Vastaan melkein kaikkeen paitsi ihan henkilökohtaisimpiin asioihin esim. Kotiosoite. Joten kyselkääs nyt ihan mitä vaan mitä mieleen tulee😉
Kysykää 15v tytöltä ihan mitä vaan;)
27
1369
Vastaukset
- Asuja
Missä asut? 🤣🤣🤣 Joo älä vastaa tuohon.
Ööööö...
Millaista on olla 15v? - 16v
kiinnostaaks 16v lahest
- Teinityttöö
Njääh asut vähä liian kaukana
Mage, Ranger, vai Knight?
Itse olen Mage.- Teinityttöö
En tiiä animesta yhtään mitään😂
Teinityttöö kirjoitti:
En tiiä animesta yhtään mitään😂
Ei edes liittynyt animeen vaan RPG hahmoihin.
- sgseg
ilmoita pituutesi kilomilleinä
- Teinityttöö
Emmä osaa
- asdasdfadsf
Siis montakotuhatta milliä on pitkästyneisyytesi. Kas kilo meinaa tuhatta. tse olen 1,72 tuhatta kilomilliä pitkä, pystysuunnassa.
- Jdididi
Totta eiku siis
- Matti_boi
Saako nudeja
- Pimpula_asiantuntija
Mahtuuko sulla banaani pimpsaan
- Emt
Nii no jos nyt vaadit mitäs tulis mielee mikä on sun lempi tekeminen mitä teet mieluiten ja onko hauskaa olla 15v ei keksi muuuta
- Jaako_panopoika
Oon 9v minkä kokone pippeli sulla on ja laita kuva
- jereejr
Missä asut ja mikä sun ig?
- jooje
mitä vittua
- Salakavala
Haluuks lähetellä nudei😉
- Boo
Näytä tissit slurps slärps
- pkxmapåfcåakfdaåd
Kumman puolen näkkileivästä voitelet?
- you-know-who-ya-boi-is
AYYYYYYY
- Teinityttöö
Minä voitelen näkkäristävain syrjän, sen lyhemmän, koska pelkään voita hirveästi. Voita siis menee vain noin 7cm:n x 0,5 cm:n alueelle. Tai ei se oikeastaan ole voita, vaan becelin ja rasvattoman maidon seosta
Sun yhteystiedot ei vois kuule vähempää kiinnostaa!
- siellä.ovat.asut
Missä asut?
Vastaan itse: vaatehuoneessa. - Täytätkö.vai.näytätkö
Kumman tekisit mieluummin, täyttäisit sun tissit betonilla vai näyttäisit ne kaikille sun luokan pojille?
- Teinityttöö
Ensin täytän ne betonilla ja sitten näytän ne pojille
- Kiinnostunu1526262626
Kumpi mielummin alitettuna vai alistajana?
- Abdul_Muhammad
Haluatko tavata rakkain terveisin Abdul, 48, Vantaalta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36739338Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1077826Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315740Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214258Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603624Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523377Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D702844- 262582
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182311En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174