuvat ilman mitään ongelmia.
- Postipete
Eihän Dna hubilla pysty vielä edes katsomaan ilmaiskanavia IPTV:n kautta niin kuin kilpailevilla operaattoreilla pystyy
- dsfdsfdsfdsf
Postipete kirjoitti:
Eihän Dna hubilla pysty vielä edes katsomaan ilmaiskanavia IPTV:n kautta niin kuin kilpailevilla operaattoreilla pystyy
Ei Elisa Viihteessäkään voi katsoa ilmaiskanavia IPTV:n kautta, lukuunottamatta aivan pieniä alueita Suomessa!
- Sössöpistääpalautetta
Dna:lla on chat palvelu johon kannattaa laittaa palautetta siitä että jotkut elokuvat ei toimi.
- Sisäsiittoista
Dna:n chattiin olin yhteydessä hetki sitten ja sieltä sanottiin että vika ei ole Dna:ssa vaan C-more palvelussa. Mihin tässä nyt oikein sitten uskoisi?
- Uskonpuhdistus
Kyllä se ongelma on todellakin Dna:ssa eli he eivät ole maksaneet teosto maksuja. Mulla Elisa viihteessä C-more ja mitään ongelmaa ei oo koskaan ollut joten jos se vika olisi C-moressa niin sitten se olisi kaikilla operaattoreilla.
- Jason_bourne
Jason Bourne elokuvat eivät toimi Dna hubissa.
- kuvaton
Eikä monet muutkaan.
- Copyright_bitti_päällä
Minulla oli jokin aika sitten C-Moren leffakanavat ja kun tallensin ajastettuna joitakin elokuvia Sonyn tv:llä, niin laittoi virheilmoituksiin tiedon, että elokuva on kopiosuojattu eikä sitä talleteta. Se ei ollut mikään este, sillä kun elokuva alkoi, niin tein nopean käynnin naapurikanavalle ja kun palasin elokuvan kanavalle tallennukseen, niin siinä oli pari sekuntia aikaa laittaa tallennus käyntiin;) Ajastettuna tämä temppu ei tietenkään onnistu.
Tämä Copyright -bitti on oikeastaan MPEG -sisältöön kuuluva ominaisuus, jonka osa laitteista tunnistaa. Sony ainakin tuntuu noudattavan MPEG-normin kopiosuojauksen määritelmiä. - suolesta_tuollainen
Copyright_bitti_päällä kirjoitti:
Minulla oli jokin aika sitten C-Moren leffakanavat ja kun tallensin ajastettuna joitakin elokuvia Sonyn tv:llä, niin laittoi virheilmoituksiin tiedon, että elokuva on kopiosuojattu eikä sitä talleteta. Se ei ollut mikään este, sillä kun elokuva alkoi, niin tein nopean käynnin naapurikanavalle ja kun palasin elokuvan kanavalle tallennukseen, niin siinä oli pari sekuntia aikaa laittaa tallennus käyntiin;) Ajastettuna tämä temppu ei tietenkään onnistu.
Tämä Copyright -bitti on oikeastaan MPEG -sisältöön kuuluva ominaisuus, jonka osa laitteista tunnistaa. Sony ainakin tuntuu noudattavan MPEG-normin kopiosuojauksen määritelmiä.Aivan suolesta tuollaiset kopion/tallennuksenestobitit, ne meinaa heittää tuollaisilla ihmiset suoraan takaisin 1970-luvulle! Mitä varten laitteissa on tallennusominaisuus jos joku tv-yhtiö päättää ettei sitä saa käyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436