Älkää nyt lähtekö svekomaani Hjalliksen laivaan? Stockka uppoaa ja HBL lopetetaan.
Antakaa hyvät ihmiset pakkoruotsin painua pohjaan.
Kokoomusvene vuotaa?
9
100
Vastaukset
Kaikkein tärkeintä on pitää sinivalkoiset yhdessä. Kimmo Sasia ei enää.
- Jegsie
Seuraavaksi lähtee Jan Vapaavuori, koska SOTE.
- Nettomaksaja.stadista
Janne ja kaikki täysjärkiset vastustavat maakuntahallintoa ei SOTEa sinänsä.
- uudet_vaalit
Soten vaikutusarviot ovat puutteellisia. Muutoinkin se on näköalaton.
Tuskinpa hallituskaan itsekään aidosti on sen takana. Rynnii vain tapansa mukaan, koska muutoin ei kai saa mitään aikaiseksi. Rynnimistä osoitti jo itse pääministeri vaatimalla maakunnat mukaan uhkauksella, että muutoin hän marssii erokirjeen kanssa presidentin puheille.
Lakien valmistelu osoittaa tämän hallituksen holtittomuuden. - saddhu
Tämä hallitus ei ole kyennyt tekemään yhtään vaikutusarviointa yhteenkään päätökseensä. Eli koko toiminta on täysin holtitonta. Jokainen vähänkin vastuullinen kansanedustaja sanoutuisi irti koko touhusta. Hjalliksen teko oli niin saamarin oikea. Aloittaja yrittää typerästi viedä varsinaisen asian jollekin epäoleelliselle sivuraiteelle.
- onpa_sielukasta
Hallituksen mielestä on vastuutonta, jos joku ehdottaa pientä eläkettä saaville, jotka nyt joutuvat tinkimään ruuastaan tai lääkkeistään, noin 30 euron korotusta kuukausieläkkeeseen vuoden jaksoissa kolmen vuoden ajalla.
- Hallaahon.äänestäjä44
SANAVARASTON PUUTTEELLISUUS EI KUITENKTAAN OLE KATAISEN KIRJOITUKSEN SUURIN ONGELMA
Jyrki Lehtola Iltalehti
Laskutaidoista ja heikkolahjaisuudesta puheenollen merkki on Katainen
Lukion lyhyt laskento 6
ei osaa toisen asteen yhtälön ratkaisukaavaa, ei diskontata ei kaksinumeroisten lukujen kertolaksua päässä 11 x 17 jää seisomaan aivoihin, tuli nurkkasuomesta
jossa ei ollut oppinut suomen kieltä
Jyrki Lehtola Iltalehti 22.7.2005 "Kaariina Katainen"
puheenjohtaja kirjoittaa kuin lukiolainen
Tässä lehti on referoinut kolumnia mutta en tiedä löytyykö se jostain alkuperäisenä
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/katainen-moderni-johtajuus-puuttuu/1982094#gs.3gyaiiA
Lehtolan PITKÄ LUETTELO KATAISEN ALKEISVIRHEISTÄ ON SEURAAVA
pilkutus jne. päin seiniä
Skandinaavinen pitäisi olla pienellä lauseen keskellä
talous pistää ajattelemaan ... Lehtola AMPIAINEN PISTÄÄ
valtionmonopoli p.o. valtion monopoli
yhtälailla p.o. yhtä lailla
ja tätä rataa pitkä jono
ex-kokoomuslainen ESKO SEPPÄNEN HÄPEÄÄ KATAISTA
http://eskoseppanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/252227-listavaalipetos-aanestajia-kohtaan Olisi kiva tietää, mitä puuhailee Brysselissä sinne lähetetty korkein suomalainen virkamies eli komissaari Jyrki Katainen sen ohella, että hän syö komission jäsenille työsuhde-etuna tarjottavaa poliittista sekahedelmäkeittoa. Katainen otti Alexander Stubbille luvatun komissaarin salkun ja 33 000 euron kuukausikorvauksen palkkiona vaivannäöstään mitä ilmeisimmin suomalaisen demokratian puolustamatta jättämisestä korkean virkamiehen roolissaan. Jyrki Katainen kävi ensimmäisen kerran nuorena teinipoikana tutustumassa Suomen eduskuntataloon minun vieraanani. Toivottavasti hänestä ei tullut poliitikkoa minun myötävaikutuksellani. Jos on tullut, pyydän Suomen kansalta anteeksi. Olen tehnyt syntiä. - enminämuttapojat
kASTAINEN ON SUOJATYÖPAIKASSA,JOKA ON EUROOPAN KOKOOMUKSEN KATTOJÄRJESTÖN KIINTIÖTÄ EU.SSA.
SUOMESSA HERRA TODETTIIN KYVYTTÖMÄKSI JA LAHJATTOMAKSI. - ajaaetuamme
Me 5% kansasta ,rahamiehet kannatamne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165