Lomaosakematkailijat

Lomaosakematkaaja-Sissa

Hei, yritän tässä herätellä henkiin Lomaosakematkailijat.net sivustoa. Olen vetänyt sitä kolmessa eri nettiosoitteissa jo vuodesta 2005. Alussa keskustelu oli vilkasta, mutta vähitellen se on hiipunut. Kun kerran harmittelin ystävälleni, ettei kukaan enää kirjoittele sivun keskustelupalstalle, tämä sanoi, että sieltä löytyy jo kaikki, kenenkään ei tarvitse enää kysellä mitään.

Sairastuin vakavasti 2011, enkä ole jaksanut päivittää sivustoa entiseen tahtiin. Nyt vointini on kohtalainen ja tahtoisin sivustosta taas aktiivisemman. Kaikki lomaosakeiden omistajat ja omistamisesta kiinnostuneet tervetuloa kertomaan kokemuksistanne, hakemaan tietoa, kyselemään ongelmista ja erityisesti kirjoittamaan kohdearvosteluja käyttämistänne lomaosakekohteista sekä tietysti lukemaan sivuston valtavaa materiaalimäärää! Lisäksi parilla välilehdellä on muutama oma matkakeromukseni ja lisäksi valokuvia matkoiltamme yli 20 vuoden ajalta.

11

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaaja1968

      Hyvä Sissa ja sillä en tarkoita teititellä vaan kehua. On hienoa että joku jaksaa positiivisuutta jakaa. Itse olen myös sairastellu ja tuntuu että suurin kirous on tämä että on joutunut tänne sisäsiittoisten maahan joutunut syntymään. Yritetään edes hetkeksi täältä "maailman parhaasta maasta" päästä ihmisten ilmoille, vaikka sitten lomaosakkeen avulla. Antaa nyt sitten tulla teidän serkusten saannoksen pahan olon tulla ulos vaikka kiukutteluna tähän meidän keskusteluun.

    • Hbdjytgvk

      Hienoa! Uutena lomaosakematkailijana olen harmitellut, etteivät sivut näytä aktiivisilta. Paljon olen vinkkejä ja neuvoja napannut jo! Kirjaudun hetimmiten 😊

    • Vikstet

      Lomaosake lomaosake lopettakaa se länkytys lomaosakkeista ja yrittäkää myydä tuo minun lomaosakkeeni pois viikko 28 katinkulta1mh paljonko siitä vois tätä kautta saaha(katinkultaniemi)

      • Anonyymi

        ehkä noin 1000 ekeä


    • olivoksenvieraat

      Hieno juttuhan se on että lomaosakkeistakin keskustelua käydään.
      meillä on ollut kanssa jo pidemmän aikaa lomaosakeviikko teneriffalla Americasissa ja olemme olleet siihen pääosin tyytyväisiä, mitä nyt joskus on joutunut huonetta odottelemaan pidempäänkin.

      Viikkomme on 46 viikko marraskuussa ja olemme vaihtaneet intervallin kautta lomakohdetta joskus mutta pysytelleet kumminkin kanarian saarilla.
      paikkanahan Americas ja ja siellä Fanaben alue on mitä parhain mielestämme ja Los Olivos on uudistuneena/remontoituna ihan kelpo hotelli.

    • Lomillelomps

      Hei Hoi Lomailijat!!! Maeillä myös los olivoksessa yks intervallin viikko ja nyt mennään pitkälle viikonlopulle vuokatiin. Lomille lomps...

    • Hvbdkejeb

      Hei! Olen yrittänyt kirjautua sivuistoille, mutta en saa vahvistusmailia gmail-osoitteeseeni. Yritin uufestaan ja nyt se.moittii, että osoitteella on jo kirjauduttu. Yritin laittaa salasanan vaihtopyynnön mutta sekään ei vastaa. Mikähän neuvoksi?!

    • Anonyymi

      Hei, Onkohan Lomaosakematkailijat sivut keretty kuopata? En saa sivua auki millään. Nyt olisi aikaa tutustua matkakertomuksiin.

    • Anonyymi

      Jos olet sama kuin 10 vuotta sitten, Sissanen, niin voin vain kiittää niistä sähköposteista, monta A4’sta, kun annoit tietoa/neuvoja. Silloin ostin ohjeiden mukaan ja Intervalin kautta ollut yli 1000 yötä yhdessä ja samassa kohteessa Espanjassa. Olen nauttinut aivan älyttömästi kun saan mennä 5 tähden kämppään tuntien koko osaavan henkilökunnan. Olen aina tervetullut jopa Covid aikana kun olin 12 viikkoa, kolmena siivuna, pahimpana aikana, ja kotiin puhtain paperin. Turvallisuus maksimissaan. Pääasia tietty on golf ja pelaankin lähistön kenttiä hyvään hintaan kun on oppinut mistä saa hyvät diilit. Tuolla oli jostain piste.net sivustosta maininta mutta eipä mene läpi. Loppuun, lomaosake on siisti juttu mutta ei varmaan sovi kaikille. Hyvää jatkoa

    • Anonyymi

      Mitä hyvää sie näät lomakamari matkailussa

    • Anonyymi

      Ei toimi tämä sivusto. Olisin halunnut kuulla vinkkejä floridan kohteista, ollaan menossa kesäkuussa 2022. Onko kellään kokemuksia? Hyvät ja huonot kiinnostaa yhtälailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe