Eli olin eilen illalla sängyssä poikalaveriini kanssa, se tuntui hänestäkin kivalta. Olemme siis 13 vuotiaita, ja nuoria siis.
Olin sängyssä!!!
7
851
Vastaukset
Onnea teille. Ite olen 16-vuotias ja en edes ole tyttöä suudellut. Miten te tapasitte? Oisko vinkkejä ;D?
- Miss19
Me tavattii 2 vuot sittte, ku se tuli uutena tyyppinä mun kouluun. Mul ei oo vinkkei sulle, koska se teki alottee. Mut siis se vaa alotti sen niim et hän kyseli multa ihan perusjuttuja. Ja sitte se rupes sitä kautta olee mun kanssa, ja sitä kaut sitte olemaa tällee ku kerroin tossa. Eli ei oo, mut siis ihan tällasii ku tpi mun poikkis teki, nii säki voit sille yhdelle tehdä, ja kokeilla. Nii luulisi että, sitte saisit. Samoin sulle, ja sille toiselle tyypille. Moi!
- oplpåå
tarkennatko miten se ilta meni ennenkuin pili meni pimpsaan mitä teitte juuri ennen sitä
- Miss19
Juttelimme, katpttii elokuvaa, sitte puhuttii huomisesta koulusta. Noi se sitä enne, mun tietääkseni meni.
- alasti_sängyssä
Alasti yhdessä sängyssä tekee hyvää ja on parasta laatuaikaa. Ihokosketuksella on lisäksi monia terveyttä edistäviä vaikutuksia.
Ihokosketus lisää oksitoniinihormonin tuotantoa ihokontaktin molemmilla osapuolilla. Oksitohormoni edistää hyvää oloa ja toisiin ihmisiin sitoutumista, mikä toimii myös suhteessa. Sitoutuminen voimistuu ja tulee tunne, että toisen kanssa on hyvä olla ja hän on minulle tärkeä ja minä hänelle.- Naimakone
Nain sun isaas ku sun mutsis tappo mun anusreiän huomenna
teki hyvaa - andrukela
Naimakone kirjoitti:
Nain sun isaas ku sun mutsis tappo mun anusreiän huomenna
teki hyvaahuutis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815