Meikkini: meikkivoidetta, ripsarii, lumivärii ja huuluikiiltoo- tai punaa. Vaatteideitteni sävyt: pääasiassa mustia, vähän valkoisii, ruskeit mega vähän jos edes onkaa, ei varmaa oo, no sit muutama keltane, sit violettei kohtalaisen paljon, siin sävyt. No, käytän sellasii legginsei, t-paitoi, ja muodikkaita pitkähihallisii, ja 2 päälihiusuja jotka ovat muodikkaat, ja joita monella ei ole. Onko kommentoitavaa? Siis mun meikistä ja vaatteista? Mun hiustyyli on sellane et, välillä aika harvoin pidän auki, ja aika usein nutturalla, sillä poninhöntä ei oo kiva sit lainkaan. Onko hiustyylistäni kommentoitavaa? Ei sit muuta. Ps. Olen siis 13w tyttö.
Mun In, on tämä. Vain tytöt.
Miss19
3
376
Vastaukset
- Lollaliina
Aika tarkkaa.. Itse käytän mitä kaapistä löytyy. Oon kans 13 vuotias. Kuulostat pissikseltä, ei pahalla :)
- Miss19
Ei se haittaa. Itse tiedän sen, mutta kaikilla on omst yylit siis.:)
- drthrtrtu
Mullon kynsissä multiii, otsassa hikeiii,, hosusuissa lehmänpaskoiii, mustii kumppareiii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599658K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1665411Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555055PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *624721- 1822204
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112145Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991766- 881478
- 151135
- 411083