Keksikää jatkoa tälle..

Honey Girl

On Helmikuun 16. päivä. Istun yksin tietokoneeni ääressä, kaikki muut nukkuvat ehkäpä. Mietin vaan edelleenkin sitä kun näin eilen illalla entisen poikaystävni Matin. Olisi niin ihanaa tehdä se vielä kerran hänen kanssaan. Koska se oli niin ihanaa, se tuntui kuin...

5

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matikainen

paratiisin ovet olisivat olleet ensi kertaa auki. olin tuntenut ensikertaa lämmintä sisälläni. tunne oli piirtänyt jälkensä tajuntaani. halusin sitä lisää. sitä ilman en enään jaksaisi elää. tajuttomuuden rajamailla olin käynyt.

• ......

Äkkiä tunsin Matin lämpimät kädet olkapäilläni, rintani värälehtelivät odotuksesta, tunsin kuinka Matin kädet päättäväisesti valuivat rinnoilleni, päättäväisesti kädet työntyivät paitani sisään, nännini jäykistyivät , kuuma suudelma kaulaani pani hengitykseni katkoilemaan, sormet puristuivat nännini ympärille, tehden melkein kipeää, samalla matti aukaisi housujeni vetoketjun, ja otti paisuneen räjähdyspisteessä olevan miehuuteni esiin...
      KYLLÄ POIKARAKKAUS ON KAUNISTA AJATTELIN

• niilalissa

Hätkähdin hereille kirjoituspöytäni äärestä. Taas näin unta, että olin mies. Se häiritsi. Kaikenlisäksi, unissa harrastin seksiä. "Pelottavaa", ajattelin. "Olen varmasti tulossa hulluksi!"
        Hätkähdin, kun herätyskelloni pirisi. Voi ei. Kouluun. Inhoan koulua, kukaan ei voi inhota koulua yhtä paljon kuin minä!!
        Minun ei ollut nälkä, joten pakkasin laukkuni ja lähdin kouluun. Matkani on vain 300m, mutta kävelen niin hitaasti että se kestää ainakin tunnin...
        Taaskin matkalla jäin suustani kiinni, erään Josephinen kanssa. Josephine on vaihto-oppilaana Amerikasta, ja käy lukiota täällä. Josie on tosi nasta tyyppi, ja me pidämme usein yhdessä hauskaa. Ei, älkää vetäkö tuostakaan vääriä johtopäätöksiä...
        Kun vihdoin lähdin koulua kohti, näytti kello kolmea vaille kahdeksaa. "Voi pelkele", mutisin ja pinkaisin juoksuun. Koulussamme oli sääntö: 5 myöhästymistä: 1h jälkkää. Ja jos nyt myöhästyisin, se olisi viides kerta..
        Onnistuin saapumaan kouluun ennätysajassa, ja lysähdin pulsalleni ruotsin luokassa.
        -Hei, sä et oo myöhässä, lohkaisi luokkatoverini Sini-Maria. Sini on ihan ok tyyppi, muttei meitä voi bestiksiksi sanoa. Toki minulla paras kaveri on, häntä ei näkynyt vain luokassa. Niinpä tiedustelin Sini-Marialta:
        -Missä Heidi on? (Heidi on bestikseni)
        -Ai Haidu..., Sini mutisi. -Se biletti niin raisusti ettei tänään päässyt scholee.

• ryhmä työ
        niilalissa kirjoitti:

Hätkähdin hereille kirjoituspöytäni äärestä. Taas näin unta, että olin mies. Se häiritsi. Kaikenlisäksi, unissa harrastin seksiä. "Pelottavaa", ajattelin. "Olen varmasti tulossa hulluksi!"
        Hätkähdin, kun herätyskelloni pirisi. Voi ei. Kouluun. Inhoan koulua, kukaan ei voi inhota koulua yhtä paljon kuin minä!!
        Minun ei ollut nälkä, joten pakkasin laukkuni ja lähdin kouluun. Matkani on vain 300m, mutta kävelen niin hitaasti että se kestää ainakin tunnin...
        Taaskin matkalla jäin suustani kiinni, erään Josephinen kanssa. Josephine on vaihto-oppilaana Amerikasta, ja käy lukiota täällä. Josie on tosi nasta tyyppi, ja me pidämme usein yhdessä hauskaa. Ei, älkää vetäkö tuostakaan vääriä johtopäätöksiä...
        Kun vihdoin lähdin koulua kohti, näytti kello kolmea vaille kahdeksaa. "Voi pelkele", mutisin ja pinkaisin juoksuun. Koulussamme oli sääntö: 5 myöhästymistä: 1h jälkkää. Ja jos nyt myöhästyisin, se olisi viides kerta..
        Onnistuin saapumaan kouluun ennätysajassa, ja lysähdin pulsalleni ruotsin luokassa.
        -Hei, sä et oo myöhässä, lohkaisi luokkatoverini Sini-Maria. Sini on ihan ok tyyppi, muttei meitä voi bestiksiksi sanoa. Toki minulla paras kaveri on, häntä ei näkynyt vain luokassa. Niinpä tiedustelin Sini-Marialta:
        -Missä Heidi on? (Heidi on bestikseni)
        -Ai Haidu..., Sini mutisi. -Se biletti niin raisusti ettei tänään päässyt scholee.

Opettaja sanoi että tehdään kahden ryhmissä töitä. Parikseni tuli luokan pienin poika Heikki. Päätin kiusoitella Heikkiä. Puristelin vaivihkaa housun päältä hänen pallejaan. Pojan pupillit pullistuivat päästä. Hymy oli mairittelevan näköinen.

• nimm. raesokeri
        ryhmä työ kirjoitti:

Opettaja sanoi että tehdään kahden ryhmissä töitä. Parikseni tuli luokan pienin poika Heikki. Päätin kiusoitella Heikkiä. Puristelin vaivihkaa housun päältä hänen pallejaan. Pojan pupillit pullistuivat päästä. Hymy oli mairittelevan näköinen.

"Tuntuuko hyvältä?" kysyin pojalta matalla äänellä. Hän ei vastannut, mutta hänen kasvonsa lehahtivat aivan tulipunaisiksi. Sanoin opettajalle, että menisin terkan puheille päänsäryn vuoksi. Kuiskasin vaivihkaa Heikille, että hän tulisi mukanani tyttöjen vessaan. Hetki lähdöstäni poika ilmestyi vessan eteen. "No?" kysyn pojalta, joka vain tuijotti vessan kylttiä hermostuneena. "Tuletko?" kysyin uudestaan ja menin sisälle pieneen vessakopperoon. Poika seurasi minua hitaasti. Lopulta laitoin vessan oven kiinni ja lukitsin sen. Kukaan ei saisi häiritä meitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe