Zafira mittarit eivät toimi

Timbe1957

Onko kellään kokemusta, mistä alkaa etsiä vikaa, kun Zafiran mittarit ja merkkivalot ovat mykkänä? Mittariston valo toimii, vilkut toimivat ja niiden merkkivalo, mikään muu ei toimi.

5

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GFC-XXX

Samanlainen vika oli minulla tänä keväänä. Muistaakseni otin hetkeksi akun johdot irti ja sillä vika korjaantui itsestään.

• astra1.6-99

Vastaavanlainen vika. Mittariston liitin taulun takaa rikki. Mittaritaulun puolelta. Jouduttiin vaihtamaan koko taulu. Se oireili jo paljon aikaisemmin (mm. kierroslukumittari) kunnes hyytyi sitten kokonaan.

• joskysfiat

oikeanpuolesen viiksen päässä oleva painokykintä painaen voi valita näyttötilan valinnan.

• aijaa

Tarkoitatko että viiksen päässä olisi joku nappi josta valitaan mikä merkkivalo toimii ja mikä ei ?

• kädetönautonkorjaaja

Tuskin keneltäkään täälllä suomi24-palstalla onnistuu kaukoparannus. Joudut ottamaan mittariston käteen tai jos ei taidot riitä, vie huoltoon.
      Jos innostut itse korjaamaan, samalla kannattaa laittaa kaikki polttimot uusiksi. Osa niistä voi olla ledejä, joten niiden suhteen pääsee helpommalla. Varsinkin Ooppelin matkamittarin kontaktit on herkkä hapettumaan ja mittari menee pimeäksi. Epäilen, että jotkut tahallaan näpräävät mittaristoa, jotta saavat sen pois pelistä. Myyntiä ei helpota, jos mittariston muistissa on 450 000 km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4788
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3572
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      200
      2014
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1851
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1792
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1621
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19