täh mä hauaisin tietää mitä tarkoittaa köksä

ööhäh

siis mitä köksä tarkoittaa sillä moni puhuu siitä ja oon menossa yläasteelle enkä ole varma edes mitä köksä tarkoittaa

10

1909

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpsteri

      Köksä tarkoittaa kotitaloutta, eli toisin sanoen kokkailua, ja muuta vastaavaa.

    • Se on teini-ikäisten keskuudessa pyörivä, vakavasti koukuttava huume. Sinuna pysyisin poissa noista henkilöistä, jotka köksästä puhuvat.

      • Amisman

        Jep , meijä koulussa kaksi jo kuoli köksä huumeeseen .


    • eey

      Köksä=Kotitalous

    • lukiooo

      Kotitalous, eli käytännössä ruoan alittoa, tiskaamista ja kierrätystä. Ite vihasin sitä yläasteella

    • Köksä on huumausaine mitä yläkoulussa 9-luokkalaiset käyttävät. Huume lamauttaa keskushermoston 30-minuutiksi, saa sinut pilveen, näät hallusinaatioita, on mahdollista että leikkaat peniksesi irti sillä hallusinaatiot ovat sen verran vahvoja olin kerran paikalla kun kaverini käytti köksää ja leikkasi peniksensä irti. Joten älä MISSÄÄN nimessä harkitse köksän käyttöä.

      • Plagiaatio on huumausaine mitä yläkoulussa 9-luokkalaiset käyttävät. Huume lamauttaa keskushermoston 30-minuutiksi, saa sinut pilveen, näät hallusinaatioita, on mahdollista että leikkaat peniksesi irti sillä hallusinaatiot ovat sen verran vahvoja olin kerran paikalla kun kaverini käytti plagiaatiota ja leikkasi peniksensä irti. Joten älä MISSÄÄN nimessä harkitse plagiaation käyttöä.


      • Anonyymi

        ÄLKÄÄ PUHUKO PASKAA! TÄÄLLÄ JOTKUT YRITTÄÄ VÄITTÄÄ ETTÄ KÖKSÄ OLIS JOKU HUUME CAIKKA EI TODELLAKAAN OLE. KÖKSÄ ON LYHELLE JOKA TARKOITTAA KOTI TAULOUTTA, KOTITALOUTTA SIIS OPISKELLAAN KOULUSSA JA SE ON OPPI AINA KUTEN VAIKKA MATIKKA TAI LIIKUNTAKIN. KÖKSÄSSÄ OPIKSELLAAN RUOAN LAITTOA,SIIVOUSTA,KIERRÄTTÄMISTÄ YMS. TÄÄLLÄ VAIN SÄÄLITTÄVÄT TEINIT KOITTAA HUIJATA ALA-ASTELAISTA.. JEESUS OIKEESTI.. ELI KÖKSÄ ALKAA USEIN YLÄASTEELLA JA BTW SE ON PARAS OPPI AINE :DD


    • vitunköksä

      SE ON KOTSA

    • Köksä on aivan kauheeta paskaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      87
      4543
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3304
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3162
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2997
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2935
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2746
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2669
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2418
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2226
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      47
      2175
    Aihe