Meikkini: meikkivoidetta, ripsarii, lumivärii ja huuluikiiltoo- tai punaa. Vaatteideitteni sävyt: pääasiassa mustia, vähän valkoisii, ruskeit mega vähän jos edes onkaa, ei varmaa oo, no sit muutama keltane, sit violettei kohtalaisen paljon, siin sävyt. No, käytän sellasii legginsei, t-paitoi, ja muodikkaita pitkähihallisii, ja 2 päälihiusuja jotka ovat muodikkaat, ja joita monella ei ole. Onko kommentoitavaa? Siis mun meikistä ja vaatteista? Mun hiustyyli on sellane et, välillä aika harvoin pidän auki, ja aika usein nutturalla, sillä poninhöntä ei oo kiva sit lainkaan. Onko hiustyylistäni kommentoitavaa? Ei sit muuta. Ps. Olen siis 13w tyttö.
Mun In, on tämä. Vain tytöt.
Miss19
3
402
Vastaukset
- Lollaliina
Aika tarkkaa.. Itse käytän mitä kaapistä löytyy. Oon kans 13 vuotias. Kuulostat pissikseltä, ei pahalla :)
- Miss19
Ei se haittaa. Itse tiedän sen, mutta kaikilla on omst yylit siis.:)
- drthrtrtu
Mullon kynsissä multiii, otsassa hikeiii,, hosusuissa lehmänpaskoiii, mustii kumppareiii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464