kaukoystävyys :-)

mummu1958

Onko teistä kukaan rekistönineet ?? Että täälä on monia ihmisiä jotka haluavat vain ystävyyttä??Ilman taka ajatuksia?? MINÄ olen nähnyt tämänkin ...esim ELLEN ,Merenpoika ovat valtavan ihania ystäviä!!!Koskaan ei tule pyyntöjä punaisella Oikeasti nämä jotka kirjoittavat minulle ovat joko ujoja tai karsastavat Minununlaisia ihmisiä,eivätkä uskalla kirjoittaa näkyvästi...Usein nauran näille miehille tai naisille mutta en vastaa punaiseen tekstiin...Miksi suomessa on vieläkin tätä piilo tekstiä??? VOIHAN SEN SUORAAN KYSYÄ MIKSI RAKASTAN VAIN NAISIA..Mutta kukaan ei ole vielä uskaltanut:-) Syy ehkä suora vastaus suoraan kysymykseen...en ole rutto että täytyy kysellä PUNAISELLA...OLEN liian rehellinen niinkuin näkyy kalleriassanikin;-)))

11

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ell

      Lähimmäisen voisi vain hyväksyä sellaisena kuin hän on.

      VirtuaaliMaailma on uskomaton paikka hoidella ystävyyttä.

      Minun mielestäni tämä vaatii kummaltakin paljon.
      Paljon lämpöistä suhtautumista Ajatuksiin.

      * olen onnellinen etten ole tuottanut sinulle harmia tai ongelmia, tai mielipahaa *

      * olen onnellinen että olet olemassa *

      * kiitos siitä *

      * on ollut UPEETA jutella netissä kanssasi *

      'ISO-HALAUS'

    • HÖH!

      Mitä ihmeen "punaisella kysymistä"?
      Elä kuten haluat,älä välitä jos puhutaan!

      • ell

        Ihmettelen sitä Seksiin liittyvää kielteisyyttä, *sievistelyä* ja selän*takana* piilossa puhumista.

        jos on kysyttävää joltain Nikiltä ?=)
        --> se on tehtävä reilusti ja rehellisesti

        jos ei saa vastausta,


      • mummu1958

        Oletko koskaan ajatellut kuinka monta ihmistä teitä on jotka rakastavat samaa osapuolta?? olemme kuin rutto ja HALOO eletään VUOTTA 2005 ITSE VAIN TEI LAPSET JA POISTUIN !!!Lasteni kanssa eroa lapsillani1v8kk itse hoisin ja koulutin kummallakin hyvät ammatit..Kiitos yläkerran koska itse sairastan syöpää joka pitkälle levinnyt, mutta haluaisin nähdä nämä kaksoset...ELETÄÄN IHAN PIRUUTTAAN VAI KUINKA??? oikeasti toivon omalle kohdalleni tätä laulua ...anteeksi että kirjoitan tänne tälläistä :-(


      • mummu1958
        ell kirjoitti:

        Ihmettelen sitä Seksiin liittyvää kielteisyyttä, *sievistelyä* ja selän*takana* piilossa puhumista.

        jos on kysyttävää joltain Nikiltä ?=)
        --> se on tehtävä reilusti ja rehellisesti

        jos ei saa vastausta,

        KIITOS taidat olla ainoita luonnollisia jotka ymmärrävät meitä isoja RUTTOJA :-)) MERENPOIKA taitaa olla niinkuin sinäkin joka ei kavahda hei katsoessaan galleriaa...kiitos teille..


      • ell
        mummu1958 kirjoitti:

        KIITOS taidat olla ainoita luonnollisia jotka ymmärrävät meitä isoja RUTTOJA :-)) MERENPOIKA taitaa olla niinkuin sinäkin joka ei kavahda hei katsoessaan galleriaa...kiitos teille..

        Tiedän, ettemme merenpojan kanssa ole ainoita.

        Maailmassa on niin yleistä tällainen, ei tarvitse olla lesbo ymmärtääkseen lesboutta, eikä tarvitse olla homojen inhooja koska kaikki muutkin heitä arwostelevat rumilla sanoilla.

        Järjen käyttö on sallittua, oman elämänsä kanssa tässä painivat jokaiset nikit, oli seksielämänsä millainen tahansa,

        tai-vaikka-sitä-ei- olis - laisinkaan ...

        Minä uskon vankasti siihen, että ihmiset arwostavat toisiaan ja hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat ..

        Ehkä siihen on matkaa, mutta se täytyisi olla lähtökohta kommunikaatiolle ja vuorovaikutukselle.


      • HÖH!
        mummu1958 kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut kuinka monta ihmistä teitä on jotka rakastavat samaa osapuolta?? olemme kuin rutto ja HALOO eletään VUOTTA 2005 ITSE VAIN TEI LAPSET JA POISTUIN !!!Lasteni kanssa eroa lapsillani1v8kk itse hoisin ja koulutin kummallakin hyvät ammatit..Kiitos yläkerran koska itse sairastan syöpää joka pitkälle levinnyt, mutta haluaisin nähdä nämä kaksoset...ELETÄÄN IHAN PIRUUTTAAN VAI KUINKA??? oikeasti toivon omalle kohdalleni tätä laulua ...anteeksi että kirjoitan tänne tälläistä :-(

        Miksi vihoittelet minulle?


    • J.J Jr

      Tutustu ensin ihmisiin ennenkuin heti kättelyssä alat esittelemään isesi lesbona,seksiasiat ovat jokaisen yksityisasia

      • ell

        Entäs sitten jos häneltä ensiksi kysytään punaisilla nimenomaan juuri tuota seksuaalista mieltymystä.. miten siinä enää sit tutustut =)

        sitä kai mummuli tarkoitti ... etupäässä.

        Yksityisasioista on puhuttava vain punaisilla, eikös =?

        Paitsi jos ei halua sitä kommentoitavan yleisellä yhteisesti :D


      • Jotain saa katuakin
        ell kirjoitti:

        Entäs sitten jos häneltä ensiksi kysytään punaisilla nimenomaan juuri tuota seksuaalista mieltymystä.. miten siinä enää sit tutustut =)

        sitä kai mummuli tarkoitti ... etupäässä.

        Yksityisasioista on puhuttava vain punaisilla, eikös =?

        Paitsi jos ei halua sitä kommentoitavan yleisellä yhteisesti :D

        Se on jokaisen yksityisasia!


    • Anonyymi

      Kiitos mummu.
      Joskus aikoinaan tuli rekisteröityä nikki Merenpoika ja kerrottua joillekin tarinoita siitä, kuinka kuljetin kuivarahtialuksella bambupuuta pandakarhuille linjalla Närvälä .Tokio . Toksava.
      Siitä taitaa olla kymmenisen vuotta, kun lopetin Suomi 24:ssä käymisen.
      Sinne jäi paljon hyviä ystäviä, joista osa on edelleenkin elämässä läheisiä ihmisiä.
      Sinne jäi myös moni huijari, joka huijasi Merenpojalta sekä rahaa, että henkistä kuulemista.
      Mutta monia ihmisiä karsiutui ihan turhaankin, kun en ollut uskaltanut tutustua heihin ihmisinä.
      Elämä jatkuu ja nykyisin kannattaa kiertää Kap Hornin kautta Chileen mennessä. Paluulasteja käyn aika usein Kolumbiasta ja Nicaraguasta.
      Hyvät ystävät. Niin. Heitä ei ole koskaan liikaa!
      Terveisin Ex. Meris :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe