Yli 20 vuotta sitten edesmenneen henkilö n jäämistöstä löytyi kauppakirja pienestä maapalasta, ym. muitakin papereita joissa olevat henkilöt ovat kaikki kuolleet. Ei kai näitä enää tarvii säilyttää?
Vanhat paperit
3
183
Vastaukset
- se-on-tärkeä-paperi
Voi niillä olla merkitys,
pitää vain ottaa selvää onko aikoinaan tehty lainhuudatusta kyseisestä maapalasta
siis onko kauppakirjan ostaja oikea omistaja,
jos lainhuutoa ei ole tehty kauppa raukeaa ja omistaja on edelleen myyjä,
asia varmasti selviää muistaakseni maamittauslaitokselta, ainaki sieltä neuvotaa virasto jossa asia varmasti selviää, - ÄläVaanHukkaaPapruja
Tuolta näet kartalla kiinteistön paikan ja verkkotiedustelulla saa ilmaiseksi pari kappaletta omistajatietoja.
Sivustoa joutuu vähän plarailemaan...
https://www.maanmittauslaitos.fi/kiinteistot - maaomaisuus
Kauppakirjat ovat arvooimasuutta joita ei pidä hävittää!
Kaikki kauppakirjoja koskevat tiedot voi selvittää milloin tahansa, kuten tuolla ylläkin sanotaan.
kauppakirjojen seuraava vaihe, jo kuolleen ostajan osalta on perukirja, johon kaikki omaisuus on kuolinhetkellä merkitty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164