Uusi The Sims -blogi

Simatilda

Anteeksi mainostus, mutta ollaankohan täällä kiinnostueita lukemaan suomenkielistä The Sims 4 - blogia? Pyrin postaamaan viikon tai kahden välein - blogini on tosin vielä alkukuopissaan, mutta sisältöä on tulossa! http://marionettisim.blogspot.nl/

1

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tuo on mainos, niin onpa ainakin mainosten mukavimpia. *) Blogisi näytti oikein kivalta ja pidin tyylistäsi. Kuvat olivat minusta vähintään hyvää keskitasoa.

      Se, mitä yhtäältä ihailin ja toisaalta mielessäni hieman arvostelin, oli esittämäsi lukijoiden demokraattinen panos legacyn pääroolissa esiintyvien simien valinnan suhteen. Ei niin ettenkö uskoisi demokratian periaatteeseen ja yhteisöllisyyteen, vaan niin että en esimerkiksi itse hevin antaisi muiden kuin itseni vaikuttaa pelaamiseeni liittyviin yksityiskohtiin. "Sinä hallitset, sinä määräät" - tai ainakin kuvittelet niin tekeväsi - ja niin on useimmiten hyvä pelaamismotivaatiosi kannalta. Jos vaikkapa antaisit minun valistumattoman mielipiteeni vaikuttaa yhdenkin sukupolven ajan, se voisi kukaties haitata Sinun visiosi toteutumista ja sitä kautta viedä pohjaa koko legacylta.

      Ei myöskään niin, että pelillisesti olisi käytännössä mitään eroa sillä kuka tai mikä on legacyn talouden keulakuva. Käsittääkseni pelaaja tekee legacyn toiminnalliset ratkaisut siitä riippumatta onko ns. talouden vastuuhenkilö isäntä, emäntä, lapsi tai vaikkapa talon lemmikki. Tarkoitan sitä, että mielikuva "järkevästä" tai ainakin hauskasta on tarpeellinen siinä vaiheessa, kun blogin pitäjä harkitsee palaako bloginsa pariin, vai tekeekö jotain muuta.

      Pitkän selostukseni tarkoitus EI ole arvostella mielenkiintoista ja luovaa ideaasi, joka minun mielestäni on järkevä ja todella aidosti sympaattinen. Esitin vain yhden mielipiteen aiheen tiimoilta, ei sen enempää. Kaiken kaikkiaan toivon sivullesi paljon myötämielisiä kävijöitä ja hyviä kommentteja!


      ---
      *) Paljon mukavampi kuin esimerkiksi Googlen evästeiden perusteella kohdistetut mainokset. En erityisesti toivo niitä näkeväni, joten en "varmuuden vuoksi" kirjaudu sivullesi muuta kuin korkeintaan anonyyminä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe