Koneeni hakkerin orjana?

Kylmis

En edes käytä IE:tä, silti gigatolkulla kertyy väliaikaistiedostoja Internet Explorerin nimiin. Erikoisinta asiassa on se, ettei kyseinen selain edes toimi, kun yritän avata sitä.

Lisäksi Firefox-selaimen avaus kestää yli minuutin ja käyttäytyy muutenkin aivan omituisesti, vaikka kaikki mahdolliset puhdistusohjelmat olen kyllä ajanut moneen kertaan. Chrome ei myöskään toimi, ilmoittaen, ettei tietokoneeni tehot riitä edes sen asentamiseen.

Vaikka käytän pelkkää Firefoxia, ei mene kuin kuukausi, kun taas joutuu noin3-7 gigatavua poistamaan Internet Explorerin väliaikaistiedostoja. Oisko kellään mitään hajua, mitä tietokoneellani oikein tapahtuu? Käyttöjärjestelmä WinXP SP3 ja virustorjuntaohjelma Avast.

5

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuaafaiöd

Mulla ei XP:llä tapahdu enää mitään, ei ole tapahtunut muutamaan vuoteen, altte kaputt.

• asennamaksullinenuusiksi

Windousissa kookas muistivuoto? Eli siellä olisi bugi. Explorer kun taitaa olla windousin tiedostoselain, joten ohjelmalla on varmasti pääsy kaikkialle (sotkemaan).

• ajsakgff

Ilmeisesti siitä on kauan, kun olet asentanut käyttöjärjestelmän uudelleen.
      En suosittele, jos sinulla ei ole SP3:a asentaa siihen lisäksi.

Täällä oli pari kuukautta sitten suuresti arvostamani henkilö, joka antoi osoitteen mistä vielä löytyy SP3 suomeksi, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä olen kadottanut kirjanmerkeistäni tuon ketjun tai latauspaikan. Katastrof!

"vaikka kaikki mahdolliset puhdistusohjelmat olen kyllä ajanut moneen kertaan."
      Tuo arveluttaa. Verkossa on todellakin tarjolla kaikenlaista skeidaa, joka voi sekottaa koneen totaalisesti. Tässä en tarkoita Ccleaneria, jota olen täysin ongelmitta käyttänyt n. 15 vuotta. Loistava ohjelma moneen muuhunkin.

Chrome ei toimi XP:ssä.

Teen putsauksen joka päivä konetta sulkiessa niin tuollaisia määriä ei sentään ole päässyt kehittymään. IE zoomailee kaikkea mitä koneella tehdään. Tuota historiatietoa saa pienennettyä rekisteriä rukkaamalla.

Joskus pikakuvakkeet eivät tahdo toimia. Kokeile klikata sitä IE:tä hiiren oikealla ja Avaa. En tarkoita, että IE:tä pitäisi käyttää.

Fox aukeaa minulla about 15 sekuntia. Se on aina ollut hidas aukeamaan. Saa sitä nopeutettua Vaarallisilla asetussivuilla. Antaa olla.
      Miten se toimii omituisesti?

Saa siihen muitakin selaimia. Minä käytän alkuperäisen loistavaa Opera 12.18:ta.

• Kylmis__

Omituisinta on se, että Firefoxin avaus kestää paljon kauemmin, kuin koko järjestelmän uudelleen boottaus. Jopa silloin, vaikka olisin sen vasta sulkenut.

• hakkeriontäällä

VUOTO LÄHTEE TÄÄLTÄ:

WINDOWS 1803 päivitys POISTI KAIKKI ENTISET!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9668
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5444
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5055
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2240
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2155
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      299
      1776
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1488
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15