kaukoystävyys :-)

mummu1958

Onko teistä kukaan rekistönineet ?? Että täälä on monia ihmisiä jotka haluavat vain ystävyyttä??Ilman taka ajatuksia?? MINÄ olen nähnyt tämänkin ...esim ELLEN ,Merenpoika ovat valtavan ihania ystäviä!!!Koskaan ei tule pyyntöjä punaisella Oikeasti nämä jotka kirjoittavat minulle ovat joko ujoja tai karsastavat Minununlaisia ihmisiä,eivätkä uskalla kirjoittaa näkyvästi...Usein nauran näille miehille tai naisille mutta en vastaa punaiseen tekstiin...Miksi suomessa on vieläkin tätä piilo tekstiä??? VOIHAN SEN SUORAAN KYSYÄ MIKSI RAKASTAN VAIN NAISIA..Mutta kukaan ei ole vielä uskaltanut:-) Syy ehkä suora vastaus suoraan kysymykseen...en ole rutto että täytyy kysellä PUNAISELLA...OLEN liian rehellinen niinkuin näkyy kalleriassanikin;-)))

11

1426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ell

      Lähimmäisen voisi vain hyväksyä sellaisena kuin hän on.

      VirtuaaliMaailma on uskomaton paikka hoidella ystävyyttä.

      Minun mielestäni tämä vaatii kummaltakin paljon.
      Paljon lämpöistä suhtautumista Ajatuksiin.

      * olen onnellinen etten ole tuottanut sinulle harmia tai ongelmia, tai mielipahaa *

      * olen onnellinen että olet olemassa *

      * kiitos siitä *

      * on ollut UPEETA jutella netissä kanssasi *

      'ISO-HALAUS'

    • HÖH!

      Mitä ihmeen "punaisella kysymistä"?
      Elä kuten haluat,älä välitä jos puhutaan!

      • ell

        Ihmettelen sitä Seksiin liittyvää kielteisyyttä, *sievistelyä* ja selän*takana* piilossa puhumista.

        jos on kysyttävää joltain Nikiltä ?=)
        --> se on tehtävä reilusti ja rehellisesti

        jos ei saa vastausta,


      • mummu1958

        Oletko koskaan ajatellut kuinka monta ihmistä teitä on jotka rakastavat samaa osapuolta?? olemme kuin rutto ja HALOO eletään VUOTTA 2005 ITSE VAIN TEI LAPSET JA POISTUIN !!!Lasteni kanssa eroa lapsillani1v8kk itse hoisin ja koulutin kummallakin hyvät ammatit..Kiitos yläkerran koska itse sairastan syöpää joka pitkälle levinnyt, mutta haluaisin nähdä nämä kaksoset...ELETÄÄN IHAN PIRUUTTAAN VAI KUINKA??? oikeasti toivon omalle kohdalleni tätä laulua ...anteeksi että kirjoitan tänne tälläistä :-(


      • mummu1958
        ell kirjoitti:

        Ihmettelen sitä Seksiin liittyvää kielteisyyttä, *sievistelyä* ja selän*takana* piilossa puhumista.

        jos on kysyttävää joltain Nikiltä ?=)
        --> se on tehtävä reilusti ja rehellisesti

        jos ei saa vastausta,

        KIITOS taidat olla ainoita luonnollisia jotka ymmärrävät meitä isoja RUTTOJA :-)) MERENPOIKA taitaa olla niinkuin sinäkin joka ei kavahda hei katsoessaan galleriaa...kiitos teille..


      • ell
        mummu1958 kirjoitti:

        KIITOS taidat olla ainoita luonnollisia jotka ymmärrävät meitä isoja RUTTOJA :-)) MERENPOIKA taitaa olla niinkuin sinäkin joka ei kavahda hei katsoessaan galleriaa...kiitos teille..

        Tiedän, ettemme merenpojan kanssa ole ainoita.

        Maailmassa on niin yleistä tällainen, ei tarvitse olla lesbo ymmärtääkseen lesboutta, eikä tarvitse olla homojen inhooja koska kaikki muutkin heitä arwostelevat rumilla sanoilla.

        Järjen käyttö on sallittua, oman elämänsä kanssa tässä painivat jokaiset nikit, oli seksielämänsä millainen tahansa,

        tai-vaikka-sitä-ei- olis - laisinkaan ...

        Minä uskon vankasti siihen, että ihmiset arwostavat toisiaan ja hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat ..

        Ehkä siihen on matkaa, mutta se täytyisi olla lähtökohta kommunikaatiolle ja vuorovaikutukselle.


      • HÖH!
        mummu1958 kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut kuinka monta ihmistä teitä on jotka rakastavat samaa osapuolta?? olemme kuin rutto ja HALOO eletään VUOTTA 2005 ITSE VAIN TEI LAPSET JA POISTUIN !!!Lasteni kanssa eroa lapsillani1v8kk itse hoisin ja koulutin kummallakin hyvät ammatit..Kiitos yläkerran koska itse sairastan syöpää joka pitkälle levinnyt, mutta haluaisin nähdä nämä kaksoset...ELETÄÄN IHAN PIRUUTTAAN VAI KUINKA??? oikeasti toivon omalle kohdalleni tätä laulua ...anteeksi että kirjoitan tänne tälläistä :-(

        Miksi vihoittelet minulle?


    • J.J Jr

      Tutustu ensin ihmisiin ennenkuin heti kättelyssä alat esittelemään isesi lesbona,seksiasiat ovat jokaisen yksityisasia

      • ell

        Entäs sitten jos häneltä ensiksi kysytään punaisilla nimenomaan juuri tuota seksuaalista mieltymystä.. miten siinä enää sit tutustut =)

        sitä kai mummuli tarkoitti ... etupäässä.

        Yksityisasioista on puhuttava vain punaisilla, eikös =?

        Paitsi jos ei halua sitä kommentoitavan yleisellä yhteisesti :D


      • Jotain saa katuakin
        ell kirjoitti:

        Entäs sitten jos häneltä ensiksi kysytään punaisilla nimenomaan juuri tuota seksuaalista mieltymystä.. miten siinä enää sit tutustut =)

        sitä kai mummuli tarkoitti ... etupäässä.

        Yksityisasioista on puhuttava vain punaisilla, eikös =?

        Paitsi jos ei halua sitä kommentoitavan yleisellä yhteisesti :D

        Se on jokaisen yksityisasia!


    • Anonyymi

      Kiitos mummu.
      Joskus aikoinaan tuli rekisteröityä nikki Merenpoika ja kerrottua joillekin tarinoita siitä, kuinka kuljetin kuivarahtialuksella bambupuuta pandakarhuille linjalla Närvälä .Tokio . Toksava.
      Siitä taitaa olla kymmenisen vuotta, kun lopetin Suomi 24:ssä käymisen.
      Sinne jäi paljon hyviä ystäviä, joista osa on edelleenkin elämässä läheisiä ihmisiä.
      Sinne jäi myös moni huijari, joka huijasi Merenpojalta sekä rahaa, että henkistä kuulemista.
      Mutta monia ihmisiä karsiutui ihan turhaankin, kun en ollut uskaltanut tutustua heihin ihmisinä.
      Elämä jatkuu ja nykyisin kannattaa kiertää Kap Hornin kautta Chileen mennessä. Paluulasteja käyn aika usein Kolumbiasta ja Nicaraguasta.
      Hyvät ystävät. Niin. Heitä ei ole koskaan liikaa!
      Terveisin Ex. Meris :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe