Vain ne jotka oikeasti tietävät vastaavat. Jos tilaan esim. Briteistä 5 mg tadalafiilia laillisen apteekin kautta, ja apteekin lääkäri kirjoittaa EU-reseptin valmisteeseen tilauksen yhteydessä, niin voiko tulli sen pysäyttää ja hävittää "tutkimuksissaan", tai viivästyttää tilauksen saamista kohtuuttomasti (tyyliin puolen vuoden selvitysten ajaksi). Itselläni on myös suomalainen e-resepti 5 mg vahvuuteen. Mutta jos tilaisinkin 20 mg Briteistä brittilääkärin kirjoittamana (koska on paljon halvempi mg/eur) niin polkeeko tulli röyhkeästi EU:n vapaakauppasopimuksen suojellakseen apteekkitoimintaa Suomessa?
Tadalafiilin tilaaminen laillisesta EU-apteekista
3
497
Vastaukset
- Suosittelen_5mg
Ainiin annostuksesta. Suosittelen ehdottomasti 5mg/vrk jatkuvasti otettuna vuoden jokaisena päivänä.
Se aiheuttaa vähemmän sivuvaikutuksia, kuin se että otat "tarvittaessa" 20mg kerrallaan.
Suomalaiset lääkärit eivät vaan tätä yksityiskohtaa millään ymmärrä!!!
Tadalafiili kertyy hitaasti elimistöön, joten paras teho saavutetaan vasta, kun olet ottanut ainakin 5 vuorokautta putkeen lääkettä. - testattuon
Ei pysäytä eikä viivästytä. Tilaat vain laillisesta lähteestä, jossa täytät kyselykaavakkeen. Lääkäri kirjoittaa reseptin, jolloin toiminta on lain mukaista. Ei kannata tilata paikoista, joissa luvataan ilman reseptiä. Olen tilannut muutaman kerran ja yleensä lähetys on saapunut muutaman päivän sisällä.
- tuuristakiinni
Jokainen pillerilähetys ei jää kiinni tullipostiin, mutta jos jää niin resepti on esitettävä noudettaessa.
Noista nettiapteekkien "reseptien" hyväksymisestä on tehty kysely tullille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882