siis mitä köksä tarkoittaa sillä moni puhuu siitä ja oon menossa yläasteelle enkä ole varma edes mitä köksä tarkoittaa
täh mä hauaisin tietää mitä tarkoittaa köksä
10
2240
Vastaukset
- helpsteri
Köksä tarkoittaa kotitaloutta, eli toisin sanoen kokkailua, ja muuta vastaavaa.
Se on teini-ikäisten keskuudessa pyörivä, vakavasti koukuttava huume. Sinuna pysyisin poissa noista henkilöistä, jotka köksästä puhuvat.
- Amisman
Jep , meijä koulussa kaksi jo kuoli köksä huumeeseen .
- eey
Köksä=Kotitalous
- lukiooo
Kotitalous, eli käytännössä ruoan alittoa, tiskaamista ja kierrätystä. Ite vihasin sitä yläasteella
Köksä on huumausaine mitä yläkoulussa 9-luokkalaiset käyttävät. Huume lamauttaa keskushermoston 30-minuutiksi, saa sinut pilveen, näät hallusinaatioita, on mahdollista että leikkaat peniksesi irti sillä hallusinaatiot ovat sen verran vahvoja olin kerran paikalla kun kaverini käytti köksää ja leikkasi peniksensä irti. Joten älä MISSÄÄN nimessä harkitse köksän käyttöä.
Plagiaatio on huumausaine mitä yläkoulussa 9-luokkalaiset käyttävät. Huume lamauttaa keskushermoston 30-minuutiksi, saa sinut pilveen, näät hallusinaatioita, on mahdollista että leikkaat peniksesi irti sillä hallusinaatiot ovat sen verran vahvoja olin kerran paikalla kun kaverini käytti plagiaatiota ja leikkasi peniksensä irti. Joten älä MISSÄÄN nimessä harkitse plagiaation käyttöä.
- Anonyymi
ÄLKÄÄ PUHUKO PASKAA! TÄÄLLÄ JOTKUT YRITTÄÄ VÄITTÄÄ ETTÄ KÖKSÄ OLIS JOKU HUUME CAIKKA EI TODELLAKAAN OLE. KÖKSÄ ON LYHELLE JOKA TARKOITTAA KOTI TAULOUTTA, KOTITALOUTTA SIIS OPISKELLAAN KOULUSSA JA SE ON OPPI AINA KUTEN VAIKKA MATIKKA TAI LIIKUNTAKIN. KÖKSÄSSÄ OPIKSELLAAN RUOAN LAITTOA,SIIVOUSTA,KIERRÄTTÄMISTÄ YMS. TÄÄLLÄ VAIN SÄÄLITTÄVÄT TEINIT KOITTAA HUIJATA ALA-ASTELAISTA.. JEESUS OIKEESTI.. ELI KÖKSÄ ALKAA USEIN YLÄASTEELLA JA BTW SE ON PARAS OPPI AINE :DD
- vitunköksä
SE ON KOTSA
Köksä on aivan kauheeta paskaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504