Kuukkelissa on hakemisto joka kertoo missä ketjuissa on vierailtu. Onneksi en minä.
Ei kannata kirjautua siis ja nimerkkiä kannattaa vaihtaa tiuhaan.
Mikäs tuo profilointi-hakemisto on ?
18
453
Vastaukset
Oletko etsintäkuulutettu vai miksi sinun on tarpeellista piileksiä?
Onkos täällä montakaan ketjua, joissa ei olisi vierailtu? No tämä ketju näytti vielä nollaa, niin tulinpa vierailemaan.- AnuSaukkoinen
Sinä näet profiloinnista vain nimimerkkien mukaan. Kuukkeli tietää sinusta paljon-paljon enemmän.
Ehkä enemmän kuin sinä luulet tietäväsi itsestäsi... Minäkin haluan tietää minusta enemmän, olen minusta niin mielenkiintoinen.
Miten löydän profiloinnin, jossa saan enemmän tietoa itsestäni?- Vanha.kikka
Minulla on A-4 ruutulehtiö.
Siihen kirjoitan kuivamustekynällä missä olen milloinkin klikannut, päivämäärä ja kellonaika ja keitä nimimerkkejä on ollut lähettyvillä. Mitä he ovat tehneet ja sanoneet.
Aina kun lehtiö täyttyy, luovutan sen kansalaisarkistoon ja vaarin, kellekään ei saa kertoa, mitä olen heistä muistioinut.
- puska
Kohdennettu mainonta on aivan typerää. Esim. minua luullaan joksikin nuoreksi teiniksi, raha-asiani ovat mukamas rempallaan kun lainoja tyrkytetään, kaupataan voiteita joita en missään tapauksessa voisi käyttää allergiani vuoksi jne. jne.
En ymmärrä miksi kuukkelissa tarvitaan erillinen hakemisto joka kertoo missä kukin on käynyt ja mihin ketjuun kirjoittanut. Suojelupoliisin tutkinnat ovat asia erikseen, mutta tämä profilointi on lapsellista ja typerää.- Ei.mainoksia
Mainostajat valtaavat koneesi jos annat niin tapahtua.
- tööttt
- aika kurjaa rääkkiä on kun on tuomittu mielisairaaksi ja kodissa hiippailee jos jonkin sortin hiippailijaa - nk laitapuolen edustajaa - ei sitä turhaan puhuta vanhusten turvattomuudesta
- väkivaltaa maaailmassa montaa sorttia - fyysistä, henkistä, hengellistä, talouteen, omaisuuteen , rahoihin ja varoihin kohdistuvaa, jopa seksuaalista ja fyysistä rääkkiä - monetkin iäkkäät naiset joutuneet kokemaan - mitä on elo esm vv-avioeron jälkeen - ihmisistä tulee kuin ilmieläviä
perkeleiitä - semmoista kauppasotia kyllä mainostetaaan kovasti - muttäkukaan ole missään vastuussa seurauksista ja tuhoisuudesta - mitä saavat aikaan ihmstenelossa.- hiippailijan
Onko sinulla hallusinaatioita?
hiippailijan kirjoitti:
Onko sinulla hallusinaatioita?
"Onko sinulla hallusinaatioita? "
Tuota minäkin olisin halunut kysyä töötttiltä, koska vaikuttaa joka kirjoituksessaan jotenkin oudolta noiden mielipiteidensä kanssa.
Minun kotiini ei hiippaile kukaan, eikä minua ole määritelty mielisaairaaksi, enkä koe mitää fyysistä, henkistä ta seksualista väkivaltaa.
Myös raha-asiani on kunnossa ja kukaan ei ole niitä ryöstämässä ja hyvin pärjään.
Todella ihmettelen, että sinua ryöstetään, raiskataan, rahasi viedään, siis tätä kysyn tuolta töötttiltä?
Kuinka voi jollain olla noin vaikeaa hyvänvoiti yhteiskunnasamme? Parantaisiko tämä tuleva sote-uudistus, että kaikki mielenterveyspotilaat saataisiin asianmukaiseen hoitoon?Kristiina23 kirjoitti:
Tuota minäkin olisin halunut kysyä töötttiltä, koska vaikuttaa joka kirjoituksessaan jotenkin oudolta noiden mielipiteidensä kanssa.
Minun kotiini ei hiippaile kukaan, eikä minua ole määritelty mielisaairaaksi, enkä koe mitää fyysistä, henkistä ta seksualista väkivaltaa.
Myös raha-asiani on kunnossa ja kukaan ei ole niitä ryöstämässä ja hyvin pärjään.
Todella ihmettelen, että sinua ryöstetään, raiskataan, rahasi viedään, siis tätä kysyn tuolta töötttiltä?
Kuinka voi jollain olla noin vaikeaa hyvänvoiti yhteiskunnasamme? Parantaisiko tämä tuleva sote-uudistus, että kaikki mielenterveyspotilaat saataisiin asianmukaiseen hoitoon?Miksi puolustaudut?
Ei hän varmaan sinusta kirjoittanutkaan.Kristiina23 kirjoitti:
Kuinka voi jollain olla noin vaikeaa hyvänvoiti yhteiskunnasamme? Parantaisiko tämä tuleva sote-uudistus, että kaikki mielenterveyspotilaat saataisiin asianmukaiseen hoitoon?Kyllä hänellä sanomaakin löytyy, se pitää löytää. Pintapuolinen lukeminen ei riitä. Onhan miesmenneisyydestä sulattanut palstan romantikkojen sydämet. Hullu mikä hullu jos häntäkin verrataan ns. normaaleihin, hallusinaatioiden vallassa vaeltava.
Ei täällä kovin hyvin kai ketään ymmärretä.
Tänää keskustelin ihmisen kanssa, josta ei voi sanoa pahaa sanaa. Empaattinen, muita pyynteettömästi auttava, ihana halinainen, mutta suuni jäi auki ja yllätykseni oli suuri kun hän alkoi kertomaan elämästään.
Istun mökin pirtissä. Jäälauttoja horisontissa, jäätä rannassa.- Kristiina..23
korpikirjailija kirjoitti:
Kyllä hänellä sanomaakin löytyy, se pitää löytää. Pintapuolinen lukeminen ei riitä. Onhan miesmenneisyydestä sulattanut palstan romantikkojen sydämet. Hullu mikä hullu jos häntäkin verrataan ns. normaaleihin, hallusinaatioiden vallassa vaeltava.
Ei täällä kovin hyvin kai ketään ymmärretä.
Tänää keskustelin ihmisen kanssa, josta ei voi sanoa pahaa sanaa. Empaattinen, muita pyynteettömästi auttava, ihana halinainen, mutta suuni jäi auki ja yllätykseni oli suuri kun hän alkoi kertomaan elämästään.
Istun mökin pirtissä. Jäälauttoja horisontissa, jäätä rannassa."Kyllä hänellä sanomaakin löytyy, se pitää löytää"?
Niin kai pitäisi, mutta minä en jaksa/viitsi niitä lukea ja syventyä hänen sanomaansa. , koska usein se on minulle vierasta mielentilaa, josta nytkin tulkitsin, että se on hrhaista .
Yllättävän paljon minäkin olen kuunellut entisen työkaverini, mielestäni harhoista, koska häntä kuunnellaan seinien lävitse ja hänen taulujaan varastetaan. Hän oli myös innokas opiskelija yliopiston luennoilla ja sitten kertoi, että hänellä on maisterin paperit. Kun kysyin, mistä niitä voi lukea, niin hän sanoi, että ne on julistettu salaisiksi 50-v??
Miksi minä kuluttaisin tätä joutenoloani jonkun minulle vieraan aiheen parissa ja kuinka tulin vastanneeksi tuohon?
Ihanaa, että saat katsella jäiden lähtöä, (saisin minäkin, mutta en jaksa 200 m mennä tuone rantaan)mutta elämäni upeimman jäidenlähdön olen kokenut kotiseudullani.
Olimme juuri lähdössä hesaan, kun kuului valtava ryminä. Tietty, menimme katsomaan. Paasivesi 10 km leveä puski jäät rantaan sopivalla tuulella. Oli mahtavat jäävuoret, joista on useita kuvia.
"Ei täällä kovin hyvin kai ketään ymmärretä."
No, eipä niin, mutta oletko itse kantanut kortesi kekoon? Vaikka, eipä silti. Voi täällä olla hyvinkin sovinnolinen ja silti saa joku aiheen moittia. Tellukka kirjoitti:
Miksi puolustaudut?
Ei hän varmaan sinusta kirjoittanutkaan."Miksi puolustaudut?"
"Ei hän varmaan sinusta kirjoittanutkaan."
No, ei todellakaan kirjoittanut minusta, mutta kuinka sinä tulkitset, että minä jotenkin puolustaudun?
Minä kerroin vain oman mielipiteeni, mutta kieltämättä, en jaksa lukea hänen kaikkia kirjoituksia, joihin mukamas pitäisi jotenkin syventyä. Ei kiinosta.
On kirjoituksia, joihin haluan vastata ja kertoa oman mielipiteeni, mutta tälle "töötttille" minulla ei ole mitään sanottavaa, koska ne usein menee minun ymmärykseni ohi, siis en jaksa paneutua hänen ongelmaansa tässä surkeassa elämässä hänen kohdallaan.Kristiina23 kirjoitti:
"Miksi puolustaudut?"
"Ei hän varmaan sinusta kirjoittanutkaan."
No, ei todellakaan kirjoittanut minusta, mutta kuinka sinä tulkitset, että minä jotenkin puolustaudun?
Minä kerroin vain oman mielipiteeni, mutta kieltämättä, en jaksa lukea hänen kaikkia kirjoituksia, joihin mukamas pitäisi jotenkin syventyä. Ei kiinosta.
On kirjoituksia, joihin haluan vastata ja kertoa oman mielipiteeni, mutta tälle "töötttille" minulla ei ole mitään sanottavaa, koska ne usein menee minun ymmärykseni ohi, siis en jaksa paneutua hänen ongelmaansa tässä surkeassa elämässä hänen kohdallaan.Hän kirjoitti:
""" ei sitä turhaan puhuta vanhusten turvattomuudesta
- väkivaltaa maaailmassa montaa sorttia - fyysistä, henkistä, hengellistä, talouteen, omaisuuteen , rahoihin ja varoihin kohdistuvaa, jopa seksuaalista ja fyysistä rääkkiä - monetkin iäkkäät naiset joutuneet kokemaan ..."""
Ei se ikävä kyllä ole mitään harhaa, sillä sellaisista vanhuksiin kohdistuvaa saa silloin tällöin lukea lehdistä. OK. Sinuun ei ole kohdistunut, mutta ei siinä sinusta mitään kysyttykään, onko. Ei kuitenkaan poista sitä, etteikö sellaista tapahtuisi reaalielämässä vaikka sinä itse elät turvallisesti pumpuliin käärittynä.Tellukka kirjoitti:
Hän kirjoitti:
""" ei sitä turhaan puhuta vanhusten turvattomuudesta
- väkivaltaa maaailmassa montaa sorttia - fyysistä, henkistä, hengellistä, talouteen, omaisuuteen , rahoihin ja varoihin kohdistuvaa, jopa seksuaalista ja fyysistä rääkkiä - monetkin iäkkäät naiset joutuneet kokemaan ..."""
Ei se ikävä kyllä ole mitään harhaa, sillä sellaisista vanhuksiin kohdistuvaa saa silloin tällöin lukea lehdistä. OK. Sinuun ei ole kohdistunut, mutta ei siinä sinusta mitään kysyttykään, onko. Ei kuitenkaan poista sitä, etteikö sellaista tapahtuisi reaalielämässä vaikka sinä itse elät turvallisesti pumpuliin käärittynä."vaikka sinä itse elät turvallisesti pumpuliin käärittynä."
No, mutta Tellukka. En minä ole pumpulissa elänyt, saati kasvanut ja muistan, kun joskus kirjoitit, että äitisi sanoi, että "sinulle ei kunniankukko laula" ja siitä saakka olen lukenut kirjoituksesi myönteisesti.
Kieltämättä, en ole joutunut kokemaan noita elämän varjopuolia, muuta kuin ollessani Tilastokeskuksen kuolemansyy osastolla parisen vuotta ja aivan uskomattomia tarinoita sai sieltä lukea, koska jouduin hakemaan tutkijoille näitä ku olinsyy todistuksia .
Voin kertoakin, että vieläkin järkyttää erään naisen kuolinsyy. Hän oli kuollut emättimeen työnnetyn rikinäisen kaljapullon aiheuttamiin vammoihin?Kristiina23 kirjoitti:
"vaikka sinä itse elät turvallisesti pumpuliin käärittynä."
No, mutta Tellukka. En minä ole pumpulissa elänyt, saati kasvanut ja muistan, kun joskus kirjoitit, että äitisi sanoi, että "sinulle ei kunniankukko laula" ja siitä saakka olen lukenut kirjoituksesi myönteisesti.
Kieltämättä, en ole joutunut kokemaan noita elämän varjopuolia, muuta kuin ollessani Tilastokeskuksen kuolemansyy osastolla parisen vuotta ja aivan uskomattomia tarinoita sai sieltä lukea, koska jouduin hakemaan tutkijoille näitä ku olinsyy todistuksia .
Voin kertoakin, että vieläkin järkyttää erään naisen kuolinsyy. Hän oli kuollut emättimeen työnnetyn rikinäisen kaljapullon aiheuttamiin vammoihin?No niin, no eikö sinulle siinä vaiheessa tullut mieleen epäillä sitä harhaksi ja kertoa, ettei sinulle ole koskaan työnnetty rikkinäistä kaljapulloa emättimeen?
- LapinSomali
En kirjoittanut tätä tööttt viestiä.
Vääristellään. - puska
Tänään A-teemassa olisi tästä tiedonkeruusta Somen kautta. Jos nyt vanha jaksaa valvoa niin kauan. Nukun aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2011408Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463964Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133140Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1342454Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin962171Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001814Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3071069Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18865Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143785- 53729