Olin sängyssä!!!

Miss19

Eli olin eilen illalla sängyssä poikalaveriini kanssa, se tuntui hänestäkin kivalta. Olemme siis 13 vuotiaita, ja nuoria siis.

7

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea teille. Ite olen 16-vuotias ja en edes ole tyttöä suudellut. Miten te tapasitte? Oisko vinkkejä ;D?

• Miss19

Me tavattii 2 vuot sittte, ku se tuli uutena tyyppinä mun kouluun. Mul ei oo vinkkei sulle, koska se teki alottee. Mut siis se vaa alotti sen niim et hän kyseli multa ihan perusjuttuja. Ja sitte se rupes sitä kautta olee mun kanssa, ja sitä kaut sitte olemaa tällee ku kerroin tossa. Eli ei oo, mut siis ihan tällasii ku tpi mun poikkis teki, nii säki voit sille yhdelle tehdä, ja kokeilla. Nii luulisi että, sitte saisit. Samoin sulle, ja sille toiselle tyypille. Moi!

• oplpåå

tarkennatko miten se ilta meni ennenkuin pili meni pimpsaan mitä teitte juuri ennen sitä

• Miss19

Juttelimme, katpttii elokuvaa, sitte puhuttii huomisesta koulusta. Noi se sitä enne, mun tietääkseni meni.

• alasti_sängyssä

Alasti yhdessä sängyssä tekee hyvää ja on parasta laatuaikaa. Ihokosketuksella on lisäksi monia terveyttä edistäviä vaikutuksia.
      Ihokosketus lisää oksitoniinihormonin tuotantoa ihokontaktin molemmilla osapuolilla. Oksitohormoni edistää hyvää oloa ja toisiin ihmisiin sitoutumista, mikä toimii myös suhteessa. Sitoutuminen voimistuu ja tulee tunne, että toisen kanssa on hyvä olla ja hän on minulle tärkeä ja minä hänelle.

• Naimakone

Nain sun isaas ku sun mutsis tappo mun anusreiän huomenna
        teki hyvaa

• andrukela
        Naimakone kirjoitti:

Nain sun isaas ku sun mutsis tappo mun anusreiän huomenna
        teki hyvaa

huutis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      88
      3687
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2076
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      196
      2001
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1514
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1444
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1167
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1080
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      13
      1064
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      30
      970
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      906
    Aihe