Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta?
https://www.youtube.com/watch?v=OcrXlD-xCiU
http://www.motonet.fi/fi/tuote/388883/Oregon-Powersharp-A095-teroituslaite--teralaippa-14
Onko hyvä? Kannattaako tuollaisella teroittaa? Ainakin olisi helppoa. Käykö kaikille ketjuille ja laipoille?
Teräketjun helppo teroitus
7
678
Vastaukset
- W222
Muistaakseni tuota testattiin Koneviesti lehdessä jokunen vuosi sitten ja en ainakaan itse sen testin perusteella asiasta innostunut, kun osaan muutenkin viilata teräketjun. Jäi sellainen käsitys, että täysin "rähmäkäpälien" laite, eli soveltuu lähinnä sellaisille, joille ei muutenkaan pitäisi moottorisahaa antaa.
Miksi et ostaisi aivan kunnollista teroitinta, ei maksa mahdottomia!- paskapää
10 lisää jo terotuskoneen joka TEROTAA LAIKALLA TULEE KUNNON JÄLKI. Kokemusta on kahdesta laitteesta, toisesta meni moottori
- RAL-
Itsekin epäilin kovasti tuota. Sehän on kuin kiveen sahaisi. Tälläinen olisi varmaankin paljon parempi ratkaisu:
https://www.youtube.com/watch?v=CIBxZUlVc9A - RAL-
Tässä vanha teroitusvideo:
https://www.youtube.com/watch?v=l6csDRInOD8 - Hammaskivi
Turha ja tarpeeton härpäke. Itse olen käyttänyt 4.5 mm pyöreätä viilaa ja ohjaushampaiden lyhentämiseen pientä lattaviilaa. Näillä pärjää ihan mainiosti.
- paskapää
Miksi ohjaushampata pitää lyhentää. oikein terottettun hammas on jo niin kulunut että leikkauspinta kärsii vaikka mataltaakin
- käteväkalle
Dremelin päähän löytyy viiloja ,ja nopeasti tapahtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581