kaukoystävyys :-)

mummu1958

Onko teistä kukaan rekistönineet ?? Että täälä on monia ihmisiä jotka haluavat vain ystävyyttä??Ilman taka ajatuksia?? MINÄ olen nähnyt tämänkin ...esim ELLEN ,Merenpoika ovat valtavan ihania ystäviä!!!Koskaan ei tule pyyntöjä punaisella Oikeasti nämä jotka kirjoittavat minulle ovat joko ujoja tai karsastavat Minununlaisia ihmisiä,eivätkä uskalla kirjoittaa näkyvästi...Usein nauran näille miehille tai naisille mutta en vastaa punaiseen tekstiin...Miksi suomessa on vieläkin tätä piilo tekstiä??? VOIHAN SEN SUORAAN KYSYÄ MIKSI RAKASTAN VAIN NAISIA..Mutta kukaan ei ole vielä uskaltanut:-) Syy ehkä suora vastaus suoraan kysymykseen...en ole rutto että täytyy kysellä PUNAISELLA...OLEN liian rehellinen niinkuin näkyy kalleriassanikin;-)))

11

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ell

Lähimmäisen voisi vain hyväksyä sellaisena kuin hän on.

VirtuaaliMaailma on uskomaton paikka hoidella ystävyyttä.

Minun mielestäni tämä vaatii kummaltakin paljon.
      Paljon lämpöistä suhtautumista Ajatuksiin.

* olen onnellinen etten ole tuottanut sinulle harmia tai ongelmia, tai mielipahaa *

* olen onnellinen että olet olemassa *

* kiitos siitä *

* on ollut UPEETA jutella netissä kanssasi *

'ISO-HALAUS'

• HÖH!

Mitä ihmeen "punaisella kysymistä"?
      Elä kuten haluat,älä välitä jos puhutaan!

• ell

Ihmettelen sitä Seksiin liittyvää kielteisyyttä, *sievistelyä* ja selän*takana* piilossa puhumista.

jos on kysyttävää joltain Nikiltä ?=)
        --> se on tehtävä reilusti ja rehellisesti

jos ei saa vastausta,

• mummu1958

Oletko koskaan ajatellut kuinka monta ihmistä teitä on jotka rakastavat samaa osapuolta?? olemme kuin rutto ja HALOO eletään VUOTTA 2005 ITSE VAIN TEI LAPSET JA POISTUIN !!!Lasteni kanssa eroa lapsillani1v8kk itse hoisin ja koulutin kummallakin hyvät ammatit..Kiitos yläkerran koska itse sairastan syöpää joka pitkälle levinnyt, mutta haluaisin nähdä nämä kaksoset...ELETÄÄN IHAN PIRUUTTAAN VAI KUINKA??? oikeasti toivon omalle kohdalleni tätä laulua ...anteeksi että kirjoitan tänne tälläistä :-(

• mummu1958
        ell kirjoitti:

Ihmettelen sitä Seksiin liittyvää kielteisyyttä, *sievistelyä* ja selän*takana* piilossa puhumista.

jos on kysyttävää joltain Nikiltä ?=)
        --> se on tehtävä reilusti ja rehellisesti

jos ei saa vastausta,

KIITOS taidat olla ainoita luonnollisia jotka ymmärrävät meitä isoja RUTTOJA :-)) MERENPOIKA taitaa olla niinkuin sinäkin joka ei kavahda hei katsoessaan galleriaa...kiitos teille..

• ell
        mummu1958 kirjoitti:

KIITOS taidat olla ainoita luonnollisia jotka ymmärrävät meitä isoja RUTTOJA :-)) MERENPOIKA taitaa olla niinkuin sinäkin joka ei kavahda hei katsoessaan galleriaa...kiitos teille..

Tiedän, ettemme merenpojan kanssa ole ainoita.

Maailmassa on niin yleistä tällainen, ei tarvitse olla lesbo ymmärtääkseen lesboutta, eikä tarvitse olla homojen inhooja koska kaikki muutkin heitä arwostelevat rumilla sanoilla.

Järjen käyttö on sallittua, oman elämänsä kanssa tässä painivat jokaiset nikit, oli seksielämänsä millainen tahansa,

tai-vaikka-sitä-ei- olis - laisinkaan ...

Minä uskon vankasti siihen, että ihmiset arwostavat toisiaan ja hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat ..

Ehkä siihen on matkaa, mutta se täytyisi olla lähtökohta kommunikaatiolle ja vuorovaikutukselle.

• HÖH!
        mummu1958 kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut kuinka monta ihmistä teitä on jotka rakastavat samaa osapuolta?? olemme kuin rutto ja HALOO eletään VUOTTA 2005 ITSE VAIN TEI LAPSET JA POISTUIN !!!Lasteni kanssa eroa lapsillani1v8kk itse hoisin ja koulutin kummallakin hyvät ammatit..Kiitos yläkerran koska itse sairastan syöpää joka pitkälle levinnyt, mutta haluaisin nähdä nämä kaksoset...ELETÄÄN IHAN PIRUUTTAAN VAI KUINKA??? oikeasti toivon omalle kohdalleni tätä laulua ...anteeksi että kirjoitan tänne tälläistä :-(

Miksi vihoittelet minulle?

• J.J Jr

Tutustu ensin ihmisiin ennenkuin heti kättelyssä alat esittelemään isesi lesbona,seksiasiat ovat jokaisen yksityisasia

• ell

Entäs sitten jos häneltä ensiksi kysytään punaisilla nimenomaan juuri tuota seksuaalista mieltymystä.. miten siinä enää sit tutustut =)

sitä kai mummuli tarkoitti ... etupäässä.

Yksityisasioista on puhuttava vain punaisilla, eikös =?

Paitsi jos ei halua sitä kommentoitavan yleisellä yhteisesti :D

• Jotain saa katuakin
        ell kirjoitti:

Entäs sitten jos häneltä ensiksi kysytään punaisilla nimenomaan juuri tuota seksuaalista mieltymystä.. miten siinä enää sit tutustut =)

sitä kai mummuli tarkoitti ... etupäässä.

Yksityisasioista on puhuttava vain punaisilla, eikös =?

Paitsi jos ei halua sitä kommentoitavan yleisellä yhteisesti :D

Se on jokaisen yksityisasia!

• Anonyymi

Kiitos mummu.
      Joskus aikoinaan tuli rekisteröityä nikki Merenpoika ja kerrottua joillekin tarinoita siitä, kuinka kuljetin kuivarahtialuksella bambupuuta pandakarhuille linjalla Närvälä .Tokio . Toksava.
      Siitä taitaa olla kymmenisen vuotta, kun lopetin Suomi 24:ssä käymisen.
      Sinne jäi paljon hyviä ystäviä, joista osa on edelleenkin elämässä läheisiä ihmisiä.
      Sinne jäi myös moni huijari, joka huijasi Merenpojalta sekä rahaa, että henkistä kuulemista.
      Mutta monia ihmisiä karsiutui ihan turhaankin, kun en ollut uskaltanut tutustua heihin ihmisinä.
      Elämä jatkuu ja nykyisin kannattaa kiertää Kap Hornin kautta Chileen mennessä. Paluulasteja käyn aika usein Kolumbiasta ja Nicaraguasta.
      Hyvät ystävät. Niin. Heitä ei ole koskaan liikaa!
      Terveisin Ex. Meris :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe