Meikkini: meikkivoidetta, ripsarii, lumivärii ja huuluikiiltoo- tai punaa. Vaatteideitteni sävyt: pääasiassa mustia, vähän valkoisii, ruskeit mega vähän jos edes onkaa, ei varmaa oo, no sit muutama keltane, sit violettei kohtalaisen paljon, siin sävyt. No, käytän sellasii legginsei, t-paitoi, ja muodikkaita pitkähihallisii, ja 2 päälihiusuja jotka ovat muodikkaat, ja joita monella ei ole. Onko kommentoitavaa? Siis mun meikistä ja vaatteista? Mun hiustyyli on sellane et, välillä aika harvoin pidän auki, ja aika usein nutturalla, sillä poninhöntä ei oo kiva sit lainkaan. Onko hiustyylistäni kommentoitavaa? Ei sit muuta. Ps. Olen siis 13w tyttö.
Mun In, on tämä. Vain tytöt.
Miss19
3
347
Vastaukset
- Lollaliina
Aika tarkkaa.. Itse käytän mitä kaapistä löytyy. Oon kans 13 vuotias. Kuulostat pissikseltä, ei pahalla :)
- Miss19
Ei se haittaa. Itse tiedän sen, mutta kaikilla on omst yylit siis.:)
- drthrtrtu
Mullon kynsissä multiii, otsassa hikeiii,, hosusuissa lehmänpaskoiii, mustii kumppareiii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943