Onko kellään kokemusta, mistä alkaa etsiä vikaa, kun Zafiran mittarit ja merkkivalot ovat mykkänä? Mittariston valo toimii, vilkut toimivat ja niiden merkkivalo, mikään muu ei toimi.
Zafira mittarit eivät toimi
5
443
Vastaukset
- GFC-XXX
Samanlainen vika oli minulla tänä keväänä. Muistaakseni otin hetkeksi akun johdot irti ja sillä vika korjaantui itsestään.
- astra1.6-99
Vastaavanlainen vika. Mittariston liitin taulun takaa rikki. Mittaritaulun puolelta. Jouduttiin vaihtamaan koko taulu. Se oireili jo paljon aikaisemmin (mm. kierroslukumittari) kunnes hyytyi sitten kokonaan.
- joskysfiat
oikeanpuolesen viiksen päässä oleva painokykintä painaen voi valita näyttötilan valinnan.
- aijaa
Tarkoitatko että viiksen päässä olisi joku nappi josta valitaan mikä merkkivalo toimii ja mikä ei ?
- kädetönautonkorjaaja
Tuskin keneltäkään täälllä suomi24-palstalla onnistuu kaukoparannus. Joudut ottamaan mittariston käteen tai jos ei taidot riitä, vie huoltoon.
Jos innostut itse korjaamaan, samalla kannattaa laittaa kaikki polttimot uusiksi. Osa niistä voi olla ledejä, joten niiden suhteen pääsee helpommalla. Varsinkin Ooppelin matkamittarin kontaktit on herkkä hapettumaan ja mittari menee pimeäksi. Epäilen, että jotkut tahallaan näpräävät mittaristoa, jotta saavat sen pois pelistä. Myyntiä ei helpota, jos mittariston muistissa on 450 000 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58835En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k50787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722