täh mä hauaisin tietää mitä tarkoittaa köksä

ööhäh

siis mitä köksä tarkoittaa sillä moni puhuu siitä ja oon menossa yläasteelle enkä ole varma edes mitä köksä tarkoittaa

10

2240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpsteri

Köksä tarkoittaa kotitaloutta, eli toisin sanoen kokkailua, ja muuta vastaavaa.

• Se on teini-ikäisten keskuudessa pyörivä, vakavasti koukuttava huume. Sinuna pysyisin poissa noista henkilöistä, jotka köksästä puhuvat.

• Amisman

Jep , meijä koulussa kaksi jo kuoli köksä huumeeseen .

• eey

Köksä=Kotitalous

• lukiooo

Kotitalous, eli käytännössä ruoan alittoa, tiskaamista ja kierrätystä. Ite vihasin sitä yläasteella

• Köksä on huumausaine mitä yläkoulussa 9-luokkalaiset käyttävät. Huume lamauttaa keskushermoston 30-minuutiksi, saa sinut pilveen, näät hallusinaatioita, on mahdollista että leikkaat peniksesi irti sillä hallusinaatiot ovat sen verran vahvoja olin kerran paikalla kun kaverini käytti köksää ja leikkasi peniksensä irti. Joten älä MISSÄÄN nimessä harkitse köksän käyttöä.

• Plagiaatio on huumausaine mitä yläkoulussa 9-luokkalaiset käyttävät. Huume lamauttaa keskushermoston 30-minuutiksi, saa sinut pilveen, näät hallusinaatioita, on mahdollista että leikkaat peniksesi irti sillä hallusinaatiot ovat sen verran vahvoja olin kerran paikalla kun kaverini käytti plagiaatiota ja leikkasi peniksensä irti. Joten älä MISSÄÄN nimessä harkitse plagiaation käyttöä.

• Anonyymi

ÄLKÄÄ PUHUKO PASKAA! TÄÄLLÄ JOTKUT YRITTÄÄ VÄITTÄÄ ETTÄ KÖKSÄ OLIS JOKU HUUME CAIKKA EI TODELLAKAAN OLE. KÖKSÄ ON LYHELLE JOKA TARKOITTAA KOTI TAULOUTTA, KOTITALOUTTA SIIS OPISKELLAAN KOULUSSA JA SE ON OPPI AINA KUTEN VAIKKA MATIKKA TAI LIIKUNTAKIN. KÖKSÄSSÄ OPIKSELLAAN RUOAN LAITTOA,SIIVOUSTA,KIERRÄTTÄMISTÄ YMS. TÄÄLLÄ VAIN SÄÄLITTÄVÄT TEINIT KOITTAA HUIJATA ALA-ASTELAISTA.. JEESUS OIKEESTI.. ELI KÖKSÄ ALKAA USEIN YLÄASTEELLA JA BTW SE ON PARAS OPPI AINE :DD

• vitunköksä

SE ON KOTSA

• Köksä on aivan kauheeta paskaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe